2010-10-22, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ingen fara, Madeleine var ute och shoppade och åt lunch på Le Bilboquet häromdagen, uppger fotografen som fångade henne på bild tillsammans med en väninna. Hon kan verkligen konsten att sätta sprätt på apanaget och skattebetalarnas pengar. Vem är väninnan?

Källa: http://www.expressen.se/mode/1.21825...r-pa-manhattan

Men vem fasen är hon lik nu på den bilden...det är nått speciellt jag tänker på, vet inte om det är nån seriefigur eller om det är nån på riktigt. Kan inte placera.

Först tänkte jag på nån bild av Povel Ramel, men sen nån figur/seriefigur/karaktär eller vad det är. Just brillorna och det lite runda ansiktet tillsammans med den breda munnen och de jämna tänderna. Tänker på nån frog/toad figur som är så sjukt likt henne på bilden.

Vem tänker jag på, nån som vet vad jag menar??
Citera
2010-10-22, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ingen fara, Madeleine var ute och shoppade och åt lunch på Le Bilboquet häromdagen, uppger fotografen som fångade henne på bild tillsammans med en väninna. Hon kan verkligen konsten att sätta sprätt på apanaget och skattebetalarnas pengar. Vem är väninnan?

Källa: http://www.expressen.se/mode/1.21825...r-pa-manhattan

Den dar bilden var publicerad i New York Post haromdagen (papperstidningen). Det stod att Madeleine bor pa upper east side och att hon hade synts ute "shopping and smoking".
Citera
2010-10-22, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Just brillorna och det lite runda ansiktet tillsammans med den breda munnen och de jämna tänderna. Tänker på nån frog/toad figur som är så sjukt likt henne på bilden.

Zarah Leander kanske, hon som sjöng "vill ni se en stjärna se på mig".
Garnityret och brillorna är väldigt likt ...
Citera
2010-10-29, 23:23
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hon är lik sin pappa far Kungen.
Citera
2010-10-29, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Hon är lik sin pappa far Kungen.

Knugen måste du mena, det är hennes papps. Tror vi
Citera
2010-10-30, 07:39
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Knugen måste du mena, det är hennes papps. Tror vi
Fan heller, det är Roger Moore!
Citera
2010-10-30, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Fan heller, det är Roger Moore!

Därför hon är så lik prinsessan Birgitta när hon var ung?
Citera
2010-11-02, 11:12
Medlem
35-åringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Men vem fasen är hon lik nu på den bilden...det är nått speciellt jag tänker på, vet inte om det är nån seriefigur eller om det är nån på riktigt. Kan inte placera.

Först tänkte jag på nån bild av Povel Ramel, men sen nån figur/seriefigur/karaktär eller vad det är. Just brillorna och det lite runda ansiktet tillsammans med den breda munnen och de jämna tänderna. Tänker på nån frog/toad figur som är så sjukt likt henne på bilden.

Det slog mig plötsligt att det är Max/Smacks i Rocky! Right?

Hittar inte så många bilder på honom, men här är en

http://2.bp.blogspot.com/_ou5U0x-5nb...m+b%C3%A4r.bmp
Citera
2010-11-03, 12:47
Medlem
Citat:
Projektresa med World Childhood Foundation, Kina
Deltagare: Prinsessan Madeleine

Källa: http://www.royalcourt.se/kalender/hk...d80003412.html

Projektresa ...?
New York ... ?

Har vi missat något?
Citera
2010-11-06, 12:45
Medlem
freeriderXIIs avatar
En stor tillgång för riket såg henne på parkeringen till en kyrka sittandes i en BMW lik sin far pappa kungen. Ett mycket rart utseende.
Citera
2010-11-07, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
En stor tillgång för riket såg henne på parkeringen till en kyrka sittandes i en BMW lik sin far pappa kungen. Ett mycket rart utseende.

Undrar vad Madde tycker om det märkliga faktum att hennes egen far Kungen festat med unga kvinnor i många år, yngre än henne själv och även varit otrogen mot sin hustru Silvia.

Och en stor tillgång för riket????

En stor tillgång för alla modebutiker på fina adresser i Stockholm skulle jag vilja påstå.

Och ja, kungahuset bör avskaffas inom en snar framtid.
Citera
2010-11-13, 20:42
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hon gör Nobelfesterna mer underhållande i sin skönhet, förresten skulle vara kul om Edvard BLom och Carl Jan hyrdes in av Svt till sändningen.
Senast redigerad av freeriderXII 2010-11-13 kl. 20:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in