2010-07-06, 00:00
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Efter sådana strapatser vilar hon upp sig till Victoriadagen den 14 juli. Som Butcher säger så arbetar de hårt!

Ciggen ska vara ledig då men det kanske är hårdare bud nu och Knugen hotat med att hon nu måste bli mera utåtriktad och delta mera. Helst ska hon hitta en gemål som faller pappa i smaken och det snabbt.
Citera
2010-07-06, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Ciggen ska vara ledig då men det kanske är hårdare bud nu och Knugen hotat med att hon nu måste bli mera utåtriktad och delta mera. Helst ska hon hitta en gemål som faller pappa i smaken och det snabbt.
Jag är redo för den uppgiften (att bli hennes gemål).
Citera
2010-07-06, 00:08
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher82

Lycka till, hon är Sveriges mest svårfångade singel just nu.
Citera
2010-07-06, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Lycka till, hon är Sveriges mest svårfångade singel just nu.
Och man lär väl knappast träffa henne på FB?
Citera
2010-07-06, 00:20
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Du är i alla fall tillräckligt obildat folklig då du inte kan skilja mellan "dem" och "de".
Citera
2010-07-06, 00:26
Bannlyst
Citat:
Du är i alla fall tillräckligt obildat folklig då du inte kan skilja mellan "dem" och "de".
Vad vet du om det? Mytoman som du är, kan du väl knappast skilja på vad som är verkligt kontra fiktion.
Citera
2010-07-06, 11:08
Medlem
Citat:

Cred!
Citera
2010-07-06, 11:29
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Vad vet du om det? Mytoman som du är, kan du väl knappast skilja på vad som är verkligt kontra fiktion.

Jodå, det kan jag visst. Jag kan tydligen irritera dig väldigt mycket, enbart genom att dra upp urgammalt tramsigt rykte att Gaffeln skulle ha haft ett förhållande med Jöback. Du kanske inte vet det, men Gaffeln är en sorts våtdröm på den andra planhalvan.

Jag förstår inte riktigt vad ditt problem är, men att medlemmarna i kungahuset har ett sexualliv som inte precis passar in i dina mallar. Vad tycker du borde hända om Ciggen verkligen vuxenkramas med hollywoodstarsen, eller om Gaffeln verkligen bedriver otukt som den mottagande parten? De är ju människor de också.
Citera
2010-07-06, 11:44
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Jodå, det kan jag visst. Jag kan tydligen irritera dig väldigt mycket, enbart genom att dra upp urgammalt tramsigt rykte att Gaffeln skulle ha haft ett förhållande med Jöback. Du kanske inte vet det, men Gaffeln är en sorts våtdröm på den andra planhalvan.

Jag förstår inte riktigt vad ditt problem är, men att medlemmarna i kungahuset har ett sexualliv som inte precis passar in i dina mallar. Vad tycker du borde hända om Ciggen verkligen vuxenkramas med hollywoodstarsen, eller om Gaffeln verkligen bedriver otukt som den mottagande parten? De är ju människor de också.

Jöback spenderade under en sommar, på slutet av nittiotalet, väldigt mycket tid med lill-prinsen på Soliden. Detta är grunden för homo-ryktet, som aldrig går bort.

Packade Jöback kungligtbajs under denna sommar, vem vet? Dock så är han inte den första bögen i familjen B.
Citera
2010-07-06, 13:27
Bannlyst
Citat:
Du vräker ur dig skit som du inte har minsta belägg för. Det är vad som stör mig. Hade det funnits någon sanning i dina påståenden så hade pressen redan publicerat detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
Jöback spenderade under en sommar, på slutet av nittiotalet, väldigt mycket tid med lill-prinsen på Soliden. Detta är grunden för homo-ryktet, som aldrig går bort.
Han var väl inte ens bög på den tiden?
Senast redigerad av The Butcher82 2010-07-06 kl. 13:30.
Citera
2010-07-06, 13:36
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Han var väl inte ens bög på den tiden?

jag tror inte att bög är något man blir med tiden, men nej han var inte ur skåpet på den tiden, men det bevisar ju inget ...men det är ifall detta som är grunden till ryktet och det är klart att det blev stärkare när Peter klev ur skåpet.
Citera
2010-07-06, 13:39
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
jag tror inte att bög är något man blir med tiden, men nej han var inte ur skåpet på den tiden, men det bevisar ju inget ...men det är ifall detta som är grunden till ryktet och det är klart att det blev stärkare när Peter klev ur skåpet.
Vad då "stärkare"? Vad då "skåpet"? Var han i barskåpet och tog sig en stärkare eller vad?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in