2011-04-08, 19:25
Medlem
JörgHeinrichs avatar
Dyngrak igen, som vanligt. Började 11:00 idag. Vem fan ska jag kontakta? Vårdcentralen?
Citera
2011-04-08, 19:30
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JörgHeinrich
Dyngrak igen, som vanligt. Började 11:00 idag. Vem fan ska jag kontakta? Vårdcentralen?

Vad har hänt?
Citera
2011-04-08, 19:43
Medlem
JörgHeinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Vad har hänt?
Jag super varje dag och har gjort så ett bra tag. That's all.
Citera
2011-04-08, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JörgHeinrich
Jag super varje dag och har gjort så ett bra tag. That's all.

Nu vet jag inte var du bor, men: http://www.slso.sll.se/SLPOtemplates/SLPOPage1____14016.aspx
Citera
2011-04-09, 01:12
Medlem
Tänkte Ångra mig Kör på

hade en överdos och dog i hela 10 sec!! men ville inte kasta in handduken än.
Fick problem med gäng kriminalitet, ångest men lösningen kom som en flaska på posten.

lärt mig något? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ fuck you alll!
Citera
2011-04-09, 01:36
Medlem
Nu är det snart min tur börja ta tag i livet innan det vrider av mej
Citera
2011-04-09, 01:37
Bannlyst
Gå på ett aa möte. Sedan skriver du in dig på nåt hem eller så.
Citera
2011-04-09, 03:35
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Nu är det snart min tur börja ta tag i livet innan det vrider av mej

Cool. Kan du inte berätta lite om dig och vad du vill förändra?
Citera
2011-04-14, 21:44
Medlem
Rostovs avatar
Tack för all lärdom i tråden. Jag kommer lägga ner allt nu så inatt blir det avgiftningen och sedan hornö.
Då slipper man äntligen plågas mer
Citera
2011-04-15, 02:29
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickidol
Detandrakontot: Tack. Jo jag kom ju på att jag ska göra blodprov för att få behålla körkortet om två veckor, så det blev tyvärr inte direkt något karaktärstest att tala om. Svinskönt var det iaf som vanligt att vakna fräsch på lördagen o åka med grabben till badhuset . Annat för tjejen som var dyngbakis hela lördagen, saknar inte det...

Men. Snart är det ju som sagt sommar. Och med sommar kommer suget att öka något enormt, det brukar det iaf göra. Så lär ju inte bli brist på karaktärstester om man säger så!
Men ska nog gå bra. Sista åren jag kröka hjälpte det inte ens tillfälligt mot ångesten. Vad är det för mening då? Och, alla andra gånger jag försökt vara nykter med antabus o skit så har det funkat 1-2 månader, sen har man glömt bort varför man är nykter o så satt man där igen. Denna gång har jag inte haft antabus och kommer fortfarande ihåg all skit som alkohol innebär för mig .

En sak som hjälpt mycket var att jag slutat röka. Sjukt mycket sug försvann med ciggen...

Intressant!! Har själv lagt ned alkoholen sedan 2 veckor. Tog en 3dagars mitt i veckan och var sjukt bakis i flera dagar. Saknar inte fyllan. Jag får se hur länge det håller i sig. Men just nu är jag inte alls sugen på att dricka nåt. Inte ens ett glas rött till maten eller en bira framför datorn då man surfar runt på nätet eller nåt annat meningslöst. Ska sluta med ciggen också. Känns så jävla dumt att betala dyrt för nåt som sakta men säkert tar död på en.
Citera
2011-04-15, 10:33
Medlem
Hackadkycklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostov
Tack för all lärdom i tråden. Jag kommer lägga ner allt nu så inatt blir det avgiftningen och sedan hornö.
Då slipper man äntligen plågas mer

Härligt att höra, vet att du klarar det.
Du får gärna skriva sen hur det har vart, skulle vara kul att läsa.
Citera
2011-04-15, 15:54
Medlem
Flickidols avatar
Nåå, helg igen och våren har börjat komma på allvar. Än sålänge har jag inte haft det där cp/nostalgisuget som alltid kommer med värmen. Eller jo, lite granna kanske men inget som var särskilt svårt att skita i. Inte som det vart förut när jag under nyktra perioder kunde spendera timmar med att brottas mot övertalningsdjävulen. Och då vek jag i princip alltid ned mig.

Inte varit nykter sådan här lång period på 17 år . Jag gillar det, grabben gillar det, tjejen gillar det...

Micke_h: låter bra det där med ciggen. Nikotin är så jävla sämst, speciellt i ciggform... Lömsk drog den där Nikotin. Vet ju inte hur ditt alkobeteende ser ut, men hur det nu är så är det guld värt att vakna fräsch på helgerna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in