2010-04-02, 19:36
Medlem
milkmannenknas avatar
Orka bry sig?
2010-04-02, 20:12
Medlem
Silverturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-amme
Jag "stör" mig på folk som svarar, "Jag har bara 3-4 kvar"
När man frågar, "Ere okej om jag kör mellan?"

oså sitter idioten på maskinen och vilar 1min,, fattar inte grejjen?

Hah, jag är av det motsatta! Jag brukar alltid erbjuda folk att köra mellan när de frågar om jag har mycket kvar. Dock är det ytterst sällan någon faktiskt vill det. När jag däremot frågar andra som tränar om jag kan köra mellan så har alla sagt ja, förutom alla kvinnor jag frågat. De har alltid kommit med någon undanflykt. Jag antar väl att jag inte föll dem i smaken. Kärringjävlar.
2010-04-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenViseMannen
Kunde inte låta bli att att lägga märke till en typ som klev in på gymet för ett par dagar sedan.
Iklädd i en grå "hood" tröja med luvan uppdragen, mycket vax i håret och med stark nysvensk brytning.
Det första han gör är att öppna en coca cola och prata högt med sina invandrar polare.
När han har druckit upp sin cola börjar hans kompisar att röra sig där ifrån och han går direkt till bänkpressen och hänger på två 20kg vikter.
Första setet gick felfritt han hänger upp stången ställer sig upp med ett brett flin och tittar ut över gymet. Lassar på ytterligare 10kg och lägger sig ner igen.
Tjoff sa det och så låg han där med stången på bröstkorgen efter ungefär 5minuters försök att få upp den igen så lyckas han att häva ner den på golvet med ett högt pang.
Hela gymet tittar upp och han snabbar sig snabbt där ifrån utan att hänga tbx vikterna Har inte sett till han sen dess

Klockrent!
2010-04-02, 21:46
Medlem
S-ammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverturk
Hah, jag är av det motsatta! Jag brukar alltid erbjuda folk att köra mellan när de frågar om jag har mycket kvar. Dock är det ytterst sällan någon faktiskt vill det. När jag däremot frågar andra som tränar om jag kan köra mellan så har alla sagt ja, förutom alla kvinnor jag frågat. De har alltid kommit med någon undanflykt. Jag antar väl att jag inte föll dem i smaken. Kärringjävlar.

Jag gör exakt samma sak, oavsett vem personen ens är!
Men vissa är bara helt enkelt för patetiska..

Tyvärr tränar jag på ett s.k "hardcore" gym, vissa kan vara som en farsa.. och ge dig gyllene tips som man blir överlycklig utav, oså har vi dessa som alltid är så jävla griniga och elaka..
2010-04-03, 10:44
Bannlyst
Friskis och fläskis-typer som vill ta med en på diverse pass för att det är så jobbigt och så bra träning.

Följer man med så berättar de hur bra det är med hundratals repetitioner

Någon jävla body pump med låga vikter som de svingar lite hej vilt.

Själv tar jag mer en dubbelt så mycket som de flesta body pump-bögarna då jag följt med. Efteråt är jag svettig som fan, jag svettas väldigt mycket även på gymmet. Då påpekar de hur trött man är och att man borde sluta upp med att bara träna på gymmet, att man borde konditionsträna osv.

Då säger jag till dem att vi ska ut och jogga 5-10km. Ofta slutar det med att jag drar iväg i ett jävla tempo för att sedan höra dem be en lugna ner sig lite
Senast redigerad av oehae 2010-04-03 kl. 10:52.
2010-04-03, 18:02
Medlem
Guranbees avatar
1. folk som luktar
2. folk som låter
3. folk som tar alldeles för mycket plats.
4. folk som tar för lång tid på sig
5. folk som har fula kläder
6. folk som gör fel
7. folk som är tjocka
8. folk som är smala
9. snygga tjejer
osv...
2010-04-03, 18:31
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guranbee
1. folk som luktar
2. folk som låter
3. folk som tar alldeles för mycket plats.
4. folk som tar för lång tid på sig
5. folk som har fula kläder
6. folk som gör fel
7. folk som är tjocka
8. folk som är smala
9. snygga tjejer
osv...

Jag tycker du borde ägna dig mera åt att träna än att kolla in alla andra.

Mvh
2010-04-03, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Jag tycker du borde ägna dig mera åt att träna än att kolla in alla andra.

Mvh

Haha...

Stör mig i princip på ingenting nu längre, fulladdad mp3 med musik som spelas på högvolym tadaaa!
2010-04-04, 11:36
Medlem
DJdarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lazzve
Haha...

Stör mig i princip på ingenting nu längre, fulladdad mp3 med musik som spelas på högvolym tadaaa!
de löser allt
2010-04-04, 12:36
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcoholism
Slå i hantlarna gör jag oftast, det är ju för att jag och förmodligen fler tycker övningen tar bättre när man kör hela vägen tills det tar stopp.

Kasta hantlarna i golvet? Jo tack det gör jag också, ta du din tid och lägg 50kgs hantlar på marken i lugn och ro varje gång.
http://www.exrx.net/AnimatedEx/PectoralSternal/DBBenchMount.gif
Rikstönt.
2010-04-04, 13:09
Medlem
Stör mig inte, men är lite fundersam på folk som inte tränar ben. Samma sak med dem som har stora armar men inga axlar. Tro det eller ej, men det finns sådana.

De som kör övningar på ena snöret i cabelcrossen tycker jag borde tänka lite på vad man har maskinen bredvid med ett snöre till. :P
Senast redigerad av MRZnr1 2010-04-04 kl. 13:17.
2010-04-04, 23:39
Medlem
farbrormelkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjablomman
Underbart att höra!

Jag misstänkte att det var någon som störde sig på mig

varför skolös?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto