2010-08-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummersås
Ni kommer inte tro mig, men det här är sant.

Kommer precis från gymmet, där stod en KOLSVART neger, tänker er Buba Badji kolör fast betydligt svartare, som någon slags singularitet av färgen svart, han sög åt sig ljuset. Hursom, han kör fina strikta marklyft och jag frågar honom när han är klar med stången.

-Jag har bara ett set kvar, säger han, med PERFEKT svenska och ler ett negerleende.

Perfekt säger jag och tackar för hans trevliga svar.

Sedan kommer det som verkligen får mig att spärra upp ögonen, efter han har kört klart langar han upp en dosa grov lös och bakar en ENORM prilla som han med extrem precision och vana langar in under läppen.

Han ger mig stången och går vidare.

Ont: Stör mig på en snubbe som jag kallar biveps/bröst-turken, han har kört i princip två veckor irad ENDAST biceps/bröst,.

Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Nu förstår jag inte, negern var väl trevlig i sitt bemötande?

Han berättade det ju bara för att det var så jävla coolt.

haha fifan en sådan skulle jag vela sitta och snusa lite med efter ett pass, han verkar ju hel skön =p
2010-08-16, 19:00
Medlem
Dumbbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Vad är det för fel med det? Vissa är inte på ett gym för social kontakt.
Att hälsa hör till normal hyfs.
2010-08-16, 19:24
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbbell

Mjaa, möjligtvis på jobbet, eller när du är på en fest eller något.

Men gymmet, mjaa. Där får du dra från situation till situation. Ser jag någon som går förbi med keps och mp3 så hälsar jag inte om jag inte vet personen sen tidigare.
Men om en person går förbi och kollar trevligt (glatt) på mig så hälsar jag.

Personen med mp3 vill inte bli störd, verkar vara där för att träna och det har jag full förståelse för då jag brukar vara den med mp3
2010-08-16, 19:44
Bannlyst
Citat:

Om alla inte är ute efter social kontakt eller bryr sig om vad andra tycker är väluppfostrat, ska du sitta och störa dig på det?
2010-08-16, 20:10
Medlem
Dumbbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Om alla inte är ute efter social kontakt eller bryr sig om vad andra tycker är väluppfostrat, ska du sitta och störa dig på det?
Japp, därför jag skrev det i den här tråden.
Edit: Bör tillägga att jag bor i en mindre "stad", där alla som tränar är mer eller mindre stamkunder på gymmet.
Edit2: Inte så att jag sitter och buttrar hela passet och att det förstör min dag, men det är det enda jag stör mig på på mitt gym så jag kände att jag var tvungen att dela det!
Senast redigerad av Dumbbell 2010-08-16 kl. 20:13.
2010-08-16, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pel123
Du ska se SATS Medis.
Hälften av alla maskiner har trasiga handtag. Deras desinfektions gel är alltid slut.
Tvålen på toaletterna på övervåningen är också i stort sett alltid slut.

OnT: Jag stör mig på att exakt all personal alltid ska envisas med att skrika hej och hej då när man går förbi receptionen.

Men bubben då? Vad är det mer som stör dig? När ingen i personalen frivilligt anmäler sig att balsamera ditt hår? När du inte får fotmassage mellan seten och vattenflaskan inte fylls på automatiskt?
2010-08-17, 00:17
Medlem
Wargs avatar
Stör mig väldigt sällan, är ganska inne i min träning. Finns en kille dock som är så jävla ful, så jag blir irriterad när han går runt och spänner sig i spegeln. Han ser ut som en indian direkt från sydamerika, har hästsvans och sedan en keps ovanpå som en jalla bakåtvänd, ser ut att var 45 år gammal. Går runt och spänner sig i spegeln trots att han ser ut som ett jävla offer, dessutom är han mest fet och inte vältränad.

Sedan stör jag mig på vuxna killar/gubbar som stirrar argt på oss unga killar som inte har bälte runt fläskmagen och lyfter 200 kg i marklyft. Jag betalar också för att träna, gymmet tillhör inte er jävla åldringar.
2010-08-18, 00:32
Medlem
Finns en kille på gymmet som har en sån fruktansvärt ful hästsvans som alltid kör för tunga vikter, ser ut som att han ska hoppa höjdhopp när han kör bicepscurl tex, och han ska ALLTID GLO. Han RÄKNAR VARJE REP MAN GÖR och sen pratar han as högt om bah 'hah ! jag klarar en mer än han'' det hörde man ju inte för man har hörlurar i? vilken idiot. en mer menar han väl 10 kg när man kör med 20 kg bicepscurl.
2010-08-18, 02:21
Bannlyst
Citat:
Japp, därför jag skrev det i den här tråden.
Edit: Bör tillägga att jag bor i en mindre "stad", där alla som tränar är mer eller mindre stamkunder på gymmet.
Edit2: Inte så att jag sitter och buttrar hela passet och att det förstör min dag, men det är det enda jag stör mig på på mitt gym så jag kände att jag var tvungen att dela det!

Att ens störa sig på det är befängt. Tränar i ett källargym, i en ort ser samma personer 5dagar i veckan. Klart jag säger hej om de hälsar först annars undviker jag det och all annan socialkontakt då jag kommer in för att träna och inget annat.
2010-08-18, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endorphine
Jag kan störa mig på killar generellt på gym (är kille själv.) Man kommer med något tips lite snällt när det ser ut dom dem står och undrar över något men på nå't sätt när de inser hur kunnig man är börjar det bli så väldigt jobbigt för dem att ta till sig saker
Du måste vara världens mest störande person som går att hitta på ett gym.
2010-08-18, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HelloFromGulag
Du måste vara världens mest störande person som går att hitta på ett gym.

Håller med.
2010-08-18, 13:58
Medlem
nevermindzs avatar
Stör mig på folk som skall ge andra tips utan att de vet vad de pratar om, i synnerhet snubbar som är helt otränade som känner att de måste ge vältränade tjejer en massa bra tips.

Stör mig även lite på snubbar som skuggboxas framför spegeln.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in