2010-05-27, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg
Jag tror Ciggen skulle passa som trofé åt hustrumisshandlande Mohammed. Jag har skrivit om det tidigare. Hon är WT i själen och skulle antagligen trivas rätt bra i rollen som troféhustru åt Mohammed - vare sig Mohammed är kunglig arab eller en aggressiv kulturberikare. Alfahannar är hennes grej.
Du kan inte vara särskilt gammal eftersom du normalt har fel i det mesta du skriver. En alfahanne är någon som kan gå in i ett rum och äga det utan att behöva säga ett ord. Skräniga unghannar är sådana som inte får para sig och blir uteslutna från flocken. Orientalers (araber med flera) beteende i alla åldrar passar normalt in på beskrivningen av small man syndrome.

Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Som t.ex. en gång på en tillställning stötte en egyptisk professor (snygg) på mig
Nej om hon vill ha barn funkar ju inte det. Jo, hon har ju råd!!!
Ta dina sprutor och försvinn, white trash-hora.
Citera
2010-05-27, 07:12
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enannanamanda
...
Det här är ett typiskt svenskt "problem", så det är klart Madde trivs bättre i NYC och London där "överklassen" idag består av en glad samling av stenrika ädlingar, rockstjärnor, filmstjärnor, kungligheter, extremt rika araber, ryssar, japaner, indier osv som utan att skämmas det minsta festar loss stenhårt på inneklubbarna etc. Det har egentligen förvånat mig att den flickan lyckats "hålla sig i skinnet" och nöjt sig med Jonas B så här pass länge Skall bli intressant att se om lille pappsen skall lyckas tvinga henne tillbaks och få henne att rätta in sig i ledet igen!

Tack! Dina rader ska jag bära med mig länge!
Citera
2010-05-27, 09:00
Medlem
För oss vanliga människor ter sig Madeleines flackande i världen allt mer märkligt. Nu har det, enligt tidningarna, framkommit nya uppgifter om Jonas Bergströms eskapader vilket gjort att Madeleine nu tagit med sig väninnan Lovisa de Geer och flugit till Miami, Florida. Hur hon reste framgår inte nu heller, men vi vet vilka som betalar dessa resor och själva vistelsen.
Citera
2010-05-27, 09:06
Medlem
Det börjar bli dags för sessan att bestämma sig

Leva kungligt och representera Sverige, gifta sig åtminstone adligt och avla nya kungligheter.

Eller abdikera.

Jag vägrar betala för nån jävla partyprinsessan. Expressen antydde ju att lilla sessan skulle fly Sverige permanent efter bröllopet och bosätta sig på Rivieran.

Och som lök på laxen så verkar det som Ockelbopuckot skall bli titulerad Ers kungliga höghet...
Citera
2010-05-27, 10:53
Medlem
Inlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inline
Var ÄR Henrik Lundqvist just nu? Jag försökte hitta lite information, men kammade noll. Skulle vara kul om han "råkade" vara i närheten av Miami.

Svarar mig själv. Han är visst fortfarande i NY.
http://www.nypost.com/p/pagesix/sigh...4gd7z4xKtAlEIO
Citera
2010-05-27, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingo9999
Jag vägrar betala för nån jävla partyprinsessan. Expressen antydde ju att lilla sessan skulle fly Sverige permanent efter bröllopet och bosätta sig på Rivieran. Och som lök på laxen så verkar det som Ockelbopuckot skall bli titulerad Ers kungliga höghet...

Vem som bekostar Madeleines nöjesresor och dyra klädinköp är och förblir hemligt. Det är inte meningen att vi som betalar med skattemedel ska ha något som helst aning om hur apanaget använts. För kungafamiljen gäller inte vanliga demokratiska regler. De kan förmera sina förmögenheter nästan hur mycket som helst och det är vi som får stå för det mesta! Det enda vi vet är att vi kommer att få punga ut med mer än hundra miljoner till bröllopet – och sedan multum för den helt arbetsföre blivande kungliga högheten prins Daniel, hertig av Hallands levnadskostnader som svensk prins!
Citera
2010-05-27, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slimjoe
Du kan inte vara särskilt gammal eftersom du normalt har fel i det mesta du skriver.
Normalt har fel i det mesta jag skriver? Fram med lite fler exempel innan du hasplar ur dig lögner. Och min ålder... jag jag är i den åldern att det spelar ingen roll hur gammal jag är för min intellektuella och analytiska förmåga.

Citat:
En alfahanne är någon som kan gå in i ett rum och äga det utan att behöva säga ett ord.
Det där var just en gymnasieelevs definition.

Citat:
Skräniga unghannar är sådana som inte får para sig och blir uteslutna från flocken. Orientalers (araber med flera) beteende i alla åldrar passar normalt in på beskrivningen av small man syndrome.
Jag ser att du hittat till Wikipedia. Du vet att Wikipedia är ett klotterplank va?
Senast redigerad av HerrSkumberg 2010-05-27 kl. 11:21.
Citera
2010-05-27, 11:32
Medlem
enannanamandas avatar
Det är inte pengarna iofs som gör att jag vill att vi skall skippa monarkens fåtaliga återstående statschefsfunktioner! Jag är övertygad om att revisor Eva Jacobsson (?) har informerat både sittande regering, "skuggregering" och andra ur makteliten om hur pengarna använts! Jag tror faktiskt inte att det föregår ngra skumma affärer bakom fasaden...inte alls. Jag är övertygad om att allt hemlighetsmakeriet beror på just de substantiella lönekostnaderna för kungaparets personliga service samt de stora summor som går åt till - inte främst de officiella tjänstemiddagarna, utan mer omfattningen av de inofficiella tjänstemiddagar som C-G och Sylvia "måste" delta i och de är många och inget som den vanlige skattebetalaren har det minsta insyn i eller skulle se ngn nytta av öht! C-G och Sylvia är tvingade att delta i ett stort antal sådana "privata" tillställningar varje månad, det är så de verkligen "betalar tillbaks" stödet från politiker och toppetablissemang! Ngn måste "hyfsa till" de här siffrorna först se´n så blir även den här delen av apanaget offentligt snart - det är jag övertygad om

Nej jag tycker det är patetiskt att den man/kvinna som skickas ut i världen som den högste företrädaren för Sverige är en helt maktlös person som annars i stort sett bara används för att festa runt i det operettaktiga gräddmos som utgör hovets övriga funktioner!
Citera
2010-05-27, 11:33
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7195018.ab
Citera
2010-05-27, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pingo9999
Det börjar bli dags för sessan att bestämma sig

Leva kungligt och representera Sverige, gifta sig åtminstone adligt och avla nya kungligheter.

Eller abdikera.

Jag vägrar betala för nån jävla partyprinsessan. Expressen antydde ju att lilla sessan skulle fly Sverige permanent efter bröllopet och bosätta sig på Rivieran.

Och som lök på laxen så verkar det som Ockelbopuckot skall bli titulerad Ers kungliga höghet...

Och du tror att du har något val?
Citera
2010-05-27, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatojuice
Och du tror att du har något val?

Gör skatteuttaget till kungahuset frivilligt precis som kyrkoskatten.
Citera
2010-05-27, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Gör skatteuttaget till kungahuset frivilligt precis som kyrkoskatten.
ANTI-kungatråd startad i "Politik inrikes": https://www.flashback.org/t1206015 Kom och bedriv opinionsbildning MOT Sveriges största socialbidragstagare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in