Citat:
Ursprungligen postat av
Crackpipan
Förstå mig rätt. Vill inte klanka ner på någon då jag vet hur jävligt det kan vara. Har själv suttit i samma sits så all respekt.
Du mår alltså skit och får dödsångest med en extremt hög puls efter 13 öl fördelat på två dagar?
I så fall beror det nog inte bara på alkoholen. Sådan liten mängd kan inte skapa så stora problem. Ingen kuk mätning i vem som kan dricka mest, men det drack jag på en förmiddag när det var som värst och problemen uppstod först efter flera veckors borstande.
Låter som att du själv skapar lite av dessa problem.
Förstår dig rätt, och som jag skriver, det har satt sig på mitt psyke något oerhört att jag dricker, oavsett om det är en dag, eller 10. Säger inget annat.
Men oavsett om det är det ena eller andra, så är det ju onekligen ett tecken på att sluta med eländet eller hur?

Det är långhylsor 5% jag alltid dricker.
I april, maj, juni och juli drack jag i stort sett varje dag mellan 6-12 per dag. Trappade ner under en vecka, och håller mig nykter nu 1-3 veckor, sen dricker jag 2-3 dagar.
Och oavsett mängd osv, att jag mår så skit som jag gör efter jag druckit, oavsett anledning, är ju ett tecken för mig att skiten ska man helt sluta med

.