Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Hej och Tack! hoppas Du klarar dig. Kämpa på!
Haha! Du höll en djäkla takt Du med. En 3 liters Bag-in-box vodka drack jag en sommar upp unde en dag och kväll. Har aldrig kunnat spara en anda öl. Allt skulle drickas upp. När ölen tog slut så började jag gå på öljakt. Känner igen mig så väldigt väl.
Det gick så långt att jag blev dömd för mordhot. Killen är väl inte den snällaste typer utan alltid dryg mellan gångerna. Hans bror har misshandlat mig o.s.v (Y-Namn). Jagade dem (Inte hans bror som innehar ett Y-namn. Han plockar jag vid nästa fylla
) med kökskniv och körde handen i en ruta på dörren så blodet stänkte. Jag minns inte ett skvatt vad jag hade ställt till med.
I höstas kom han helt väck hem till mig. Mitt i natten utan att knacka på. Dundrade in så morsan vaknade. Han babblade massa nonsens som ingen förstod ett skit av. Till slut så blev han vebalt aggressiv mot MORSAN. Helt sjukt. Jag trodde att han hade blandat med benso. Något som jag för några veckor sedan (Han ville att jag skulle komma hem till honom) fick berättat för mig av honom per telefon att det "bara" var spriten som fick honom att bli sådär.
Jag umgås inte med dem längre. och alkohol är verkligen skabbigt äckligt.
Tack för Dina ord. De värmde bättre än en redig fylla. Ta hand om dig Du med Fontainebleau.
Haha! Du höll en djäkla takt Du med. En 3 liters Bag-in-box vodka drack jag en sommar upp unde en dag och kväll. Har aldrig kunnat spara en anda öl. Allt skulle drickas upp. När ölen tog slut så började jag gå på öljakt. Känner igen mig så väldigt väl.
Det gick så långt att jag blev dömd för mordhot. Killen är väl inte den snällaste typer utan alltid dryg mellan gångerna. Hans bror har misshandlat mig o.s.v (Y-Namn). Jagade dem (Inte hans bror som innehar ett Y-namn. Han plockar jag vid nästa fylla
) med kökskniv och körde handen i en ruta på dörren så blodet stänkte. Jag minns inte ett skvatt vad jag hade ställt till med. I höstas kom han helt väck hem till mig. Mitt i natten utan att knacka på. Dundrade in så morsan vaknade. Han babblade massa nonsens som ingen förstod ett skit av. Till slut så blev han vebalt aggressiv mot MORSAN. Helt sjukt. Jag trodde att han hade blandat med benso. Något som jag för några veckor sedan (Han ville att jag skulle komma hem till honom) fick berättat för mig av honom per telefon att det "bara" var spriten som fick honom att bli sådär.
Jag umgås inte med dem längre. och alkohol är verkligen skabbigt äckligt.

Tack för Dina ord. De värmde bättre än en redig fylla. Ta hand om dig Du med Fontainebleau.
Alkohol är dissociativt i extrema doser, men hans tillstånd påminner om ett patalogiskt rus. Mitt x fick såna och fick för sig att slå mig på käften.
En 45-50 kg Bolivianska slår hårdare än man kan tro