2009-08-13, 00:48
Medlem
Mithrilbrynjas avatar
Tycker hon har en ytterst banalt utseende utan karaktär alls, har hört att hon gökade en gång hej vilt i köket på Stureplanskrog medans Säpovakterna fick vakta utanför..
Citera
2009-08-13, 09:54
Medlem
kristibruds avatar
Har inte sessan fläskat på sig några kilon för mycket?

Hon kanske är på smällen
Citera
2009-08-13, 14:30
Medlem
iambecomedeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
.... Madeleines förlovningsklänning heter Silk Tired Dress från Fendi och är en crèmefärgad skapelse i siden. Och skulle ni vara sugna på att köpa en likadan så kostar den 1200 Euro, eller nästan 13000 kronor...
Men va fan... Lägg på en nolla så är ditt inlägg motiverat, nu framstår du ju bara som nån som aldrig har köpt kläder nån annanstans än på ÖoB. 13 000 kr för en klänning betalar inte alla, men det är definitivt inom räckhåll för större delen av medelklassen. I värsta fall kanske man får spara en månad eller två, men 13 000 för en speciell klänning är inte mycket pengar.
Citera
2009-08-13, 17:04
Medlem
Kapten Klännings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Och det tror du dom har svårt att betala?

Jag läste i Göteborgs-Posten att Jonas Bergström hade en årsinkomst på 770 000, vilket inte är så illa med tanke på att han endast är 30 år.
Citera
2009-08-13, 17:24
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning
Jag läste i Göteborgs-Posten att Jonas Bergström hade en årsinkomst på 770 000, vilket inte är så illa med tanke på att han endast är 30 år.

Nä, det är inte så illa. Men sen har vi inte aning om vilka andra tillgångar Jonas har. Han kanske får pengar av sina föräldrar fortfarande. Han kanske äger massa aktier osv osv. Sen är ju inte lilla sessan fattig direkt. Utan hon eller pappa kungen kan nog utan problem lägga 13 000 på en klänning. Speciellt om klänningen är till något så speciellt som en förlovning.
Citera
2009-08-13, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Nä, det är inte så illa. Men sen har vi inte aning om vilka andra tillgångar Jonas har. Han kanske får pengar av sina föräldrar fortfarande. Han kanske äger massa aktier osv osv. Sen är ju inte lilla sessan fattig direkt. Utan hon eller pappa kungen kan nog utan problem lägga 13 000 på en klänning. Speciellt om klänningen är till något så speciellt som en förlovning.
Nu tillhör jag inte tyvärr den divisionen men känner en del där uppe och vad jag förstår så nedvärderar man sig aldrig att ens tala om sådana banala saker som pengar,det är liksom en självklarhet att om dom tar dom slut,så finns det mer på lager,mycket mer.....
Citera
2009-08-18, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Nu tillhör jag inte tyvärr den divisionen men känner en del där uppe och vad jag förstår så nedvärderar man sig aldrig att ens tala om sådana banala saker som pengar,det är liksom en självklarhet att om dom tar dom slut,så finns det mer på lager,mycket mer.....

Cash flow ingår inte i bratsens begreppsvärld och därför ser världen ut som den gör ...
Citera
2009-08-18, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning

770 000 innebär lite drygt 67 000 i månaden. Inte alls osannolikt för en biträdande jurist på Vinge.
Citera
2009-08-18, 10:18
Medlem
Source: http://perezhilton.com/2009-08-11-pr...weden-enganged

wtf do all europeans have horrible teeth? every pic you post seems to say yes #51
Citera
2009-08-31, 07:12
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
Hon ser ganska sliten ut, solrynkor, hetsätarfetma i ansiktet, allmänt trött och svullen. Kanske gravid men snarare bara välgödd.

Om vi jämför bilder från 5 år eller tidigare så är hon sockersöt men nu även på förlovningsbilderna så ser hon väldigt sliten ut, vad kan detta bero på då välgödd knappast kan vara förklaringen. Hennes mamma Joker aka Silvia har knappast åldrats bra utan har räddats tack vare skarpa knivar i Brasilien. Är detta öde vikt åt hennes döttrar med?
Citera
2009-08-31, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Om vi jämför bilder från 5 år eller tidigare så är hon sockersöt men nu även på förlovningsbilderna så ser hon väldigt sliten ut, vad kan detta bero på då välgödd knappast kan vara förklaringen. Hennes mamma Joker aka Silvia har knappast åldrats bra utan har räddats tack vare skarpa knivar i Brasilien. Är detta öde vikt åt hennes döttrar med?

Kanske hon har ärvt anlag från sin faster Birgitta ....
Citera
2009-08-31, 08:47
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iambecomedeath
13 000 kr för en klänning betalar inte alla, men det är definitivt inom räckhåll för större delen av medelklassen. I värsta fall kanske man får spara en månad eller två, men 13 000 för en speciell klänning är inte mycket pengar.

Sannolikt betalar hon inte för alla sina kläder, utan får och får låna plagg alldeles gratis i PR-syfte. Det är mycket värt för en designer att synas på en prinsessas förlovningsbild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in