2012-10-26, 21:44
Medlem
Bastubans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Vad ä det för slipning? Hur vet du vad hon gillar för slipning? Fick hon verkligen en ring med en sten? Det låter ju inte snyggt, en sten.

Det lustiga är att ordet slipning bara är ett ord som ingen ens förstår innebörden av i de där kretsarna. De skulle inte kunna skilja 100-papper från 2000-vattenslip. "Aha, ordet slip är med där! Jag väljer den som är mest slip"
Citera
2012-10-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Han är väl miljardär och då borde Sverige dra in hennes statliga bidrag. Nu kan han försörja damen. Jag undrar vad hon kostar oss skattebetalare? De pengarna kunde man lägga på nåt vettigare. T.ex. bygga bostäder i Stockholm eller sänka priset på SL-resor i Stockholm. Tack!
Jag förutsätter att kungen får betala hemgift för Madde. Men han är väl glad att bli av med henne.
Citera
2012-10-26, 21:49
Medlem
Bernadottens avatar
Skulle vilja se deras förlovningsfilm men kan dessvärre inte hitta den. Förstår inte vad det är med mig. Hittar bara massa parodier..
Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2012-10-26, 22:06
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag hittar inte filmen alla talar om, kan någon vara vänligen att länka den. Har bra sett ett kort tihi på tuben

/ Leif
Citera
2012-10-26, 22:07
Medlem
Vattumannens avatar
Varför är det inte jag som är han

Madeleine, jag älskar dig!
Citera
2012-10-26, 22:09
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag hittar inte filmen alla talar om, kan någon vara vänligen att länka den. Har bra sett ett kort tihi på tuben

/ Leif
http://vimeo.com/52100073
Citera
2012-10-26, 22:11
Medlem
Vemedes avatar
http://tihi.se/

DÄR HAR NI VIDEO LÄNGST NER!
SÅ JÄVLA PATETSIK. PLus att hon försäger sig... håller på och säga februari, när hon skulle säga oktober.
Citera
2012-10-26, 22:30
Medlem
Jaha. Och nu borde väl hon förlora sin titel va? Precis som Carl-Johan Bernadotte gjorde när han gifte sig med en ickekunglig.
Citera
2012-10-26, 22:49
Medlem
Bastubans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberdealer
Jaha. Och nu borde väl hon förlora sin titel va? Precis som Carl-Johan Bernadotte gjorde när han gifte sig med en ickekunglig.

Listan över de som noterar en sådan detalj är väl försvinnande liten?
Citera
2012-10-26, 22:51
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberdealer

Nä, om Hans Majestät (och statsministern) nu givit sitt samtycke till giftermålet går det nog bra. Hans Majestät hade som bekant möjlighet att ge tillbaka greve Bernadotte hans prinstitel, men vägrade av omsorg till familjens heder. Eller något.
Citera
2012-10-26, 23:37
Medlem
shbous avatar
Verkar stabil ju. Lär vara skönt med en pladdrande jänkare i stela Drottingholm. Vad han ser i henne är dock en gåta.
Citera
2012-10-27, 00:26
Medlem
Rorbassons avatar
Tänk om hon hade förälskat sej i en kille på busstationen i Töre istället, i norra sverige, en kille som inte förstår något om kungahus, då hade vi nog fått ganska roligt. men för henne hade det blivit jobbigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in