2014-06-09, 00:40
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuxVeritatis
Suck. Anser du på fullt allvar att ett smeknamn på Flashback måste ha 100% bevisning för att få användas eller vad menar du? Jonas Bergström kallas för Biträdet och lär fortsätta kallas för detta även när han är advokat.

Fyllot duger alldeles utmärkt, de flesta som har koll på löjliga familjen förstår direkt vem som menas. Annars duger väl Portföljen bra.

Vem bryr sig om smeknamnen som ges på Flashback? Ingen seriös diskuterar eller vill läsa, så det spelar noll roll. Man begriper snabbt då man ser namn som lytet på ett litet barn att det är dårar som namnger kungafamiljen.

Förutom det då så vad det en trevlig tillställning förutom jakten på bilder dygnet runt.
Madeleine har inte tänkt att överge Sverige vilket är skönt, men samtidigt kan hon dra till USA och bara vara. Och då utan allas nyfikna efterblivna skitprat.
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-06-09 kl. 00:53.
Citera
2014-06-09, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malingin
Madeleine kan väl stanna i NY, ingen vill ha henne här längre.
Undrar om hon vet hur impopulär hon är? Även övertygade rojalister hatar henne.
Nej. Vi hatar henne inte!
Citera
2014-06-09, 05:41
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formsvacka
Haha du är rolig du. Att man skulle vara ett fyllo för att man på sin stora dag tar en bärs innan man stegar in i kyrkan. Mkt ska man höra innan öronen faller av.

Om man behöver dricka starköl timmarna innan man ska gifta sig, då anser jag att man behöver se över sina alkoholvanor. Och i Chris fall var det aningen värre än vad du och jag brukar råka ut för eftersom bröllopet var tv-sänt och bevittnades av miljoner. Om jag var Madeleine och kände att min tilltänkte då luktade gammfylla från natten innan samt starköl från nån timme innan, så hade jag nog funderat ett varv till. Men vi är olika - du har dina referensramar för normalt vettigt beteende och jag mina.
Citera
2014-06-09, 08:38
Medlem
jag undrar om inte hennes syrra har äktenskapsproblem,,,det syntes ganska tydligt på dopet
Citera
2014-06-09, 08:47
Medlem
ulvenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namn.efternamn
Trots att det också är Madde och Chris bröllopsdag tillbringade de kvällen separat. Chris med sin familj på Sturehof och Madde med entourage på Drottningholm. Något märkligt kan jag tycka.

http://www.expressen.se/nyheter/fami...l-efter-dopet/

Det här tycker jag också var konstigt, firar man normalt sett inte sånt tillsammans?
Citera
2014-06-09, 11:22
Medlem
yellowboxfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
Det här tycker jag också var konstigt, firar man normalt sett inte sånt tillsammans?
Märkligt kan man tycka, ja. Men jag tänker mig att det var för att låta båda familjerna få privat tid på egen hand med varandra efter en uppstyltad dag, det är nog sällan de träffas allihop? Och tänk vad jobbigt det hade varit för kungen att prata engelska hela kvällen, han behärskar ju knappt sitt modersmål Nä, det där var nog en bra lösning.

Märkligare att Daniel inte var med på Drottningholm på kvällen i så fall väl? Tycker jag. Men det hör väl inte hemma i den här tråden.
Citera
2014-06-09, 11:48
Medlem
LuxVeritatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Vem bryr sig om smeknamnen som ges på Flashback? Ingen seriös diskuterar eller vill läsa, så det spelar noll roll. Man begriper snabbt då man ser namn som lytet på ett litet barn att det är dårar som namnger kungafamiljen.
Fel. Helt uppenbart finns det de som anser att det är värt att diskutera, LadyMystica tog ju upp saken.
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Förutom det då så vad det en trevlig tillställning förutom jakten på bilder dygnet runt. Madeleine har inte tänkt att överge Sverige vilket är skönt, men samtidigt kan hon dra till USA och bara vara. Och då utan allas nyfikna efterblivna skitprat.
Leave Britney alone!

Vi tackar dig för din djuplodande analys av Ciggens framtidsplaner eller sitter du på insiderinformation?
Citera
2014-06-09, 12:51
Medlem
jag tycker madde har blivit oretvist behandlad,hon har gift sig med en man som inte vill bli prins ,han vil fortsätta att få in stålar, hon bor delvis i hus som hennes man har köpt,hon har inga livvakter i sitt nya land,har hört det av folk som sett henne,och därmed en kostnad mindre.hon har ett jobb ,kanske inte är där varje dag ,men hon gör något vettigt,och hon får bara apanage när hon jobbar i sverige.hon skulle nog kunna leva på sin mans förmögenhet.
Citera
2014-06-09, 15:15
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
jag tycker madde har blivit oretvist behandlad,hon har gift sig med en man som inte vill bli prins ,han vil fortsätta att få in stålar, hon bor delvis i hus som hennes man har köpt,hon har inga livvakter i sitt nya land,har hört det av folk som sett henne,och därmed en kostnad mindre.hon har ett jobb ,kanske inte är där varje dag ,men hon gör något vettigt,och hon får bara apanage när hon jobbar i sverige.hon skulle nog kunna leva på sin mans förmögenhet.

Det tror jag med, och kanske inom en snar framtid kommer hon att avsäga sig mer och mer just för att bara vara en så normal och privat person som hon nu kan bli i USA. Ungefär som hennes mostrar gjorde en gång i tiden.

Sen tror jag heller inte att hon känner sig riktigt bekväm med det som händer i Kungafamiljen....
Citera
2014-06-09, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Det tror jag med, och kanske inom en snar framtid kommer hon att avsäga sig mer och mer just för att bara vara en så normal och privat person som hon nu kan bli i USA. Ungefär som hennes mostrar gjorde en gång i tiden.

Sen tror jag heller inte att hon känner sig riktigt bekväm med det som händer i Kungafamiljen....
ursäkta ,men vad menar du med vad som händer i kungafamiljen...
Citera
2014-06-09, 16:28
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Fel. Helt uppenbart finns det de som anser att det är värt att diskutera, LadyMystica tog ju upp saken.
Leave Britney alone!

Vi tackar dig för din djuplodande analys av Ciggens framtidsplaner eller sitter du på insiderinformation?

Citat:
Leave Britney alone!

Snacka inte dynga. Det var du som tog upp hans smeknamn och alla ovrigas. Jag vet mycket val vad smeknamnen ar pa alla i familjen. Det jag ifragsatt ar varfor sa manga av FB:arna tycks tro att att man ar alkoholist for att man tar en ol. Att han sedan kallas Fyllot har ar en helt annan sak.

Citat:
Ursprungligen postat av P55

Jag tror inte hon kommer avsaga sig nagonting. Jag tror hon vill ha kakan och ata upp den samtidigt. Det slar hogt att ha en HKH-titel for henne, vilket ocksa bevisas av att dottern fick en. For jag ar overtygad om att det ar Madde som kravt att pappa kungen gjorde Leonore till HKH. Detta blir ocksa ett framtida satt att markera att dottern ar hogre i rang an Sofia den dagen de gifter sig.

Imo sa skulle Madde blivit av med sin HKH nar hon gifte sig. Man far val vara tacksam for att Chris inte ville ha en titel, det ar iaf nagot som hedrar honom.
Citera
2014-06-09, 17:32
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
ursäkta ,men vad menar du med vad som händer i kungafamiljen...

Sug på den du, men Madeleine är väl inte precis bästa kompis med sin blivande svägerska, även om hon tvingats till det den sista tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in