hon har samma gener som sina fastrar dvs hon kommer att bli rynkig fort. Här gäller att gnida medans fläsket är snyggt och lent så gift dig med denna finansvalp nu fort som ögat Madde!
Hur är det med de övriga sessorna? Är de helt utan titel numera? Media brukar ju referera systern Kristina som "Prinsessan Kristina"? Kan man betrakta dessa som kungliga eller adliga eller ofrälse?
Christina förlorade sin prinsesstitel när hon gifte sig med en ofrälse.
Jag läste på löpsedeln att Jokern tycker att Ciggen är både duktig och flitig. Så sa min mamma också om mitt första sommarjobb.
Jokern är nog mest rädd för att Ciggen ska förbli ogift och dyr i drift för knugahuset (läs: ta en stor del av apanaget). Gäller att pusha på och få henne bortgift.
http://www.expressen.se/nyheter/made...oktes-av-sapo/
"Chris fick Madeleines hjärta att smälta när han i början av deras bekantskap anonymt donerade 700 000 kronor till väl*görenhetsorganisationen Childhood där hon arbetar."
En anonym donation skulle hon väl per definition inte känna till. Är Ciggen synsk? Troligen inte. Nu har hon ju dessutom uppenbarligen själv sett till att informationen spridits ändå. Kanske hon skulle förtjäna sitt uppehälle som informationsansvarig hos hovet. Hon kan säkert göra minst ett lika bra jobb som den nuvarande stackaren.
Men, har hon sugit av honom, och tog hon satsen på ansiktet?
Varför skriver de inget om det? Finns det ingen undersökande journalistik av kvalitet kvar här i världen?
GRATTIS vackra fina prinsessa Det är som en vacker saga alltihop, man blir våt i ögonvrån av stolthet. Otroligt hur vår lilla sessa lyckas göra precis allting rätt. Shit vad med pengar svenskt näringsliv tjänar på detta här och nu
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!