2010-05-28, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Hon är väl snart 30. Nobelfesten var hon 20 bast, även om du minns den som igår...

Hon är 27? Och det är sannerligen ingen ålder. Hon ser inte äldre ut än sin faktiska ålder, men däremot så har hon förändrats på ett ofördelaktigt sätt de senaste åren.
Och trots att hon har all tid i världen, verkar träning inte ligga henne i fatet.
Senast redigerad av kaffemoster 2010-05-28 kl. 16:34.
Citera
2010-05-28, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Någon som har sett bilderna i dagens "Klick"? För några år sedan, när hon gled in i sin röda klänning på Nobelmiddagen, såg hon ut som en royalistisk Pamela Anderson. Hon var urläcker. Förstår inte vad som har hänt sedan dess.

Sprit, knark, cigaretter och kopiösa mängder med skräpmat måste vara orsaken till det yttre förfallet. I annat fall kan det bero på sjukdom eller helt enkelt taskiga anlag/gener. Hur som helst ser hon riktigt läskig ut, skulle passa in på vilken sunkkrog, i mindre attraktiva förorter, som helst.
Citera
2010-05-28, 16:31
Medlem
Citat:
Hon är 27? Och det är sannerligen ingen ålder. Hon ser inte äldre ut än sin faktiska ålder, men däremot så har hon förändrats på ett ofödelaktigtigt sätt de senaste åren. Och trots att hon har all tid i världen, verkar träning inte ligga henne i fatet.

Det ihärdiga festandet och rökningen gör väl sitt till.
Hon verkar inte leva något sunt liv direkt.
Citera
2010-05-28, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Gör skatteuttaget till kungahuset frivilligt precis som kyrkoskatten.
Japp! Precis som med invandringen. Vill du att Sverige svämmas över av blattar så får DU betala för det och låta oss andra slippa!
Citera
2010-05-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg
Japp! Precis som med invandringen. Vill du att Sverige svämmas över av blattar så får DU betala för det och låta oss andra slippa!

Så genialt. Tänkte inte på det!
Citera
2010-05-28, 17:14
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg
Helt riktiga tankegångar Herr Skumberg! Så skall vi ha´t!
Citera
2010-05-28, 21:09
Medlem
Airwolfs avatar
Madeleine har alla förutsättningar att bli den nya prinsessan Stephanie av Monaco.

Jag följer skriverierna om Madeleine med ett smil för jag är säker det kommer bli värre...mycket värre....
Hon kommer leva jetsetliv, festa, röka, supa, knarka. Knalla omkring på världens lyxstränder och visa upp sina nya tatueringar. Pojkvänner byts varje månad och såsmåningom trillar några oäkta barn in.

Madeleine är grymt bortskämd och har tappat lusten att vara kunglig och fin. Jobba har hon aldrig haft lust med heller.
Nej nu släpper alla spärrar för henne...

You'll see
Citera
2010-05-28, 21:16
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Hon är 27? Och det är sannerligen ingen ålder. Hon ser inte äldre ut än sin faktiska ålder, men däremot så har hon förändrats på ett ofördelaktigt sätt de senaste åren.
Och trots att hon har all tid i världen, verkar träning inte ligga henne i fatet.

Självklart är det ingen ålder, men som hon solar och festar är det väl inte konstigt om hon slits.
Citera
2010-05-29, 01:46
Medlem
meister2002s avatar
nån mer än jag som reagerat på att artikeln är borta från AB's klicksida??
Citera
2010-05-29, 07:37
Medlem
MorbIdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
Madeleine har alla förutsättningar att bli den nya prinsessan Stephanie av Monaco.

Jag följer skriverierna om Madeleine med ett smil för jag är säker det kommer bli värre...mycket värre....
Hon kommer leva jetsetliv, festa, röka, supa, knarka. Knalla omkring på världens lyxstränder och visa upp sina nya tatueringar. Pojkvänner byts varje månad och såsmåningom trillar några oäkta barn in.

Madeleine är grymt bortskämd och har tappat lusten att vara kunglig och fin. Jobba har hon aldrig haft lust med heller.

You'll see

Kanske har du rätt i att hon tröttnat på att vara kunglig. Fin vill hon nog dock fortsätta vara och Knugens pengar vill hon nog behålla.
Citera
2010-05-29, 08:37
Bannlyst
Prinsessan Madeleine gör bara som alla andra svenska tjejer som kollar på Sex and the City och som hade turen att få rika föräldrar. Festar järnet och glassar runt och handlar svindyra märkesläder i små exklusiva butiker runt om i världen. Jag vill inte längre betala för denna dam.
Citera
2010-05-29, 12:49
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf

You'll see

Hon blir en jetsetmadrass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in