2010-09-12, 07:31
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Prinsessan Eugenia. Stoppar här. Eugén, finns det inga homorykten angående honom? Han var ju ändå konstnärlig. Eller lovade han fadern att inte gifta sig om han skulle envisas med måleriet. Det är något som ligger och gnager i mitt huvud.

Män för Madde finns det ju i Danmark. De har ju släktingar som inte är i den absoluta kungatoppen, men vars blod skulle slå Daniels. Annars har vi ju kronprins Guillaume av Luxemburg.

Jag får väl gå ut i skogen och krypa under någon sten och skämmas för min okunskap om den kungliga giftasscenen.

Prinsessan Eugenia var också konstnärlig, fast jag har aldrig hört talas om henne. Fast liksom andra höll hon på med välgörenhet mellan målningarna. Förutom att låtsas vara designer, bonde osv, så kör han ju räser. Vad har Ciggen för givande hobby?

Prins Eugen fixade ju diskreta möten för storebrorsan. Fast det var nog bara en lite enkel tjänst, smidigt ordnat ute på Djurgården.
Citera
2010-09-12, 11:21
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vad har Ciggen för givande hobby?

Rökning?

.
Citera
2010-09-12, 11:59
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger MacLean
Rökning?

.

Det glömde jag. Sen gissar jag på stock också.
Citera
2010-09-12, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Lyckas Ciggen fånga William och bräda Kate Middleton vore det en sensation. De är lika gamla och britterna lär gilla om deras William gifter sig med en äkta prinsessa istället för Kate. Det blå blodet tunnas inte ut. Ciggen skulle i så fall bräda storasyster Hakan en gång för alla och bröllopet skulle bli storslaget och så småningom blir hon drottning av England! Sen kläcker hon ett par bebisar och lutar sig bakåt livet ut, kanske gör faster Fågelskrämman sällskap i vinsippandet på golfklubben i Mallis? Vore säkert inte alls henne emot...

Storslaget och storslaget, svt skulle skicka LInda Nyberg som skulle snacka sönder evenemanget som hon lyckades göra 19 juni. BBC skulle producera och vi skulle få se en vigsel och kortege och sen skulle hela svenska folket förbanna stela britter för vi inte får se middagen

tvivlar dock på att hon orkar med engelsk media när hon knappt klarar svensk media
Citera
2010-09-12, 14:30
Medlem
Borde inte Madeleine bära sitt Childhood armband lika ofta som Silvia gör? Madeleine ”jobbar” väl ändå för Childhood stiftelsen eller ...?
Citera
2010-09-12, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Prinsessan Eugenia. Stoppar här. Eugén, finns det inga homorykten angående honom? Han var ju ändå konstnärlig. Eller lovade han fadern att inte gifta sig om han skulle envisas med måleriet. Det är något som ligger och gnager i mitt huvud.

Män för Madde finns det ju i Danmark. De har ju släktingar som inte är i den absoluta kungatoppen, men vars blod skulle slå Daniels. Annars har vi ju kronprins Guillaume av Luxemburg.
Har också någonstans läst en antydan om att prins Eugen skulle dras till män, men hittar inte källan.När jag kollar republikanen Staffan Skotts bok om Bernadottarna står det att han var så diskret att "det är föga som vi vet". Men till ryktesspridningen skulle ha bidragit att han till kompis hade en rik homosexuell fransk författare. Men denne, vem det nu var (orkar inte snoka vidare) hade ett förhållande med förre eckklesiastikministerns son...Prinsen var svag för unga vackra män, men bara, skriver Skott, "om han slapp gå i säng med dem".
I sextioårsåldern hade han en lång "flirt" med en veritabel femme fatale och det var väl dåtidens svar på Victoria Silvstedt.
Detta var ang prinsens sexuella läggning. Skotts bok är en guldgruva om man vill få fram indiskretioner om kungafamiljen lite längre tillbaka i tiden.
Citera
2010-09-13, 13:44
Medlem
freeriderXIIs avatar
Victoria såg jag på centralstationen 2000 där hon hade anlänt i egen kunglig vagn och Madeleine vid en inredningsbutik på Östermalm nära Dramaten och Östermalms torg.
Citera
2010-09-13, 14:26
Medlem
freeriderXIIs avatar
Madeleines utstrålning påminner om Champagne
Citera
2010-09-13, 15:36
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det glömde jag. Sen gissar jag på stock också.

Stockens popularitet skall aldrig underskattas

.
Citera
2010-09-13, 15:38
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Borde inte Madeleine bära sitt Childhood armband lika ofta som Silvia gör? Madeleine ”jobbar” väl ändå för Childhood stiftelsen eller ...?

Jaja, det är ju uppenbart att det bara är ett låtsasjobb, tror inte nån ens påstår att det är ett riktigt jobb hon skall utföra.

.
Citera
2010-09-13, 15:56
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger MacLean
Jaja, det är ju uppenbart att det bara är ett låtsasjobb, tror inte nån ens påstår att det är ett riktigt jobb hon skall utföra.

.

Klart det är ett riktigt jobb som är mycket slitsamt. Annars skulle väl inte Ciggen behöva en "mjukstart" med endast två arbetsdagar under september och oktober? Eller har jag fel?
Citera
2010-09-13, 16:38
Bannlyst
Madde är latheten och lättjans ansikte

Skulle vilja se henne arbeta ihop sina egna shoppingpengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in