2012-11-05, 21:32
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kam
Det hör ju egentligen inte hit, men enligt Svensk damtidning har dom barn:
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j...dkfGqs8tvkdswg

Aha. Tydligen läste jag bara dom översta raderna på wikipedia! (Jag trodde jag läste allt!) Off topic, jag vet.
Citera
2012-11-05, 22:53
Medlem
Jodå, "Läderväskan" har barn, åtminstone en dotter..... Kommer ihåg något tv-program i början av 90-talet (eller mkt. sent 80-tal?) när Läderväskan med dotter skulle börja sälja magnetiska armband som skulle vara bra för hälsan, och bota div. sjukdomar!!!! Kanske skulle funka som rökavvänjning för "Ciggen"?
Citera
2012-11-06, 02:15
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Ok, då har vi rett ut vem prinsessan Birgitta är (hennes tråd finner ni f.ö. här). Åter till prinsessan Madeleine.

/Moderator
Citera
2012-11-06, 13:14
Medlem
Birgitta har tre barn precis som kungen själv och övriga syskon.
En 38-årig man har normalt sett ett förflutet precis som Chris. Det har Madeleine för övrigt också. De lever i NYC och rör sig i hetluften. Kanske får de enbart ett kortvarigt äktenskap men det är ju ganska vanligt och om de inte får barn så får Madeleine hur som helst grönt kort/medborgarskap - på så sätt har hon gjort ett kap. Grattis till uppehållstillståndet/gröna kortet !
Citera
2012-11-07, 14:37
Medlem
DjPuttes avatar
Nu ska det minsann visas upp vem Valpen är åt alla, Debut redan idag på minnesdagen för Raoul Wallenberg på The Yale Club i New York då det är i år 100 år sedan Raoul Wallenberg föddes...

Sedan 10 Dec på Nobelfesten nu ska han slipas till valpen undrar om räderna går så lätt ur han, Undrar då om C.P:s donna får komma in på Nobel festen likt Valpen lite rättvisa ska det väl vara!

Ciggen har väl sin vana trogen bölat ut och sagt får inte han följa med så kommer inte jag hem till Nobelfesten eller till Jul & Nyår etc etc, Känns som att ciggen kommer alltid vara en snorvalp som inte blir torr bakom öronen så himmla fort!
Citera
2012-11-07, 15:11
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfitta
1. Chris måste fan vara pygmé!? Ciggen är väl inte så lång och det skiljer bara några centimeter, kanske ciggen även har klackar...
Han har en speciell fysionomi,med stort huvud och otympligt rörelsemönster som man associerar med dvärgar.
Kan han vara världens längsta dvärg som lyckats uppnå nästan normallängd tack vara hormonbehandling?
Citera
2012-11-07, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Hoppas du får rätt. Drottning Sylvia har tydligen kallat Chris för ”en riktig svärmorsdröm”, undra hur hon tänkte där

Men snälla du... Sylvia? Silvia.
Citera
2012-11-07, 17:54
Medlem
VLKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Aha. Tydligen läste jag bara dom översta raderna på wikipedia! (Jag trodde jag läste allt!) Off topic, jag vet.

Aaaa, bra tips att döpa barnen efter syskonen.
Citera
2012-11-11, 18:25
Medlem
Mulas avatar
Enligt Hänt extra säger initierade källor att Madeleine ska ha slutat röka och börjat få en misstänkt bula på magen. Därav den "plötsliga" förlovningen.
Citera
2012-11-11, 18:51
Medlem
SnigelUnos avatar
Kan någon kunnig svara på detta?

Alltså när Ciggen förlovade sig med Biträdet så gick Knugen ut med ett dekret att Biträdet skulle bli hertig över något län (jubel uppstod genast bland undersåtarna i det länet, allt enligt knugahuset och Se & Hör). Har det gåtts ut med något dekret om någon särskild titel för Valpen ännu? Om inte, är det försent för det och vi kan anta att det inte komma att komma någon titel för Valpen?

Varför görs det isåfall skillnad mellan Valpen och Biträdet? För att Valpen är amerikan eller för att Biträdet kändes mer stabil som person?
Citera
2012-11-11, 19:13
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mula
Enligt Hänt extra säger initierade källor att Madeleine ska ha slutat röka och börjat få en misstänkt bula på magen. Därav den "plötsliga" förlovningen.

Bula på magen säger ingenting med tanke på hennes gymfobi. Att hon slutat röka offentligt är däremot mycket intressant!
Citera
2012-11-11, 23:48
Medlem
Kams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mula
Nej jag tror inte att hon skulle utsätta sig för det. Vill nog inte gifta sig höggravid eller som nybliven mamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in