2013-06-08, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slemmigsnigel
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...2012112442.JPG

Förmögen finansvalp som ska gifta sig med svensk prinsessa eller aggressiv a-lagare på väg till kvarterskrogen? Omöjligt att säga. Hans bleka otränade vader ser dock välrakade ut.

Jag skulle kunna sätta en peng på att detta inte blir ciggens sista bröllop.
Sicken pajas. Hoppas att han bedrar Ciggen med ett billigt våp om han nu inte redan har gjort det
Citera
Medlem
Rammsbergs avatar
Finns det någon gästlista till bröllopet? Har inte läst alla inlägg, så sorry om jag missat det. Såg att Fredrik Reinfeldt och Annie Lööf glida in mot kyrkan. Hur är det med de andra partiledarna, är exempelvis Åkesson bjuden?
Citera
Medlem
Dolgtrases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Typiskt småortsbor som ser upp till att ett amerikanskt fyllo ska gifta sig. Är inte ond men avskyr fjäskeri för överheten och har inte så mycket övers för alkisar. Jag gillar både Daniel och Viktoria vilka räddar familjen från att bli en total fars.

Är alla som bor utanför Stockholm småortsbor? Du är inte bara blodtörstig och önskar att prinsessan Madeleine ska dö. Du är dessutom föraktfull mot de svenskar som bor utanför huvudstaden. Jag ser inte upp till Chris O'Neill. Och det finns inget skvaller som tyder på att han är alkoholiserad, bara en massa dumma, ogrundade inlägg i denna tråd. Inlägg som inte ens avlägset påminner om gammalt hederligt skvaller. Naturligtvis är du en ond människa. Du vill ju att prinsessan och Chris ska dö. Vad i hela friden har hon gjort för att förtjäna en sådan önskan från ditt håll?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Chris ser ut som en slashas. Men bernadotterna har aldrig haft någon bra smak.

Jag ger detta förhållande dåliga utsikter.

Ja, jag ser inte hur de ska lyckas hålla ihop, blir nog max ett par år, skulle väl vara om de stannar för eventuella barn. Dollarmiljonären Chris är inte lika ekonomiskt låst som gyminstruktören Daniel, han är inte heller Svensk och ganska anonym i usa/UK, han kan nog lämna Madde ganska lätt om det blir jobbigt.
Citera
2013-06-08, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Finns det någon gästlista till bröllopet? Har inte läst alla inlägg, så sorry om jag missat det. Såg att Fredrik Reinfeldt och Annie Lööf glida in mot kyrkan. Hur är det med de andra partiledarna, är exempelvis Åkesson bjuden?

Åkesson är bjuden, Knugen diskriminerar inte som nobelfesten. Men tror inte han skulle gå ändå.

http://www.aftonbladet.se/brollopet/article16660806.ab
Citera
2013-06-08, 15:04
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg

Japp, han blev bjuden, men jag har för mig att han inte ska gå.
Citera
2013-06-08, 15:23
Bannlyst
Varför är gästerna redan i kyrkan när bröllopet började 16.00? De får ju sitta och vänta nu i en hel halvtimme!
Citera
2013-06-08, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orronbolle
Varför är gästerna redan i kyrkan när bröllopet började 16.00? De får ju sitta och vänta nu i en hel halvtimme!

Ja, lär ju bli som i en jävla masugn där inne med, ingen ventilation överhuvudtaget. Men Chris lär ju svettas av andra anledningar, abstinens bland annat.
Citera
2013-06-08, 15:26
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asswombat
Givetvis är inte Chris särskilt känd i USA. Den stora majoriteten amerikaner skiter fullständigt i någon aktie/ekonomisnubbe i NY. Fråga en slumpmässig Amerikan vad de tycker om Chris O'Neill så kommer de att säga "who?".
Amerikansk medias intresse av det här, om man nu tycker att något sådant finns, ligger enbart i att det är en amerikan som gifter sig med en kunglighet. Det är inga jättenyheter, som mest kommer det att nämnas lite i förbifarten på någon kanal.

Classy att festa halva (hela?) natten innan sitt eget bröllop. Inget mysigare att stå där på bröllopsdagen med en bakfylla.
Lugn, efter ett par ordentliga rackabajsare är Chris på banan igen. Det blir givetvis party hela natten efter bröllopet idag också.
Citera
2013-06-08, 15:27
Bannlyst
Säkte på namnet Mr Herbert Hoover och fick upp att den snubben var död men kan finnas en annas som heter så

http://sv.wikipedia.org/wiki/Herbert_Hoover
Citera
2013-06-08, 15:33
Medlem
Efter skilsmässan, hur blir det då om hon hittar en ny kille, nytt "prinsessbröllop" eller mer privat, eller tvingas hon av Knugen att fortsätta leva singel?
Citera
2013-06-08, 16:04
Medlem
Återhållsam bröllopsklänning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här