2010-03-31, 20:48
  #4213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
jag stör mig lite på de uppenbara anabolanissarna som skriker utav helvete varje gång de ska köra 1 1 enda övning, och de skriker alltså för vara gång de kör så det blir jävligt mkt skrik. dessutom är det osmakligt med gigantiska finnar som kratrar som kommer fram på sidorna av kläderna..
aja alla här sitt sätt..

sen stör jag mig mest på typ äldre folk i 20 års åldern och början av 30 år som aldrig tränat innan och kommer och kör 5 kilo i bicepscurl.. vad e det här vad har folket i det här landet gjort som unga som inte ens kunnat ge dem en normal fysik? så vitt jag vet så fanns ju inga tv spel och datorer när dem växte upp så de borde ha varit ute och lekt istället. j ag börja sitta vid datorn när jag var 16 :S
hur som helst, dem stör jag mig på men det e väl bra att de tar tag i dem själva åtminstone.


sen stör jag mig på ungdomar i min ålder och ner som tror att de är starka för deras muskler ser så stora ut, så när jag tar 19kilo för biceps curl (inte så mycket men jag tränar ju fortfarande) så tar de automatiskt 20 för att de tror att de e starkare än mig. sen är dem på mig och väntar på 19 kilo eftersom de utan tvekan åtminstone pallar de, men så visar det sig att de inte orkar 19 heller.. eller 18.. eller 17.. eller 16... eller 15 så de går bara iväg. och då tycker man ju bara synd om dem


Jag stör mig på dig.
2010-03-31, 20:50
  #4214
Medlem
J-Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom

sen stör jag mig på ungdomar i min ålder och ner som tror att de är starka för deras muskler ser så stora ut, så när jag tar 19kilo för biceps curl (inte så mycket men jag tränar ju fortfarande) så tar de automatiskt 20 för att de tror att de e starkare än mig. sen är dem på mig och väntar på 19 kilo eftersom de utan tvekan åtminstone pallar de, men så visar det sig att de inte orkar 19 heller.. eller 18.. eller 17.. eller 16... eller 15 så de går bara iväg. och då tycker man ju bara synd om dem

Du verkar en smula paranoid tycker jag, tror inte så många bryr sig direkt om vad du tar i biceps curl eller att någon går runt på gymmet för att visa att den tar mer än dig.
2010-03-31, 21:12
  #4215
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-L
Du verkar en smula paranoid tycker jag, tror inte så många bryr sig direkt om vad du tar i biceps curl eller att någon går runt på gymmet för att visa att den tar mer än dig.


ellerhur, Därför perssonen blir irriterad just för att han själv är lite vikt kåt.
För annars skulle man mer tänka att det är ju tråkigt att man inte kör med rätt vikt så man får ut det man vill av träningen. Snarare tycka synd om perssonen för den gör fel, en att bli irriterad.
2010-03-31, 22:29
  #4216
Medlem
LieutenantNateHiggerss avatar
Idioterna på mitt gym som är sjukt stolta när de kör 6 x 4 i knäböj med 100 kilo och använder en så pass dålig teknik så att deras knän kommer vara trasiga när fan som helst. Det är jävligt skönt att veta att deras knän kommer gå sönder för jag vill ändå inte se jävlarna!
2010-03-31, 22:33
  #4217
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieutenantNateHiggers
Idioterna på mitt gym som är sjukt stolta när de kör 6 x 4 i knäböj med 100 kilo och använder en så pass dålig teknik så att deras knän kommer vara trasiga när fan som helst. Det är jävligt skönt att veta att deras knän kommer gå sönder för jag vill ändå inte se jävlarna!

Du verkar inte ens störa dig på dom. Utan har ett stort hat mot perssonerna.
Kan du inte försöka säga till dom?.
Tycker det låter lite jävligt att förstöra kroppen på det sätten. Och dom är ju med störtsta sanolikhet inte ens medvetna om det.
2010-03-31, 22:39
  #4218
Medlem
J-Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Du verkar inte ens störa dig på dom. Utan har ett stort hat mot perssonerna.
Kan du inte försöka säga till dom?.
Tycker det låter lite jävligt att förstöra kroppen på det sätten. Och dom är ju med störtsta sanolikhet inte ens medvetna om det.

Ah, äntligen någon i denna tråd jag kan relatera till! För mycket hat, avundsjuka, bitterhet osv på gymmet tycker jag. Gymmet om något borde vara en plats där det finns en gemenskap bland tränande och en trevlig miljö.
2010-03-31, 22:42
  #4219
Medlem
farbrormelkers avatar
strumpkillarna som har glömt skor är enormt störande tycker jag!
2010-03-31, 22:52
  #4220
Medlem
LieutenantNateHiggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Du verkar inte ens störa dig på dom. Utan har ett stort hat mot perssonerna.
Kan du inte försöka säga till dom?.
Tycker det låter lite jävligt att förstöra kroppen på det sätten. Och dom är ju med störtsta sanolikhet inte ens medvetna om det.

Jag ska göra en rättelse, det är egentligen bara en kille som jag stör mig så ofantligt mycket på, de andra stör jag mig bara på.

Tänker inte säga till den värsta av de så länge han går omkring med sin kaxiga uppsyn iaf
2010-03-31, 22:54
  #4221
Medlem
LieutenantNateHiggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-L
Ah, äntligen någon i denna tråd jag kan relatera till! För mycket hat, avundsjuka, bitterhet osv på gymmet tycker jag. Gymmet om något borde vara en plats där det finns en gemenskap bland tränande och en trevlig miljö.

Känner att jag måste försvara mig lite här.

För det första så hatar jag de inte utan jag stör mig bara på de. För det andra så är jag inte avundsjuk då jag är starkare än de i de flesta övningarna.

Visst är det alltid trevligt med lite gemenskap men det är ingen fritidsgård.
2010-03-31, 22:55
  #4222
Medlem
Stuuuuutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbrormelker
strumpkillarna som har glömt skor är enormt störande tycker jag!
Utan skor e nice haha
2010-03-31, 23:23
  #4223
Medlem
J-Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieutenantNateHiggers
Känner att jag måste försvara mig lite här.

För det första så hatar jag de inte utan jag stör mig bara på de. För det andra så är jag inte avundsjuk då jag är starkare än de i de flesta övningarna.

Visst är det alltid trevligt med lite gemenskap men det är ingen fritidsgård.

Men ändå har du sådana hatfulla tankar om någon du inte vet något mer om än att han har dålig träningteknik? Vad berättigar dig att ha dem? Jag talade iförsig inte endast om dig, utan i stort sett majoriteten som skrivit i denna tråd. "Stör mig på folk som har linne som tror dom är något", "stör mig på jävla idioter som bänkar hela passet men jag är för feg för att fråga om jag får köra emellan så istället skriver jag ett argt inlägg på flashback" osv osv. Det blir nästan fånigt hur mycket folk ska störa sig på hur man tränar.

Precis, därför ska man fokusera på sin egen träning istället för att se ned på dem som inte besitter samma kunskap som en själv eller gillar att träna med linne eller stönar när den lyfter etc.
2010-04-01, 00:11
  #4224
Medlem
ninjablommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbrormelker
strumpkillarna som har glömt skor är enormt störande tycker jag!

Underbart att höra!

Jag misstänkte att det var någon som störde sig på mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in