2012-05-02, 09:33
  #9013
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thermoss
Efter att ha läst en liten del av tråden så kan jag säga som så här: Jag stör mig på folk som ser ner på folk för att de inte tar lika mycket som dem i bänkpress osv.

Alla har olika förutsättningar, eller har bara inte tränat lika mycket som andra. Det är väl därför man är på gym, för att bli starkare? Ni var också i det stadiet någon i livet. Eller hade ni alla en inborn ability att ni kunde pressa 100kg i bänk?

Har du inte lärt dig att folket är på FB aldrig varit nybörjare själva?
Alla här bänkade 120 första bröstpasset och springer milen på under 50 minuter. FB är till för övernaturliga människor. Är man en medelsvensson eller discobyggare ska man hålla sig borta härifrån.



2012-05-02, 10:25
  #9014
Medlem
AkkAkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Har du inte lärt dig att folket är på FB aldrig varit nybörjare själva?
Alla här bänkade 120 första bröstpasset och springer milen på under 50 minuter. FB är till för övernaturliga människor. Är man en medelsvensson eller discobyggare ska man hålla sig borta härifrån.


Du glömde även att psykologerna här har klurat ut att alla som använder handskar istället för magnesiumpulver* är homosexuella.

* Helst ska man naturligtvis köra helt utan hjälpmedel och gärna gnugga lite sandpapper mot handflatorna innan man går och tar 180 kg i bänk och squattar 300+ kg, annars är man åtminstone lite metrosexuell av sig
2012-05-02, 11:35
  #9015
Medlem
Thermosss avatar
Och alla har en penis på över 25cm i slakt tillstånd. Glömde bort det, förlåt..
2012-05-02, 12:04
  #9016
Medlem
persiflages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Hur ska man som 15-åring bete sig och klä sig för att inte reta upp alla tjuriga biffar på gymmet? Känns som att vad man än gör som ung, så gör man fel, i ögonen av de äldre.

och nej, jag själv är inte 15 men ändå nyfiken då många här stör sig på dessa unga killar som tydligen borde veta allt om hur man ska föra sig på ett gym.

Ta inte på dig ett linne första gympasset, helst aldrig. Tycker det är ganska pretentiöst att ta på sig ett tight linne på ett gym. Du är där för att träna, inte visa upp dig. Ja, jag vet att linne gör en mindre varm och kanske är mer komfort men det är bara någonting att säga för att man egentligen vill visa upp sig.

Var ödmjuk och sköt ditt eget, alltså tävla inte med andra genom att försöka göra 3 rep. på hög vikt.
2012-05-02, 13:21
  #9017
Medlem
Enzymes avatar
Jag har börjat störa mig rejält på folk som dopar sig. Har bytt gym nyligen och på nya haket är det fullt med dessa gödkalvar.
2012-05-02, 13:53
  #9018
Medlem
kolits avatar
Mitt nya hatobjekt är folk som snor ens utrustning när man vilar emellan setet sedan har mage att käfta emot när man säger att man inte var klar!
2012-05-02, 14:21
  #9019
Medlem
thesquids avatar
Stör mig på folk som släpper hantlar och andra vikter så att det dundrar och smäller på hela gymmet!
2012-05-02, 14:21
  #9020
Medlem
Quixotes avatar
Stör mig som fan på folk som använder handskar på gymet. Har nyligen besökt lite olika gym och handskarna har dykt upp på de flesta av dem. Så jävla gay! Det enda som hjälper mig från att falla in en depression, ner i ett mörkt hål, är då jag ser lite magnesiumdamm på en träningsbyxa eller på en mörkt t-shirt. Då känner jag mig stark och stolt över Sveriges folk trots allt. Det finns hopp vänner.

Svensken är en dyster jävel, men han bär på något stort.
Han kan ta i, och för det mesta är han stolt.
2012-05-02, 14:30
  #9021
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Stör mig som fan på folk som använder handskar på gymet. Har nyligen besökt lite olika gym och handskarna har dykt upp på de flesta av dem. Så jävla gay! Det enda som hjälper mig från att falla in en depression, ner i ett mörkt hål, är då jag ser lite magnesiumdamm på en träningsbyxa eller på en mörkt t-shirt. Då känner jag mig stark och stolt över Sveriges folk trots allt. Det finns hopp vänner.

Svensken är en dyster jävel, men han bär på något stort.
Han kan ta i, och för det mesta är han stolt.
Jag stör mig på såna som dig.
2012-05-02, 14:40
  #9022
Medlem
Stör mig på folk som stirrar och/eller hånflinar. Jag är nybörjare och tar inte 100 kg men sköt dig själv eller det jag föredrar; skjut dig själv.
2012-05-02, 14:47
  #9023
Medlem
PaulPaljetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolit
Mitt nya hatobjekt är folk som snor ens utrustning när man vilar emellan setet sedan har mage att käfta emot när man säger att man inte var klar!
Beror på.. Lämnar man en skivstång för att gå och pissa eller fylla på vattenflaskan i andra änden av lokalen utan att tydligt markera att man inte är klar (dvs gödsla med handdukar och skit kring utrustningen) så får man skylla sig själv.

Stör mig jäkligt mycket på folk som förutsätter att man vet om att de en minut tidigare körde ett set och hade i åtanke att återvända för att köra vidare.
2012-05-02, 14:56
  #9024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persiflage
Ta inte på dig ett linne första gympasset, helst aldrig. Tycker det är ganska pretentiöst att ta på sig ett tight linne på ett gym. Du är där för att träna, inte visa upp dig. Ja, jag vet att linne gör en mindre varm och kanske är mer komfort men det är bara någonting att säga för att man egentligen vill visa upp sig.

Var ödmjuk och sköt ditt eget, alltså tävla inte med andra genom att försöka göra 3 rep. på hög vikt.

Är du grov nog att ha linne ska du självklart ha linne. Är du nybörjare ska du inte använda linne!
Är du störst på gymmet atm är det ok att posera lite lätt i spegeln. Är du bland de mindre får man inte spänna sig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in