Citat:
Tack! Ja, det tror jag med. Möjligen skulle jag våga mig på ett informellt samtal någon gång där i garaget eller på gatan, men inte ett bokat besök.
Citat:
Tack, ungefär vad jag misstänkte. Mina levervärden var ok i höstas på företagshälsovården men nu kan dom sannolikt vara något sämre. Törs man ens be om ett leverprov utan att torska dit på utredning?Men ni som testat både med och utan Naltrexon, hur stor skillnad gjorde den för er?
Jämfört när jag slutade förra gången utan någon hjälp alls, är det extremt stor skillnad. Då var jag ett vrak, nu mår jag rätt bra och blir starkare för varje dag
Hur stor är risken att husläkaren som jag haft de senaste 14 åren anmäler mig till Trafikstyrelsen för utredning?
Den där är lurig.
När jag gick till läkaren så tänkte jag inte ens så långt. Jag ville bara ha hjälp
Men vill de utreda mig så får jag väl helt enkelt sluta tvärt.
Då har jag iallafall lyckats varva ner på Naltrexon nån månad och tror det skulle gå rätt smärtfritt.
Törs man köpa Naltrexon på ett nätapotek?
Skulle hellre gambla med Trafikstyrelsen än min hälsa.
Men det är jag det
Naltrexon, som de flesta läkemedel sliter på njurar och lever liksom alkoholen, och dricker du för mycket så måste du låta dem kolla dina värden
Jämfört när jag slutade förra gången utan någon hjälp alls, är det extremt stor skillnad. Då var jag ett vrak, nu mår jag rätt bra och blir starkare för varje dag
Hur stor är risken att husläkaren som jag haft de senaste 14 åren anmäler mig till Trafikstyrelsen för utredning?
Den där är lurig.
När jag gick till läkaren så tänkte jag inte ens så långt. Jag ville bara ha hjälp
Men vill de utreda mig så får jag väl helt enkelt sluta tvärt.
Då har jag iallafall lyckats varva ner på Naltrexon nån månad och tror det skulle gå rätt smärtfritt.
Törs man köpa Naltrexon på ett nätapotek?
Skulle hellre gambla med Trafikstyrelsen än min hälsa.
Men det är jag det
Naltrexon, som de flesta läkemedel sliter på njurar och lever liksom alkoholen, och dricker du för mycket så måste du låta dem kolla dina värden
Jag tänker inte gambla Trafikstyrelsen, då gamblar jag hellre att få klara detta trots suget.
Men en följdfråga på Naltrexon, käkar/käkade du det dagligen eller bara när det fanns/finns risk?