2010-04-01, 01:40
  #4225
Medlem
kul tråd då man själv spenderar 4-5 dagar i veckan på gymmet. jag e ganska snäll men jag stör mig på vissa "kulturberikare" som tränar i sådana där tofflor som går in mellan stortån o tån brevid. tycker det e obehagligt att se hans svettiga mamutfötter med svart krulligt hår. sen duschar han med sina kalsonger på sig oxo.

sen e det en kille med monsterkuk som alltid duschar jättelänge och jämt tar tid på sig naken, sen kommer han o hälsar i gymmet och ler sådär belåtet. vill påpeka att han har extremt stor kuk.
fattar inte vad han tänker.....sådär e han mot alla inte bara mig

sen tycker jag inte om dom som trycker anabola steroider och leker starka. jag väger 90 kilo muskler och jag har aldrig kurat. bara heart of a lion..

hahahaha glömde nästan koreanen som alltid har mp3spelare på sig med stora hörlurar, han börjar altid dansa mellan setten och försöker göra typ electric boggie å sånt, fast han e bara skön... typ 1,30 lång hehe....

eller han som tränar med sin flickvänn och ska börja hångla med henne o sånt för att markera sitt revir hahaha o hon ögonknullar halva gymmet bakom hans rygg.

eller dom som vill bli kompis med en på gymmet... jag är där för att träna o inget annat biatch!
2010-04-01, 02:16
  #4226
Medlem
Ramps avatar
Vad är det med alla som spottar ur sig en massa hat mot invandrare? Har ni inte varit utomlands? Alla är olika, kulturer skiljer sig. Inget säger att det ni "tycker" är "rätt".

OnT: Stör mig väldigt väldigt sällan på folk när jag tränar, men när de anställda ger de stackars nybörjarna sina "rundor" med helt felaktiga utföranden på alla maskiner så blir man ju inte glad direkt...
2010-04-01, 09:54
  #4227
Medlem
Jag stör mig inte alls på någons beteende. Skiter i om folk kör lätt/tungt/speglar sig däremot stör jag mig på folk som luktar riktigt illa. Nu menar jag inte illa som att man har svettats utan folk som luktar illa överhuvudtaget. Har bara stött på en, men redan när han kom till gymmet dvs innan han hade börjat köra så var det en så skarp och konstig lukt att jag var tvungen att hänga på andra sidan gymmet.
2010-04-01, 16:11
  #4228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatheryoo
Jag stör mig inte alls på någons beteende. Skiter i om folk kör lätt/tungt/speglar sig däremot stör jag mig på folk som luktar riktigt illa. Nu menar jag inte illa som att man har svettats utan folk som luktar illa överhuvudtaget. Har bara stött på en, men redan när han kom till gymmet dvs innan han hade börjat köra så var det en så skarp och konstig lukt att jag var tvungen att hänga på andra sidan gymmet.

Känner igen det där :P
2010-04-01, 17:41
  #4229
Medlem
toizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pecirep

hahahaha glömde nästan koreanen som alltid har mp3spelare på sig med stora hörlurar, han börjar altid dansa mellan setten och försöker göra typ electric boggie å sånt, fast han e bara skön... typ 1,30 lång hehe....


Jag vill också ha en sån korean på mitt gym - låter ju störtskön.

Stör mig på en stor, fet människa som glor på mig. Har varit stalkad av honom de senaste gångerna jag varit på gymmet nu. Han kommer alldeles för nära inpå och så bara glor han. Så där uttryckslöst. Utan ett ord. Bara stirrar
2010-04-01, 17:43
  #4230
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pecirep

sen tycker jag inte om dom som trycker anabola steroider och leker starka. jag väger 90 kilo muskler och jag har aldrig kurat. bara heart of a lion..

Nu slutar vi mytta. Du väger 90kg, men det är inte bara muskler grabben. Räkna in ben,fett,vatten,organ allt. Inte ens jag som kurat massa gånger har 90kg muskler, dock så väger jag mer men inte fan 90kg muskler....
2010-04-02, 03:13
  #4231
Medlem
Folk som alltid slår ihop hantlarna, det ser inte ens ut som en naturlig del av övningen, dom ska bara slås ihop så att det låter otroligt illa. Dock är detta inget problem längre då gymmet bytte till mystiska gummihantlar... tack för det!

Folk som känner att dom måste kasta hantlarna i golvet (Även detta är löst med dom nya hantlarna )

Folk som hinner före en till en ledig maskin/bänk, händer alltid, blir alltid irriterad.

Folk som i princip ska kliva på en när dom ska lämna tillbaka sina hantlar, gärna medan man ligger och pressar som en galen för att klara hantelpressen, även folk som ställer sig tätt intill och börjar köra någon övning medan man använder en bänk och ligger/sitter och pressar.

Folk som luktar otroligt illa, så att det verkligen sitter kvar i näsan under en längre tid.

En speciellt läskig person som alltid lyckas vara på gymmet när jag är där, samma kläder varje gång, ser ut att vara åtminstone 70+, så fort man vänder sig om står han och tittar mot en och ler. Han verkar även spendera timmar i smithen. Han är säkert trevlig, men han skrämmer mig. (Folk som tränar på väderkvarnsgatan i Uppsala lär veta vem jag syftar på).

Folk som antingen i omklädningsrummet eller på gymmet står och pratar lagom högt om sina liv med varandra och med jämna mellanrum skrattar högt och sådär otroligt irriterande.



Jag stör mig på folk. :3
2010-04-02, 12:05
  #4232
Medlem
Kalksalpeters avatar
Stör mig i princip bara på två saker, de som tar en vikt från ordinarie platsen och sen lägger den en annan plats när de är färdiga, brukar fan vara varje gång att vikterna är på något annat ställe än sist. Tar man något från plats A så ska man lägga tillbaka det på plats A

Ibland händer det att platsen i ombytesrummet närmast spegeln är upptagen, går mycket bättre att flexa framför spegeln, brukar iofs bara göra det när man är ensam där
2010-04-02, 14:39
  #4233
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haellarn
Folk som alltid slår ihop hantlarna, det ser inte ens ut som en naturlig del av övningen, dom ska bara slås ihop så att det låter otroligt illa. Dock är detta inget problem längre då gymmet bytte till mystiska gummihantlar... tack för det!

Folk som känner att dom måste kasta hantlarna i golvet (Även detta är löst med dom nya hantlarna )

Slå i hantlarna gör jag oftast, det är ju för att jag och förmodligen fler tycker övningen tar bättre när man kör hela vägen tills det tar stopp.

Kasta hantlarna i golvet? Jo tack det gör jag också, ta du din tid och lägg 50kgs hantlar på marken i lugn och ro varje gång.
2010-04-02, 14:45
  #4234
Medlem
Blezzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haellarn
Folk som alltid slår ihop hantlarna, det ser inte ens ut som en naturlig del av övningen, dom ska bara slås ihop så att det låter otroligt illa. Dock är detta inget problem längre då gymmet bytte till mystiska gummihantlar... tack för det!

Folk som känner att dom måste kasta hantlarna i golvet (Även detta är löst med dom nya hantlarna )

Folk som hinner före en till en ledig maskin/bänk, händer alltid, blir alltid irriterad.

Folk som i princip ska kliva på en när dom ska lämna tillbaka sina hantlar, gärna medan man ligger och pressar som en galen för att klara hantelpressen, även folk som ställer sig tätt intill och börjar köra någon övning medan man använder en bänk och ligger/sitter och pressar.

Folk som luktar otroligt illa, så att det verkligen sitter kvar i näsan under en längre tid.

En speciellt läskig person som alltid lyckas vara på gymmet när jag är där, samma kläder varje gång, ser ut att vara åtminstone 70+, så fort man vänder sig om står han och tittar mot en och ler. Han verkar även spendera timmar i smithen. Han är säkert trevlig, men han skrämmer mig. (Folk som tränar på väderkvarnsgatan i Uppsala lär veta vem jag syftar på).

Folk som antingen i omklädningsrummet eller på gymmet står och pratar lagom högt om sina liv med varandra och med jämna mellanrum skrattar högt och sådär otroligt irriterande.



Jag stör mig på folk. :3

Med andra ord folk som är sociala? Stör mig som fan på dem också
2010-04-02, 17:16
  #4235
Medlem
Linux_wannabes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcoholism
Slå i hantlarna gör jag oftast, det är ju för att jag och förmodligen fler tycker övningen tar bättre när man kör hela vägen tills det tar stopp.

Kasta hantlarna i golvet? Jo tack det gör jag också, ta du din tid och lägg 50kgs hantlar på marken i lugn och ro varje gång.

Ta mindre hantlar då!
2010-04-02, 19:34
  #4236
Medlem
S-ammes avatar
Jag "stör" mig på folk som svarar, "Jag har bara 3-4 kvar"
När man frågar, "Ere okej om jag kör mellan?"

oså sitter idioten på maskinen och vilar 1min,, fattar inte grejjen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in