Folk som alltid slår ihop hantlarna, det ser inte ens ut som en naturlig del av övningen, dom ska bara slås ihop så att det låter otroligt illa. Dock är detta inget problem längre då gymmet bytte till mystiska gummihantlar... tack för det!
Folk som känner att dom måste kasta hantlarna i golvet (Även detta är löst med dom nya hantlarna

)
Folk som hinner före en till en ledig maskin/bänk, händer alltid, blir alltid irriterad.
Folk som i princip ska kliva på en när dom ska lämna tillbaka sina hantlar, gärna medan man ligger och pressar som en galen för att klara hantelpressen, även folk som ställer sig tätt intill och börjar köra någon övning medan man använder en bänk och ligger/sitter och pressar.
Folk som luktar otroligt illa, så att det verkligen sitter kvar i näsan under en längre tid.
En speciellt läskig person som alltid lyckas vara på gymmet när jag är där, samma kläder varje gång, ser ut att vara åtminstone 70+, så fort man vänder sig om står han och tittar mot en och ler. Han verkar även spendera timmar i smithen. Han är säkert trevlig, men han skrämmer mig. (Folk som tränar på väderkvarnsgatan i Uppsala lär veta vem jag syftar på).
Folk som antingen i omklädningsrummet eller på gymmet står och pratar lagom högt om sina liv med varandra och med jämna mellanrum skrattar högt och sådär otroligt irriterande.
Jag stör mig på folk. :3