2009-10-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Hade du försökt förklara för en människa som inte bett om det innan så märker du att ALLA vet hur man tränar.

Förklarade för en bekant och hon idiotförklarade mig och sa att man visst tränar axlar med halva curls i multi-maskin. Jag bara gick.

Du behöver inte svara på snows inlägg, han trollar och är grymt bra på det också.

OnT är det jobbigt med folk som släpper vikterna i golvet. Var några killar som körde ett pass marklyft med runt 100 kilo och konstant släppte vikten i golvet från stående position. Ja, jag vet att det är så man ska göra när man kör höga vikter men det är fan störande ändå, fel tråd om du känner dig träffad och vill försvara dina rutiner.
2009-10-23, 22:07
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillian
Du behöver inte svara på snows inlägg, han trollar och är grymt bra på det också.

I know, I know.

Citat:
OnT är det jobbigt med folk som släpper vikterna i golvet. Var några killar som körde ett pass marklyft med runt 100 kilo och konstant släppte vikten i golvet från stående position. Ja, jag vet att det är så man ska göra när man kör höga vikter men det är fan störande ändå, fel tråd om du känner dig träffad och vill försvara dina rutiner.

100kg är inte så tungt att man behöver släppa vikten. Det klarar ju fan nybörjare med lite jävlaranamma.
2009-10-23, 22:17
Medlem
naborus avatar
Citat:
I know, I know.

100kg är inte så tungt att man behöver släppa vikten. Det klarar ju fan nybörjare med lite jävlaranamma.

indeed börjar man närma sig 250 så kan man förstå att man släpper vikterna det är härligt för det låter mer en fjuttiga 100kg
2009-10-23, 22:28
Medlem
Citat:

Det läter jävligt i vilket fall. Ett högt, skärande KLANG var femte sekund kan få vem som helst att tappa koncentrationen.
2009-10-23, 22:59
Medlem
1Sics avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av naboru

indeed börjar man närma sig 250 så kan man förstå att man släpper vikterna det är härligt för det låter mer en fjuttiga 100kg

Vad som är lätt för er kan ju vara tungt för någon annan som kanske inte har tränat lika länge, eller hur? Eller man kanske inte ska lyfta "tungt" när man är nybörjare, nån kan ju ta illa upp.
2009-10-23, 23:14
Medlem
Ipwns avatar
Citat:

Tycker det är jobbigare med folk som insisterar på att köra ner skivstången i golvet efter VARJE rep när de kör marklyft. Att man släpper vikterna efter ett tungt set är förståeligt. Sen så är ju de vikter som du anser låga tunga för annan. Alla är inte biffar bara för att de går på gym.
2009-10-23, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Tycker det är jobbigare med folk som insisterar på att köra ner skivstången i golvet efter VARJE rep när de kör marklyft. Att man släpper vikterna efter ett tungt set är förståeligt. Sen så är ju de vikter som du anser låga tunga för annan. Alla är inte biffar bara för att de går på gym.

Jag sa aldrig att det var låga vikter. Var mysig och läs sista delen av mitt inlägg igen när du ändå håller på.
2009-10-23, 23:24
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Jag sa aldrig att det var låga vikter. Var mysig och läs sista delen av mitt inlägg igen när du ändå håller på.

Jag gjorde det men om man är på ett gym tycker jag man får ha lite överseende med att det låter. Att någon släpper vikten en gång var 3e minut eller vad det kan avra är inte så farligt. Vill du ha det tyst och lugnt kan du dra till biblioteket.
2009-10-23, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Jag gjorde det men om man är på ett gym tycker jag man får ha lite överseende med att det låter. Att någon släpper vikten en gång var 3e minut eller vad det kan avra är inte så farligt. Vill du ha det tyst och lugnt kan du dra till biblioteket.

Jag tror inte riktigt du förstår vad jag menade. Det är självklart lugnt om någon stönar, grimaserar eller släpper skivstången efter ett avslutat set. Men om någon sitter med en marklyftstång som väger 100-150kg på ett hårt underlag och släpper den efter varje repetition blir det jävligt jobbigt efter några set.
2009-10-23, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
Ok men om dom kör ostrika marklyft och knäböj också då?
Ja då kör de ostrikt, vad vill du komma fram till?
2009-10-23, 23:31
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Jag tror inte riktigt du förstår vad jag menade. Det är självklart lugnt om någon stönar, grimaserar eller släpper skivstången efter ett avslutat set. Men om någon sitter med en marklyftstång som väger 100-150kg på ett hårt underlag och släpper den efter varje repetition blir det jävligt jobbigt efter några set.

Ja det kan vara lite jobbigt när det händer men det var inte det du skrev.
2009-10-24, 19:19
Medlem
Jag stör mig inte på vissa personer (förutom dom som skall sitta på sittsen brevid en vid spegeln när man kör hantelpress, å värkligen glo som fan, det distraherar ju rätt så mkt), men nått som är otroligt jobbigt är dendär jävla "gym musiken" som har börjat poppa upp överallt, jag vill fan inte träna till "OO YEEH BABEEEEE, LALALALLAA UNDER SPEGELBOLL, SHALLALALALA WOHO YEEEEH BÄJJJBYYY BARAPAAPAPABABARAPA KIBOOOMM" lixom va!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in