2011-09-18, 13:54
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Tror inte det är den klassiska konflikten börd/uppkomling. Madeleines ex. Bergström var ju också en uppkomling, så där har hon inget att komma med. Nej, jag tror det är Sofias förflutna som ligger henne i fatet och Madeleine vet nog mer om henne än vad vi gör.

Ja så kan det säkert vara, Ciggen eller Polskan som jag tycker passar bättre... kan säkert ha varit med på samma gruppsex partyn som Utviket...
Polskan är väl lite sur över att Utviket också fått vika ut sig, Polskan har ju bara varit med på privata bilder där hon fått busken rakad av Erik Granath.
Eller ?

Citera
2011-09-18, 15:00
Bannlyst
Varför allt detta hat mot kungafamiljen?
Ni som ogillar hovet borde kritisera politikerna. För det är bara dem som kan avskaffa monarkin.
Citera
2011-09-18, 15:02
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Tror inte det är den klassiska konflikten börd/uppkomling. Madeleines ex. Bergström var ju också en uppkomling, så där har hon inget att komma med. Nej, jag tror det är Sofias förflutna som ligger henne i fatet och Madeleine vet nog mer om henne än vad vi gör.

Då tycker jag att det är väldigt ogint av Ciggenatt hålla den informationen för sig själv. Vi skulle ju kunna hjälpa till lite med mobbingen av Utviket.
Citera
2011-09-24, 22:31
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Hur är det Madeleines fel att bilder på Sofia florerar i vissa kretsar? Känns väl mer som att ansvaret ligger hos Sofia själv?

Du menar att om du gör en sak som inte passar andra och dessa börjar sprida rykten om dig ...så är det ditt eget fel.
Njaa...vi tänker nog lite olika där.
Ibland gör man saker och säger saker och sådant kan man ångra.
Även du tror jag ....
Att sprida bilder på en person är aldrig ok....och det är min åsikt.
Jag förstår att du kanske är en vän av den fiiina lilla bortskämda flickan som lever på våra pengar.

Den tjejen imponerar inte på mig....
Så är det bara och jag tror inte jag är ensam om min åsikt. Hon har gjort bort sig i många fall.
Tyvärr men försent för henne att vinna ett förtroende hos folk som Victoria har gjort.
Citera
2011-09-25, 03:11
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Du menar att om du gör en sak som inte passar andra och dessa börjar sprida rykten om dig ...så är det ditt eget fel.
Även du tror jag ....
Jag förstår att du kanske är en vän av den fiiina lilla bortskämda flickan som lever på våra pengar.

Nu handlar det ju inte om några privata bilder som Sophia fått stulna ifrån sin byrålåda. Självfallet får hon räkna med att dessa bilder kommer förfölja henne. Hon gjorde ett val en gång i tiden att göra utviken.
Citera
2011-09-25, 11:38
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Även du tror jag ....

Den tjejen imponerar inte på mig....
Så är det bara och jag tror inte jag är ensam om min åsikt. Hon har gjort bort sig i många fall.
Tyvärr men försent för henne att vinna ett förtroende hos folk som Victoria har gjort.
Faktum kvarstår - Madeleine har ingenting att göra med att Sofia en gång i tiden tyckte att det var en bra idé att visa fittan på internet. Du verkar vara brutalt trögtänkt och avundsjuk på Madeleine och vill att det ska vara hennes fel. Du tror säkert att det är kungafamiljens fel att vi har monarki också? Skaffa ett liv din dumme fan och allra helst ett jobb så slipper vi läsa dina idiotfunderingar här på FB.
Citera
2011-09-25, 12:16
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Faktum kvarstår - Madeleine har ingenting att göra med att Sofia en gång i tiden tyckte att det var en bra idé att visa fittan på internet. Du verkar vara brutalt trögtänkt och avundsjuk på Madeleine och vill att det ska vara hennes fel. Du tror säkert att det är kungafamiljens fel att vi har monarki också? Skaffa ett liv din dumme fan och allra helst ett jobb så slipper vi läsa dina idiotfunderingar här på FB.

Nädu...jag gillar faktiskt monarkin och har jobbat nära några i kungahuset. Så det är nog du som inte ska skriva så mycket skit om vem jag är.
Jag har min åsikt och den ska faktiskt du skita fullt och helt i.

Jag kan bara skratta åt ditt inlägg...undrar vem som inte är riktigt hundra.

Står helt och fullt för vad jag tycker om Madeleine och när man skickar hunden i ett eget Jet hem från USA så kan jag bara skratta åt henne och hennes eländiga sätt.
Betalade hon det själv ?
För mig är hon en bortskämd liten donna och kommer så att förbli.
Citera
2011-09-25, 12:27
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Nu handlar det ju inte om några privata bilder som Sophia fått stulna ifrån sin byrålåda. Självfallet får hon räkna med att dessa bilder kommer förfölja henne. Hon gjorde ett val en gång i tiden att göra utviken.

Absolut ...visst är det så att hon får skylla sina bilder själv. Har hon ställt upp på sådant så kommer det givetvis att följa henne hela livet .
Inga konstigheter med det .
Det jag menar är att vuxna människor som vill vara lite "roliga" i en viss bekantskapskrets leker med dessa bilder för att de tycker det är lite häftigt eller vad jag nu ska kalla det.
Det imponerar inte på mig.
Det är min uppfattning och jag tycker det är skit.

Förstår att många här tycker att det är ok och kul att vara lite småtaskiga mot varandra.
Många som mår bra av att få andra att må dåligt.
Citera
2011-09-27, 09:50
Medlem
Citat:

Det är självklart att Madeleine och resten av kungahuset ser ner på Sofia därför att hon inte tillhör något som är fint nog. Vad tror du egentligen?! Det finns nyanser av "uppkomling" som du helt förbiser.

Jonas är inte från den mest framgångsrika av familjer men han är (!!) född och uppväxt i Djursholm. Han har umgåtts med Madeleine och hennes vänner sen de var små och för sig på samma sätt.

Sofia däremot...är en före detta Slitz-tjej från godtycklig tjåsig ort. Hon förekommer med otaliga trash på vimmelbilder och gör ett allmänt idiotiskt intryck. Madeleine och hennes gelikar tycker säkert att Sofia har potential att sänka kungahuset vilket (som många påpekat) är ironiskt då det i mitt och många andras tycke är hon själv som bidrar mest till detta tillsammans med pappa Knugen.

Hörde nyligen ett rykte från ej konfirmerbar källa om att Ciggen skulle fastnat i drogmissbruk och befinner sig på behandlinghem då och då. Någon som kan/vill utveckla det?
Citera
2011-09-27, 10:23
Medlem
Pecannots avatar
Hörde nyligen ett rykte från ej konfirmerbar källa om att Ciggen skulle fastnat i drogmissbruk och befinner sig på behandlinghem då och då. Någon som kan/vill utveckla det?[/quote]

Hoppsan! Varför är källan ej konfirmerbar? Vilken typ av droger? Vilket behandlingshem? Oj, vad man blir nyfiken!
Citera
2011-09-27, 14:30
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecannot
Hörde nyligen ett rykte från ej konfirmerbar källa om att Ciggen skulle fastnat i drogmissbruk och befinner sig på behandlinghem då och då. Någon som kan/vill utveckla det?

Det där om behandlingshem tror jag bara är nys. Så långt har det inte gått- än. Men Ciggen borstar bra det är allom känt. Hon spottar inte direkt i glaset.
Citera
2011-09-27, 16:07
Medlem
Adjudants avatar
Knugafrillan tycker till om Ciggen:

Citat:
- Om man ska ha monarki har jag svårare för prinsessan Madeleine som shoppar i New York. Det är ett jävla dyrt socialbidrag, säger Camilla Henemark till Faktum.

Resten av knugafamiljen får däremot godkänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in