2010-05-26, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Henrik är inget dåligt kap. Framgångsrik professionell hockeyspelare i världens bästa hockeyliga och har egen förmögenhet. Ser bra ut och är eftertraktad. Han skulle kunna ha en ny tjej varje kväll om han ville. Något han kanske utnyttjat också när andan fallit på men i grund och botten verkar han vara en bra kille. Hans intelligens vet jag inget om men skulle tro att han måste gå igenom samma "process" som de tidigare kandidaterna (Jonas, Pernalden etc) dvs introduceras och bli godkänd av Knugen innan de går ut med något "offentligt".

Tror inte att Knugen skänker en hertigtitel till Henrik om Ciggen går och gifter sig med honom i Las Vegas med Elvis som bröllopsvittne... Då skulle det bli en skandal. Ungefär så jag menade.
Ah, då begriper jag. Ja och så gifter sig Gaffeln med Utviket och så är Sveriges löjligaste familj något löjligare.

Får jag nominera Henrik Lindqvist för öknamnet Pucken?
Citera
2010-05-26, 23:54
Medlem
Minigrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg
Får jag nominera Henrik Lindqvist för öknamnet Pucken?
Var han med i Bröderna Lindqvist som förgyllde Allsång på Skansen på Bosse Larssons tid?

Sorry, jag är full och kunde inte låta bli. Kommer skämmas i morrn, jag lovar.
Citera
2010-05-27, 00:16
Medlem
Astenikers avatar
Det verkar som om det finns mycket kring Mad Eleine som ännu inte kommit fram. Kanske oerhört graverande fakta. Att hon nu håller sig borta från Sverige för lång tid framöver, talar för det.

Hon gör nog bara en ytterst kort blixtvisit för att närvara vid syrrans bröllop.

Kommer hon att kunna hålla masken när Viktoria får sin Daniel framme vid altaret i Stockholms Storkyrka eller brister allt då för henne?
Citera
2010-05-27, 00:25
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Det verkar som om det finns mycket kring Mad Eleine som ännu inte kommit fram. Kanske oerhört graverande fakta. Att hon nu håller sig borta från Sverige för lång tid framöver, talar för det.

Hon gör nog bara en ytterst kort blixtvisit för att närvara vid syrrans bröllop.

Kommer hon att kunna hålla masken när Viktoria får sin Daniel framme vid altaret i Stockholms Storkyrka eller brister allt då för henne?

Håller med dig, det finns säkert mera att gräva i. Vore intressant om någon av kvällsblaskorna skickade över journalister och fotografer till Miami för att luska och producera lite material om Ciggen.
Citera
2010-05-27, 00:32
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Vore intressant om någon av kvällsblaskorna skickade över journalister och fotografer till Miami för att luska och producera lite material om Ciggen.
AF:s hovreporter Jenny Alexandersson har sett foton av Ciggen från den pågående semestern i Miami och fått intrycket att hon är glad och har det trevligt.
Citera
2010-05-27, 00:37
Medlem
Är det bara jag som tycker det är svinigt beteènde av Madeleine? Precis som att vanligt folk bara kan strunta i sina jobb och fly verkligheten när det är jobbigt på kärleksfronten. Snacka om bortskämd. Och sen åker hon på semester med skattebetalarnas pengar.
Citera
2010-05-27, 00:38
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
AF:s hovreporter Jenny Alexandersson har sett foton av Ciggen från den pågående semestern i Miami och fått intrycket att hon är glad och har det trevligt.

Varför publicerar de inte? Snäll svensk press?
Citera
2010-05-27, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Är det bara jag som tycker det är svinigt beteènde av Madeleine? Precis som att vanligt folk bara kan strunta i sina jobb och fly verkligheten när det är jobbigt på kärleksfronten. Snacka om bortskämd. Och sen åker hon på semester med skattebetalarnas pengar.
Fruktansvärt SVINGT men det är våra mest parasiterande socialfall det handlar om 60 jävla millar per år!
Citera
2010-05-27, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Jo vi har konstaterat det...säkert 500 ggr i tråden. Samtidigt är hon ju så pass värdelös att hon inte duger till något annat. Vad för jobb skulle hon kunna göra i egenskap av prinsessa? Så många band behövs inte klippas i detta land...
Citera
2010-05-27, 00:55
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg
Jo vi har konstaterat det...säkert 500 ggr i tråden. Samtidigt är hon ju så pass värdelös att hon inte duger till något annat. Vad för jobb skulle hon kunna göra i egenskap av prinsessa? Så många band behövs inte klippas i detta land...

Ciggens livsuppgift #1 är att säkra tronföljden om Hakan och Gaffeln inte skulle lyckas få till det och alstra egna biologiska barn.
Citera
2010-05-27, 01:04
Medlem
Var Ciggen såpass känslomässigt insyltad, eller tog hon bara en semester när hon såg chansen.
Hon vill ju tydligen flytta dit, folk i Sverige är ju så småsinta och jantedrabbade, njooooj jojk e ju ba så ball tiep.
Någon som har koll på hur många grabbs hon åtminstone offentligt avverkat?
Citera
2010-05-27, 01:35
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av venividivici123
njooooj jojk e ju ba så ball tiep.

Någon som har koll på hur många grabbs hon åtminstone offentligt avverkat?

Förstår ärligt talat inte vad du vill säga med "njooooj jojk e ju ba så ball tiep"

Granaten och sen Jonas är väl de enda "offentliga" pojkvänner som Ciggen haft?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in