2010-12-06, 08:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ciggen kan säkert också rida. Men det finns inga bilder på det. Officiella i alla fall.

Det är ridsport jag menar och det finns nog massvis med foton på prinsessan i ridsportsammanhang.
Citera
2010-12-06, 09:35
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban
Det är ridsport jag menar och det finns nog massvis med foton på prinsessan i ridsportsammanhang.

Jaså är det hästar du menar! Då förstår jag. Kinky!
Citera
2010-12-06, 17:26
Medlem
Snurrens avatar
Citat:
Det här är mycket intressant information. Den bekräftar ryktet här på FB att Ciggen mycket väl visste om Biträdets snedsprång, och stärker ryktena om att Ciggen inte brydde sig så mycket om det utan kunde förse sig på sitt håll.

Det visar också på Knugens och Hovets dubbelmoral. De bryr sig inte om Biträdets otrohet, så länge det inte blir offentligt.

När Biträdet avslöjas med otrohet kastas han ut i kylan. När Knugen ertappas med samma sak, konstaterar han att han är kung, rycker på axlarna och vänder blad.

Vi får en helt annan förklaring till varför Ciggen tycker att affären är så plågsam, att hon inte alls vill träffa Biträdet.

Plötsligt framstår inte längre Biträdet som patetisk när han försöker ta kontakt med Ciggen.

Vad återstår av Den Löjliga Familjen nu?

Det visar väl att Madeleine har en hel del normala drag, jag skulle själv bli urförbannad på min pappa om han fördömde min pojkvän och själv visade sig ha gjort samma sak. Det skulle ha varit kul att lyssna på det eventuella grälet.
Citera
2010-12-06, 17:37
Medlem
Citat:
Ciggen kan säkert också rida. Men det finns inga bilder på det. Officiella i alla fall.

Finns ju massor av tävlingsbilder på henne på hästryggen. Hon var ju med och showade under Globen horse show ocks
Citera
2010-12-08, 18:18
Medlem
Det var en veldig harang ang Madeleines ev sjælsliv o framtida øde som Supermarine fick ur sig på småtimmarna...men han beskrev också den kungliga slakten contra kungens engagemang i WWF, personligen tycker jag nog det vittnar om sæmre moraliskt førfall æn erotiska slabbedaskerier. Så, før att førsøka hålla mig t topic, håller jag med om att en utskællning fr Madde var helt på plats.
Ska avsæga mig medl.skapet i WWF så snart jag kommit øver en brukbar pc
Citera
2010-12-09, 11:53
Medlem
Princess_Valiums avatar
Alltså, ingår inte hennes medverkan på Nobelfesten i befattningsbeskrivningen? Vad är hennes ursäkt för att inte dyka upp där?
Citera
2010-12-09, 12:30
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princess_Valium
Alltså, ingår inte hennes medverkan på Nobelfesten i befattningsbeskrivningen? Vad är hennes ursäkt för att inte dyka upp där?

Bara för att du vill glutta i urringningen...

Annars är nog hennes ursäkt den naturliga och självklara. 'Jag är prinsessa och gör som jag vill.'
Citera
2010-12-09, 19:43
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princess_Valium

Det är ännu mer fundersamt varför Nobelstiftelsen överhuvudtaget bjuder in ciggen och resten
av löjliga familjen, ett av världens mest prestigefyllda pris delas ut av en obildad fjant, nåt är
mycket skumt i det hela.

Geni efter Geni skall pokulera med löjliga familjen... hur kul kan det kännas för pristagarna?

Tänk dig samtalet mellan Ciggen och valfri pristagare...

- Japps, jo, jag hörde att pappa hade varit ute och knullat lite snett, ja, din karl med var det visst nått sånt med. Mamma din, hur var det nu med hennes senaste botox, och morfar, hur var det nu, var han nazist eller? Jag har hört att din bror har träffat en trevlig utvikningbrud, henne har jag runkat till ett par gånger, det var rätt ok, vet du om det finns fler bilder på henne?

Och så flyter samtalet smidigt på under kvällens gång

Nobelstiftelsen borde verkligen skaffa nån vettigare prisutdelare, varför inte Ulrika Knape, Max von Sydow, eller Dolph Lundgren

.
Citera
2010-12-09, 23:53
Medlem
2asidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger MacLean
Tänk dig samtalet mellan Ciggen och valfri pristagare...

- Japps, jo, jag hörde att pappa hade varit ute och knullat lite snett, ja, din karl med var det visst nått sånt med. Mamma din, hur var det nu med hennes senaste botox, och morfar, hur var det nu, var han nazist eller? Jag har hört att din bror har träffat en trevlig utvikningbrud, henne har jag runkat till ett par gånger, det var rätt ok, vet du om det finns fler bilder på henne?

Och så flyter samtalet smidigt på under kvällens gång

Jodå.

http://www.lennartmsjoberg.se/htm.ph...odels/4205.htm
Senast redigerad av 2asidan 2010-12-10 kl. 00:14.
Citera
2010-12-10, 16:32
Medlem
Ingen som faktiskt läst vad Aftonbladet skriver så man inte behöver köpa tidningen?
Citera
2010-12-11, 14:48
Medlem
Citat:
Samtidigt: Madde på promenad i New York
Kungafamiljen skålade med pristagarna och familjen i direktsändning.
Men en saknades.
Samtidigt som kungen höll tal promenerade Madeleine på Madison Avenue i ett iskallt New York.
I går kväll, eller tidig eftermiddag amerikansk tid, höll kungen den traditionella skålen till Alfred Nobels ära i Blå hallen. Då promenerade prinsessan Madeleine tillsammans med en väninna genom ett kallt och blåsigt New York.
De kom gående på Madison Avenue på väg mot uptown New York och samtalade i kylan. Sedan hoppade de in i en taxi och försvann.
Jobbar som vanligt
I går berättade Madeleine för Aftonbladet att hon nobbar Nobelfesten i Stockholm.
– Det är så jobbigt i Sverige med allt det där om pappa, sa hon i går.
I stället stannar hon i New York och jobbar som vanligt i drottningens välgörenhetsorganisation Childhood Foundation.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8263051.ab

Vem är Madeleines väninna denna gång?
Citera
2010-12-11, 18:12
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hon borde medverka/vara med i reklamfilmer för Sverige , Visit Sweden, en mycket rar flicka.
Senast redigerad av freeriderXII 2010-12-11 kl. 18:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in