Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-02, 14:59
Medlem
MadameRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Den tidigare snygga Madeleine har numera detroniserats som ledande skönhet i den kungliga kretsen.
Den som nu tagit förstaplatsen är prinsens lilla Sofia.
Därav Maddes något avoga inställning till Sofia, och Madde verkar tröstäta sig igenom denna livskris.
Hon börjar nämligen se ganska välgödd ut nu

Man blir fet av alkohol.
Citera
2011-09-03, 08:19
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Den 15 september jobbar hon hårt. Hon ska "närvara" vid en gudstjänst angående öppnandet av riksdagen, samt själv öppnandet av densamma.

Sen blir det obekväm arbetstid, för på kvällen går hon på operan. Som tur är blir hon kompenserad för detta, eftersom hon inte har något jobb inplanerat efter det.

Hon har förresten inget jobb fram till den 15 heller.
Citera
2011-09-03, 08:23
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Den 15 september jobbar hon hårt. Hon ska "närvara" vid en gudstjänst angående öppnandet av riksdagen, samt själv öppnandet av densamma.

Sen blir det obekväm arbetstid, för på kvällen går hon på operan. Som tur är blir hon kompenserad för detta, eftersom hon inte har något jobb inplanerat efter det.

Hon har förresten inget jobb fram till den 15 heller.
Låter jobbigt det där! Tur att hon får vila tilll den 15 sep då.
Citera
2011-09-17, 16:18
Medlem
Krickedixans avatar
Läste idag att det går runt en eller flera nakenbilder på Sofia bland Maddes vänner.
Vad fan är det för människor som sysslar med sån skit. Jag känner inte någon av dem varken Sofia eller någon annan i detta gäng men när jag läser det i tidningarna och om det nu är sant, så kan jag bara säga" Jag mår illa"
Vännerna runt Madde tror att de är störst bäst och vackrast och tror att de kan göra vad som helt .
Mobbing kallas det och det är det bara ynkliga människor med noll IQ som håller på med.
Jag blev så otroligt uppretad och har säkert PMS idag men nu förstärks mitt illatyckande om Madde.
Hon verkar vara en bortskämd lite donna som tror att hon kan göra som hon vill.
Visst ser hon bra ut tjejen men det är långt ifrån allt som behövs för att bli omtyckt att människorna i Sverige. Hon är på väg att falla totalt.
Är det någon som gillar denna egocentriska lilla varelse?

Vad gör hon egentligen?
Lever hon på de pengar som svenska folket står för ?

Nä...för mig är hon ett ruttet lingon!
Usch !
Citera
2011-09-17, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Läste idag att det går runt en eller flera nakenbilder på Sofia bland Maddes vänner.
Vad fan är det för människor som sysslar med sån skit. Jag känner inte någon av dem varken Sofia eller någon annan i detta gäng men när jag läser det i tidningarna och om det nu är sant, så kan jag bara säga" Jag mår illa"
Vännerna runt Madde tror att de är störst bäst och vackrast och tror att de kan göra vad som helt .
Mobbing kallas det och det är det bara ynkliga människor med noll IQ som håller på med.
Jag blev så otroligt uppretad och har säkert PMS idag men nu förstärks mitt illatyckande om Madde.
Visst ser hon bra ut tjejen men det är långt ifrån allt som behövs för att bli omtyckt att människorna i Sverige. Hon är på väg att falla totalt.

Vad gör hon egentligen?

Usch !

Mobbning ja. Men dumt anklaga andra än väninnorna för mobbningen. Det är tråkigt. Visst kan vi alla hålla med om att Sofia H. verkar ha gjort underverk med Carl Philip som verkar glad och nöjd numera?
Citera
2011-09-17, 23:29
Medlem
freeriderXIIs avatar
Madeleine borde delta i turistreklamfilmer för Sverige på CNN.
Citera
2011-09-18, 02:11
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik1969
Visst kan vi alla hålla med om att Sofia H. verkar ha gjort underverk med Carl Philip som verkar glad och nöjd numera?

Ja, prinsen verkar mycket mera glad numera än då han var tillsammans med Pernalden.

Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Madeleine borde delta i turistreklamfilmer för Sverige på CNN.

Du kan avregistrera dig nu från Flashback. Du skriver samma sak om och om igen i denna tråd och din sida av "saken" har gått fram för längesedan.
Citera
2011-09-18, 07:28
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik1969
Mobbning ja. Men dumt anklaga andra än väninnorna för mobbningen. Det är tråkigt. Visst kan vi alla hålla med om att Sofia H. verkar ha gjort underverk med Carl Philip som verkar glad och nöjd numera?

Är inte konflikten en klassisk konflikt mellan börd och uppkomling dvs Madde anser sig så fiiin och nu när gaffeln hittat en intellektuell jämlike, låt vara en uppkomling med intresse för Afrika, så passar det inte Madde och hennes fiiina kompisar.

Hon anser väl att utviket ska sänka kungahuset men knugen, njuren, joker och de andra klarar ju av det så bra på egen hand.
Citera
2011-09-18, 08:12
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Är inte konflikten en klassisk konflikt mellan börd och uppkomling dvs Madde anser sig så fiiin och nu när gaffeln hittat en intellektuell jämlike, låt vara en uppkomling med intresse för Afrika, så passar det inte Madde och hennes fiiina kompisar.

Hon anser väl att utviket ska sänka kungahuset men knugen, njuren, joker och de andra klarar ju av det så bra på egen hand.

Din analys är lika självklar som enkel! Som sagt, år i mångas Ciggen förstår inte lågt hon står i mångas ögon. Men den attityden delar hon förstås med många mobbare.
Citera
2011-09-18, 08:34
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan

Vad gör hon egentligen?

Usch !
Hur är det Madeleines fel att bilder på Sofia florerar i vissa kretsar? Känns väl mer som att ansvaret ligger hos Sofia själv?
Citera
2011-09-18, 12:58
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Ja, prinsen verkar mycket mera glad numera än då han var tillsammans med Pernalden.

Men tacka för det !
Nu har en vrålsnygg supersexig tjej att hoppa ner i bingen med som säkert tar den i alla hål och alltid när Gaffeln vill.
Det är något annat mot den snipiga och sura Pr kvinnan som helst ville vänta med allt sådant tills hon var prinsessa...
och som sagt, inte konstigt att Gaffeln var så mycket med sina polare under tiden med PR kvinnan medans han nu helst är hemma varje kväll.

Citera
2011-09-18, 13:11
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet

Tror inte det är den klassiska konflikten börd/uppkomling. Madeleines ex. Bergström var ju också en uppkomling, så där har hon inget att komma med. Nej, jag tror det är Sofias förflutna som ligger henne i fatet och Madeleine vet nog mer om henne än vad vi gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in