2010-09-30, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zildijan
Madde kan inte få barn för hon har ingen make. Kungligheter får inte vara ensamstående mödrar. Så fik Se & Hör till det.

Handlade väl om att hon inte kunde få barn med Jonas också, eftersom dom inte är tillsammans?

Men om hon hade varit steril så hade dte knappast stått först i Se & Hör, då hade fan varenda tv-redaktion avbrutit varenda sänding och deklarerat landssorg.
Citera
2010-10-01, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Slacker-tillvaro och att knulla runt med en rik grek.

Hela hennes liv kommer ju va så, steka med än ena än andra snubben. Vem kan klandra henne. Och vem skulle inte sätta på henne. Jag anmäler mig gärna. Hon är lite småtjock men fullt godtagbar.
Citera
2010-10-01, 11:48
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taekwondo80
Hela hennes liv kommer ju va så, steka med än ena än andra snubben. Vem kan klandra henne. Och vem skulle inte sätta på henne. Jag anmäler mig gärna. Hon är lite småtjock men fullt godtagbar.
Jadå, det skulle vara ett sant nöje att få trä upp henne på kuken.
Citera
2010-10-08, 08:54
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Vem ligger Ciggen med i New York?

Eftersom hon är tredje vikarierande statschef och möjligt avelsmaterial för framtida regenter, anser jag mig som svensk medborgare ha rätt att veta vilka hon beblandar sig med därborta.
Citera
2010-10-08, 13:35
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vem ligger Ciggen med i New York?

Eftersom hon är tredje vikarierande statschef och möjligt avelsmaterial för framtida regenter, anser jag mig som svensk medborgare ha rätt att veta vilka hon beblandar sig med därborta.
Kommer man väl att få reda på så småningom.
Citera
2010-10-21, 14:26
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Nu när Ciggen är i New York för att "arbeta", undrar jag var Sällskapsdamen håller till numera. Borde det inte vara lite pinsamt om hon bara dräller runt i New York nu när Cigger "arbetar"? Eller har de hittat ett "arbete" åt henne också? Det har varit väldigt tyst om henne, så jag undrar lite var hon är?
Citera
2010-10-21, 16:32
Medlem
Citat:
Nu när Ciggen är i New York för att "arbeta", undrar jag var Sällskapsdamen håller till numera. Borde det inte vara lite pinsamt om hon bara dräller runt i New York nu när Cigger "arbetar"? Eller har de hittat ett "arbete" åt henne också? Det har varit väldigt tyst om henne, så jag undrar lite var hon är?

Ingen fara, Madeleine var ute och shoppade och åt lunch på Le Bilboquet häromdagen, uppger fotografen som fångade henne på bild tillsammans med en väninna. Hon kan verkligen konsten att sätta sprätt på apanaget och skattebetalarnas pengar. Vem är väninnan?

Källa: http://www.expressen.se/mode/1.21825...r-pa-manhattan
Citera
2010-10-21, 17:29
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ingen fara, Madeleine var ute och shoppade och åt lunch på Le Bilboquet häromdagen, uppger fotografen som fångade henne på bild tillsammans med en väninna. Hon kan verkligen konsten att sätta sprätt på apanaget och skattebetalarnas pengar. Vem är väninnan?

Källa: http://www.expressen.se/mode/1.21825...r-pa-manhattan

Notera ciggen.
Citera
2010-10-21, 18:23
Medlem
Citat:
Notera ciggen.

Nina, hur många paket om dagen röker Madeleine?
Citera
2010-10-21, 19:47
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Nina, hur många paket om dagen röker Madeleine?

'Hon röker bara när hon är stressad eller deprimerad', tror jag den officiella lögnen från henne var när hon kedjerökte på någon offentlig plats. Jag har inga problem med att hon röker, det är det många som gör, speciellt i hennes samhällsklass, men dubbelmoralen roar mig.
Citera
2010-10-21, 20:20
Medlem
Citat:
'Hon röker bara när hon är stressad eller deprimerad', tror jag den officiella lögnen från henne var när hon kedjerökte på någon offentlig plats. Jag har inga problem med att hon röker, det är det många som gör, speciellt i hennes samhällsklass, men dubbelmoralen roar mig.

Den officiella bilden av kungahuset är att dom varken röker eller dricker (iaf inte på bild).
Men den nakna sanningen ser helt annorlunda ut. Skräckexemplet är prinsessan Birgitta.
Så frågan är hur många paket Madeleine verkligen röker per dag?
Citera
2010-10-21, 23:30
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Den officiella bilden av kungahuset är att dom varken röker eller dricker (iaf inte på bild).
Men den nakna sanningen ser helt annorlunda ut. Skräckexemplet är prinsessan Birgitta.
Så frågan är hur många paket Madeleine verkligen röker per dag?
Kungen slutade väl röka nån gång i mitten på 90-talet, men bad b la SVT att inte visa honom i bild när han satt blossade på Nobelfesten på den tiden man fick röka var man behagade. Eftersom han enligt egen uppgift inte ville medverka till "rökpropaganda". Hans kusin; Drottning Margrete röker ju fortfarande, men inte offentligt sen 2006.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in