Citat:
Ursprungligen postat av VitaFårPåÄngen
Förstår ärligt inte varför folk stör sig på det här. Det är väl bara att plugga in hörlurarna och köra sin grej? Jag blir snarare peppad av att höra andra ta i och klara sina grejer. Och visst fasen blir man starkare när man får stöna lite grann!

Det var inga diskreta stön, utan "primalskrik". Det är ouppfostrat. Man kan dra parallellen till hur man uppför sig på en restaurang, där det är ouppfostrat att smaska, tala med mat i mun, rapa ljudligt och göra sörplande ljud. Jag vet att det kan vara frestande, då maten är god, men man gör det inte.
Man är ju faktiskt inte hemma, där man inte behöver visa hänsyn.