2013-03-18, 18:49
  #11413
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Alla jävla fula brudar som kommer in till killgymmet och ockuperar vissa maskiner. Finns ett separat tjejgym, håll er där!

Hur vet du att de inte är fullare där?
2013-03-18, 19:07
  #11414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Hur vet du att de inte är fullare där?
Det vet jag inte, men jag tvivlar på det. Varför ska vi killar få behöva vänta extra länge på någon i maskin i killgymmet som ockuperats av någon brud, när vi inte ens får sätta vår fot i tjejgymmet?
2013-03-18, 19:15
  #11415
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Det vet jag inte, men jag tvivlar på det. Varför ska vi killar få behöva vänta extra länge på någon i maskin i killgymmet som ockuperats av någon brud, när vi inte ens får sätta vår fot i tjejgymmet?

Vet du ens hur stor tjejgymmet är? Ser inte problemet. Vet vi inte den bakomliggande orsaken varför tjejen väljer "killgymmet" före tjejgymmet så varför lägga energi på sån skit.
2013-03-18, 19:24
  #11416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Vet du ens hur stor tjejgymmet är? Ser inte problemet. Vet vi inte den bakomliggande orsaken varför tjejen väljer "killgymmet" före tjejgymmet så varför lägga energi på sån skit.
Nej det vet jag inte, eftersom jag aldrig varit i tjejgymmet. Men om vi killar måste vänta extra länge på vissa maskiner i killgymmet eftersom det är fullt, kan inte tjejerna göra samma sak i tjejgymmet, istället för att komma till killgymmet vilket gör att jag måste vänta ÄNNU längre på vissa maskiner?
2013-03-18, 19:47
  #11417
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Nej det vet jag inte, eftersom jag aldrig varit i tjejgymmet. Men om vi killar måste vänta extra länge på vissa maskiner i killgymmet eftersom det är fullt, kan inte tjejerna göra samma sak i tjejgymmet, istället för att komma till killgymmet vilket gör att jag måste vänta ÄNNU längre på vissa maskiner?

Fast ditt resonemang håller inte. Du vet fortfarande inte hur fullt tjejgymmet är. Det kan mycket väl vara så att tjejgymmet redan har CP-långa köer och genom att några tjejer då väljer "killgymmet" så blir fördelningen mer jämlik.
2013-03-18, 20:17
  #11418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Tro mig. Det är ingen dum idé för bättre grepp när man har handsvett och magnesiumet är slut eller glömt hemma


Du ser, man lär sig något nytt varje dag ! vet man vad man ska testa om blocket tar slut
2013-03-18, 20:21
  #11419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delarenta
Om det var unga och snygga killar där inne så skulle jag klara mig alldeles utmärkt!

Tyvärr existerar inte ett sådant herromklädningsrum Har sett allt från pungrakning i handfat till tre nakna gubbar som stretchar framåtlutande på rad i duschen.

Och det är val nästan dagligen man ser något sådant.
2013-03-18, 20:28
  #11420
Medlem
MilleniumFalcons avatar
Efter att ha läst sista sidan så inser jag vad jag stör mig på. Personer som tror dom äger gymmet och lackar totalt om någon kör på "deras" maskin och är för fega för att fråga om man får köra emellan.
2013-03-18, 20:39
  #11421
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Delarenta
Om det var unga och snygga killar där inne så skulle jag klara mig alldeles utmärkt!

Majoriteten som har det beteendet i herrarnas omklädningsrum är äldre män i 55+ åldern. Något som gäller just på "mitt" gym är att de dessutom näst intill alltid är överviktiga.
2013-03-18, 21:32
  #11422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Fast ditt resonemang håller inte. Du vet fortfarande inte hur fullt tjejgymmet är. Det kan mycket väl vara så att tjejgymmet redan har CP-långa köer och genom att några tjejer då väljer "killgymmet" så blir fördelningen mer jämlik.
Att några tjejer då väljer "killgymmet" gör att det blir ännu fullare på killgymmet, vilket gör att de CP-långa köerna där blir ännu längre. Alltså blir vi killar lidande.
2013-03-18, 21:36
  #11423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MilleniumFalcon
Efter att ha läst sista sidan så inser jag vad jag stör mig på. Personer som tror dom äger gymmet och lackar totalt om någon kör på "deras" maskin och är för fega för att fråga om man får köra emellan.
Jag tror inte att jag äger gymmet och jag har inte sagt att det är "mina" maskiner. Jag kör hellre själv i lugn och ro än att ha någon ståendes bredvid som väntar på att jag ska bli klar.
2013-03-18, 21:38
  #11424
Medlem
Då jag tränade på gym var det inget som störde mig, bortom skitmusiken som spelades, för jag glodde inte omkring mig som en patetisk höna med mindervärdeskomplex, jag var där för min hälsa. Nu tränar jag i naturen och hemma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in