Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-20, 16:43
  #1
Avstängd
Prinsessan Birgitta så ju helt nersupen ut. Såg ut som hon vinglad till ett par gånger när hon var på väg in i Storkyrkan. Skulle vara jävligt intressant att få reda på om de fick leda henne ut från "efterfesten.....
Citera
2010-06-20, 16:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klios
Prinsessan Birgitta så ju helt nersupen ut. Såg ut som hon vinglad till ett par gånger när hon var på väg in i Storkyrkan. Skulle vara jävligt intressant att få reda på om de fick leda henne ut från "efterfesten.....

Jag antar att hon tillbringat de senaste åren med drinkar i solen? Om jag inte minns fel så bor hon sen många år, skild från sin man, på Mallis? Därav den brända och försupna looken.
Citera
2010-06-20, 17:00
  #3
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klios
Prinsessan Birgitta så ju helt nersupen ut. Såg ut som hon vinglad till ett par gånger när hon var på väg in i Storkyrkan. Skulle vara jävligt intressant att få reda på om de fick leda henne ut från "efterfesten.....
Intressant att se att någon annan också noterade detta. Precis när jag såg henne gå på borggården på väg in till Storkyrkan så tänkte jag plötsligt "Hon ser ju ut som en sliten fyllekäring".

Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Jag antar att hon tillbringat de senaste åren med drinkar i solen? Om jag inte minns fel så bor hon sen många år, skild från sin man, på Mallis? Därav den brända och försupna looken.


"Sol och Sangria-stilen".
__________________
Senast redigerad av Celeron 2010-06-20 kl. 17:04.
Citera
2010-06-20, 17:03
  #4
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klios
Prinsessan Birgitta så ju helt nersupen ut. Såg ut som hon vinglad till ett par gånger när hon var på väg in i Storkyrkan. Skulle vara jävligt intressant att få reda på om de fick leda henne ut från "efterfesten.....

Håller med dig om att hon ser rätt nerdekad ut men det där med vinglandet kan jag förstå, mattan som var utlagd på borggorden dolde förmodligen en del hål/knölar som är omöjliga att se förrän man kliver på dem och har man då relativt högklackade skor så vinglar man till. Flera kvinnor gjorde det som definitivt inte är några "Mallisalkisar".
Citera
2010-06-20, 17:16
  #5
Medlem
Ventilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Håller med dig om att hon ser rätt nerdekad ut men det där med vinglandet kan jag förstå, mattan som var utlagd på borggorden dolde förmodligen en del hål/knölar som är omöjliga att se förrän man kliver på dem och har man då relativt högklackade skor så vinglar man till. Flera kvinnor gjorde det som definitivt inte är några "Mallisalkisar".

Fast mattan var ju enligt uppgift jävligt preparerad, så att inga ojämnheter förekom.
Citera
2010-06-20, 17:41
  #6
Medlem
fredrikdenstores avatar
Var hon inte gängad med någon Hohensollenare?
Citera
2010-06-20, 17:47
  #7
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Var hon inte gängad med någon Hohensollenare?

Hon övergav den prinsen, och bor solo på Mallorca sedan länge. Med prinsesstiteln i behåll,
eftersom exet var av s k 'kunglig börd'. Hon lär vara djupt nersupen, enligt 'säkra' källor.
Citera
2010-06-20, 18:04
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Hon övergav den prinsen, och bor solo på Mallorca sedan länge. Med prinsesstiteln i behåll,
eftersom exet var av s k 'kunglig börd'. Hon lär vara djupt nersupen, enligt 'säkra' källor.


Förklarar då en del, funderade ett tag på om hon led av någon sjukdom. Bläddrade i aftonbladet och expressen och hon ser riktigt tärd ut, som ett riktigt slottsspöke.
Citera
2010-06-20, 18:12
  #9
Medlem
TheToothpicks avatar
Antingen är hon riktigt nersupen eller ligger det annan sjukdom bakom.
Hovet är rätt duktiga på att mörka "dåliga" sidor hos sina egna, och därför kan det lika gärna vara alkohol som att hon fått propp eller liknande.

Men visst är hon sliten. Vi satt ett gäng och bläddrade mellan fotbollen och bröllopet, och diskussionen om hurvida hon måste vara fylletant eller inte, kom upp varenda gång hon visades i rutan.

Likväl tyckte jag att den där gubben som dom hade med när dom skulle hitta Bernadottes förlorade släktingar.. Ni vet den "dokumentären" med han norrmannen som hette Bernadotte men inte var släkt o dom höll på med DNA osv. Iaf den där gubben som dom hade ifrån den riktiga och kungliga Bernadotte släkten, HAN sluddrade värre än GW Persson efter 4 turer med Finlandsbåten.
Citera
2010-06-20, 18:32
  #10
Medlem
Psykosams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Håller med dig om att hon ser rätt nerdekad ut men det där med vinglandet kan jag förstå, mattan som var utlagd på borggorden dolde förmodligen en del hål/knölar som är omöjliga att se förrän man kliver på dem och har man då relativt högklackade skor så vinglar man till. Flera kvinnor gjorde det som definitivt inte är några "Mallisalkisar".

Fel,det var plywood under mattan
Citera
2010-06-20, 18:34
  #11
Medlem
Ja, enligt rykten är prinsessan Birgitta svårt nersupen.
Det var rent obehagligt att se henne så helt utan stil.
Citera
2010-06-20, 18:49
  #12
Medlem
fredrikdenstores avatar
Om hon var på bröllopet så såg jag inte till henne. Kan vara så att den skepnad som drog förbi och liknade mest en vålnad var hon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback