Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vad jag förstår så lever den där Chris dyrare än vad knugahuset gör. Men jag kan mycket väl ha fel. Hur mycket pengar han har är intressant skvaller, så om någon har något är det intressant.
Om det är pappas pengar Chris spenderar så är de som gjorda för varandra.
Håller med...
USA har dock inte samma öppenhet vad gäller förmögenheter och deklarationer som vi i Sverige, tror att det kan bli svårt att gräva fram hur det ligger till sen om det är en rik familj bakom kan det mycket väl vara svårt att reda ut hur mycket pengar som egentligen finns (typ Kamprad) dvs pengar är placerade i stiftelser, utomlands i skatteparadis, i fastigheter etc förutom i rena pengar och värdepapper. Forbes har en lista men det är uppskattningar av synliga tillgångar vad jag förstår.
Något borde dock finnas att gräva fram vad gäller Chris familjebakgrund, utbildning och karriär, han är ju inte helt okänd. Härstammar han t.ex från en nyrik familj eller en med gamla pengar (väger tyngre) eller rentav från en medelklassfamilj (och är sin egen lyckans smed) ?
Tvivlar dock på att han har råd att försörja vår egensinnige och bortskämde lillsessa livet ut om han inte arbetar hårt och har en mycket stor förmögenhet...