Citat:
Ursprungligen postat av van.dal
Jag ska inte dra hela min livs alkohol historia för det har alltid varit likadant.Jag berättar bara om sista helgen.Måste skriva av mig ångesten.
Det började att jag fick pengar från a kassan i torsdag 10 laxar på måndag hade jag 200 spänn kvar inga räkningar betalda.Spräckt skalle ,rånad,slagen,och jag har sovit till idag morse ifrån måndagsnatt.Jag minns inte så mycket men som nån tidigare har sagt när jag får blackout då
är jag närmare skizofren.Kan yra på stan mitt på dagen skit full och snacka med alla och såna saker sover inte på flera dagar när jag dricker tvättar mig inte och blir bästa kompis med alla alagarna.Mina kompisar tog avstånd från mig för länge sen nu när vi träffas säger de bara hur full jag var när de såg mig.Det är totalt katastrof och jag kan integöra nåt åt saken.Snart är jag full igen.Imorse när jag vaknat och kommit ihåg typ bara de några få timmarna och räknat ut resten så villje jag allvarligt ta livet av mig.
Det där med att bränna alla pengar känner jag mycket väl igen. Det är fan det första man ska göra, och helst innan man börjar dricka, betala räkningarna!
Jag fick en släng av bränna alla pengar syndromet i Fredags, jävlar vad rik jag var (iallafall kände mig) Nu; jävlar vad fattig jag är! Får sortera ut dom räkningar som känns mindre viktiga....