2012-11-04, 08:18
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Varför skulle bara Chris slå runt? Det var väl inte bara för shoppingen som Ciggen åkte till New York och den relativa anonymiteten?
Citera
2012-11-04, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
När jag gick förbi en kiosk så så jag en löpsedel från Se & Hör, där det stod att Madde o Chris ska ha barn därav den kvicka förlovningen, någon som vet om detta stämmer? Och Enligt Hänt Extra så ska Chris ha en älskarinna som hotar Maddes kärlekslycka

Och om man läser tidningen står det säker något i stil med att de vill ha barn i framtiden.
Citera
2012-11-04, 11:35
Medlem
Mulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Och om man läser tidningen står det säker något i stil med att de vill ha barn i framtiden.

Jag smygläste också tidningen (pinsamt) och Chris "hemliga älskarinna" var tydligen ett gammalt avundsjukt ex som stalkat honom med sms och telefon. Artikeln gjorde dock klart att Chris inte var intresserad av exet. Fan trot.
Citera
2012-11-04, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja hur länge till håller detta då??
Tvivlar på att hon Hinner till kyrkan ens denna gång heller
Har hela tiden haft mina tvivel om denna skumma person som hon förlovat sig med och well AB styrker dem, Jag ger det hela till feb-mars innan detta är över och Ciggen gråter i massmedia ånyo!

Nu får tidningarna nytt stoff att skriva om.

Three-times-married Eva is reputed to have a voracious sexual appetite and her bedtime charms are legendary. Her reappearance in Charles's life upset Camilla especially when she invited him to a music festival in Salzburg. Eva greeted Charles with a familiar hug while Camilla looked the over way.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/debate/co...#ixzz2BGKwb9x9
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Citera
2012-11-04, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blunddocka
Nu får tidningarna nytt stoff att skriva om.

Three-times-married Eva is reputed to have a voracious sexual appetite and her bedtime charms are legendary. Her reappearance in Charles's life upset Camilla especially when she invited him to a music festival in Salzburg. Eva greeted Charles with a familiar hug while Camilla looked the over way.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/debate/co...#ixzz2BGKwb9x9
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

vad har detta med madeleine att göra?
Citera
2012-11-04, 20:08
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
vad har detta med madeleine att göra?

Äpplet fallet inte långt från trädet??
Citera
2012-11-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Äpplet fallet inte långt från trädet??

din metafor är inte klockren om man säger så.
Citera
2012-11-04, 20:17
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
din metafor är inte klockren om man säger så.

Time will tell...
Citera
2012-11-05, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
http://vimeo.com/52100073

1. Chris måste fan vara pygmé!? Ciggen är väl inte så lång och det skiljer bara några centimeter, kanske ciggen även har klackar...

2. Kan det här hålla? Otrohet kom fram gällande Biträdet och det är väl rätt troligt att vi får repris på det, eller?
Citera
2012-11-05, 11:51
Medlem
Om de mot förmodan skulle komma ända fram till altaret så blir det med största sannolikhet ett kort äktenskap. Ciggen kommer att få hemlängtan, och Krisen kommer inte att stå ut i Sverige. Kanske blir det ett prinsessan Birgitta-äktenskap?! Den golfande läderväskan är väl fortfarande gift - formellt iaf?
Citera
2012-11-05, 19:16
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina
Om de mot förmodan skulle komma ända fram till altaret så blir det med största sannolikhet ett kort äktenskap. Ciggen kommer att få hemlängtan, och Krisen kommer inte att stå ut i Sverige. Kanske blir det ett prinsessan Birgitta-äktenskap?! Den golfande läderväskan är väl fortfarande gift - formellt iaf?

Jag blev nyfiken på denna Birgitta o läste på wikipedia:
"Prinsessan Birgitta förlovade sig den 15 december 1960 med prins Johann Georg av Hohenzollern-Sigmaringen. De gifte sig vid en borgerlig ceremoni i Rikssalen på Stockholms slott den 25 maj 1961 (vigselförrättare var Stockholms borgmästare Yngve Kristensson) och vid en kyrklig vigsel i slottet Sigmaringens rokokokyrka den 30 maj 1961, varvid Birgitta övergick till katolicismen.
Som hohenzollernsk prinsessa i första hand kallas hon Hennes/Ers Höghet."

Konstigt med dom där tyska namnen med "af, von" före, att det anses som nåt fint.
Det betyder ju bara "från". Jag hade ju kunnat heta Eva från Säffle. Hur fint är det, på en skala? Va, han var prins såg jag nu?? Tydligen fick dom inga barn...
Citera
2012-11-05, 21:27
Medlem
Kams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag blev nyfiken på denna Birgitta o läste på wikipedia:
"Prinsessan Birgitta förlovade sig den 15 december 1960 med prins Johann Georg av Hohenzollern-Sigmaringen. De gifte sig vid en borgerlig ceremoni i Rikssalen på Stockholms slott den 25 maj 1961 (vigselförrättare var Stockholms borgmästare Yngve Kristensson) och vid en kyrklig vigsel i slottet Sigmaringens rokokokyrka den 30 maj 1961, varvid Birgitta övergick till katolicismen.
Som hohenzollernsk prinsessa i första hand kallas hon Hennes/Ers Höghet."

Konstigt med dom där tyska namnen med "af, von" före, att det anses som nåt fint.
Det betyder ju bara "från". Jag hade ju kunnat heta Eva från Säffle. Hur fint är det, på en skala? Va, han var prins såg jag nu?? Tydligen fick dom inga barn...
Det hör ju egentligen inte hit, men enligt Svensk damtidning har dom barn:
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j...dkfGqs8tvkdswg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in