Idag är det Ciggens stora dag, är det tänkt. Det mest spännande är väl i vilken form Plufset kommer till bröllopet. Klarade han av att hålla sig i skinnet i natt med sina tillresta vänner? Hinner han nyktra till någorlunda?
Den amerikanska societeten består mestadels av nyrika familjer med en kort historia. För dem är det fiiint att någon gifter sig med en knuglighet från den gamla världen. Plufsets mamma är säkert mycket stolt idag, hennes döttrar gifte sig med fint adelsfolk men detta blir pricket över i: sonen gängar sig med en prinsessa!
Ciggen är inte lycklig. Annat var det med Biträdet, han var hennes stora kärlek. Det är bara att jämföra kroppsspråket och blickarna. Ciggen har långtifrån förlåtit Biträdet men har inte tid att vänta på någon ny riktig kärlek - den biologiska klockan tickar och Plufset har pengar.
Citat:
Tror många av er som sitter här inte förstår villet kliv hon tar iom giftermålet. Hon har aldrig gillat att vara offentlig, och det kommer bli tydligare nu. Hon kommer umgås i den Amerikanska sociaten, där passar hon bättre in. Chris mamma är nöjd att Chris slagit sig till ro med rätt typ av fru. Dom kommer leva jetsetliv med utländska vänner som är rikare än kungen.
Den amerikanska societeten består mestadels av nyrika familjer med en kort historia. För dem är det fiiint att någon gifter sig med en knuglighet från den gamla världen. Plufsets mamma är säkert mycket stolt idag, hennes döttrar gifte sig med fint adelsfolk men detta blir pricket över i: sonen gängar sig med en prinsessa!
Citat:
Så amerikansk media bevakar för att en känd person i USA som gifter sig med kunglighet. Även om ni föraktar kungahuset, jag bryr mig så där själv. Är Madde kunglig och det är stort i världen. Jag hoppas hon är lycklig och jag tror det, hon har alltid gjort som hon vill och följer sitt hjärta så det gör hon nog nu med. Roligt att hon träffat någon efter att ha blivit bedragen inför hela världen av en respektlös fästman.
Ciggen är inte lycklig. Annat var det med Biträdet, han var hennes stora kärlek. Det är bara att jämföra kroppsspråket och blickarna. Ciggen har långtifrån förlåtit Biträdet men har inte tid att vänta på någon ny riktig kärlek - den biologiska klockan tickar och Plufset har pengar.