Citat:
Ursprungligen postat av
Hallsakaeft
Sådär ingen alkolhol på tio dagar idag. Mår mycket bättre än i mitten av förra veckan.
Jag får normala bakfyllor som alla andra, men alltid två dagar där jag inte pallar nåt. Och sen är jag seg flera dagar och psyket är skört. Fan va dyrt det har blivit.
Det är så långt ifrån värt det. Det är slut nu. Mina ensamfyllor är ett minne blott. Never again.
Hur går det Hallsakaeft?
Själv är jag på dag 10 imorgon. Mår klart bättre än för ett par veckor sedan, quelle surprise. Skönt att vakna på morgonen och i alla fall må okej. Fast tror inte jag kan ge all kredit till spånkenfrihet. Har rört på mig betydligt mer än förut, samt styrketräning. Så det är väl en kombination.
Skulle också vilja kunna säga att mina ensamfyllor är ett minne blott men jag måste verkligen få fly verkligheten i alla fall 1 gång i veckan, bara för en kväll. Lätta på ventilen i hjärnan.
Sådant är mitt liv just nu. Förhoppningsvis hittar man något annat att ersätta det med i framtiden men som det ser ut nu är det ett nödvändigt ont. Det är bättre än att race:a fredag till måndag i alla fall, det är ett som är säkert.