Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
1: Folk som står på löpbandet när det är typ 22 grader varmt och solsken utomhus (efterblivet!)
Jag föredrar ändå att köra löpband, eftersom du har stenkoll på hastighet, tid, sträcka, kcal osv, kan ställa in lutning, kolla på tv, inte behöver distraheras av människor du möter, slipper springa in i knottmoln etc

men jag är väl efterbliven