2010-04-30, 22:34
Medlem
farbror Svens avatar
Bravo sessan! Förstasidestoff på flera skvallerblaskor på kontinenten.
Citera
2010-04-30, 22:52
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Bravo sessan! Förstasidestoff på flera skvallerblaskor på kontinenten.
Vad nu!? Har man slutat skriva om C-P:s flickvän, som utomlands kallas allt från "glamourmodell" till "porrstjärna"?
Citera
2010-04-30, 22:58
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Vad nu!? Har man slutat skriva om C-P:s flickvän, som utomlands kallas allt från "glamourmodell" till "porrstjärna"?

"Skandal i det svenska hovet

Madeleine sviken!

Jonas Bergström otrogen- hon bryter sin förlovning och sätter punkt för åtta år av kärlek"

http://www.pointdevue.fr/pointdevue-en_couverture
Citera
2010-05-01, 07:50
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Va? Har hon deltagit i porrfilm oxå?
Ja inget förvånar mig längre när det gäller den bönan.
Citera
2010-05-01, 09:55
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Va? Har hon deltagit i porrfilm oxå?
Ja inget förvånar mig längre när det gäller den bönan.

Ja så måste det såklart vara. Möjligheten att utländska motsvarigheterna Se & Hör och Svensk Damtidning har fel är ju uteslutet. Skriver dom porrstjärna så måste det ju självfallet vara så.

Jisses
Citera
2010-05-01, 14:21
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger MacLean
Här påstås det att snärtan visar lite mer hud än brukligt.

http://royaltyexposed.blogspot.com/2...-princess.html

.

Vafan hänger man i skvaller för. Såg populära ämnen till ---> och kika in.
Anyway. Vemsomhelst med två ögon och hjärna ser att det inte är hon på bilderna. (förutom den sista då så man kan jämföra.)
Och om det skulle va henne. Vem bryr sig.
Citera
2010-05-01, 16:28
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimjoe
Egentligen är jag ju nationalist och därmed kungavän men jag måste säga att jag har börjat tvivla beträffande tingens varande.

Det värdiga, tillbakadragna och representativa är inte prioriterat längre. Den senaste utvecklingen med Madeleine är väl om något ett bra exempel. Nu är det bimboresor till New York med en kokainfestande Aftonbladet-bloggerska som gäller. Det börjar bli mycket Mette-Marit över det svenska kungahusets livsstil, och uppriktigt talat så tror jag inte särskilt många är beredda att stödja den utvecklingen.
Den här utvecklingen började i själva verket för nästan ett decennium sedan, när Madde blev partyprinsessan med stort P på krogarna kring Stureplan. Det blev mycket skriverier i pressen under en tid, och kungen såg sig tvungen att gripa in och säga åt henne att lugna ner sig.
Citera
2010-05-01, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Vafan hänger man i skvaller för. Såg populära ämnen till ---> och kika in.
Anyway. Vemsomhelst med två ögon och hjärna ser att det inte är hon på bilderna. (förutom den sista då så man kan jämföra.)
Och om det skulle va henne. Vem bryr sig.

Ja och alla som är läskunniga kan läsa sig till att det är prinsessan Charlotte av Monaco på bilderna men att den sista är prinsessan Madeleine. Fast det här kan du ju knappast läsa heller så jag vänder mig till andra i stället.
Citera
2010-05-01, 16:55
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Ja och alla som är läskunniga kan läsa sig till att det är prinsessan Charlotte av Monaco på bilderna men att den sista är prinsessan Madeleine. Fast det här kan du ju knappast läsa heller så jag vänder mig till andra i stället.

Hah! stort *doh*. Ja, jag måste lära mig att läsa nästa gång. ber om ursäkt. Got no brain.
Tack för rättelsen.
Citera
2010-05-01, 17:05
Medlem
Astenikers avatar
I den här posten från den aktuella bloggen finns lite fler "hudnära" bilder av sessan:

http://royaltyexposed.blogspot.com/2...dens-bare.html
.
Citera
2010-05-01, 17:57
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
I den här posten från den aktuella bloggen finns lite fler "hudnära" bilder av sessan:

http://royaltyexposed.blogspot.com/2...dens-bare.html
.

2 bikinibilder och en sanslöst dåligt fejkad bröst-bild ?
Skandal värre !
Citera
2010-05-01, 18:10
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
2 bikinibilder och en sanslöst dåligt fejkad bröst-bild ?
Skandal värre !
Märkligt att hovet inte fått bloggen nedstängd. De brukar vara kvicka med sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in