Citat:
Ursprungligen postat av oban
Detta handlar inte om respekt eller hur man behandlar kvinnor. Ser jag en vacker kvinna vill jag instinktivt ligga med henne och det är ingenting jag kan göra nånting åt, även om mitt beteende inte kommer avslöja detta direkt. Din man fungerar på samma sätt, men har inte haft anledning till att visa detta heller. Hur man sedan beter sig är något helt annat. Att du tror att din man är annorlunda än resten av befolkningen är gulligt och inte särskilt förvånande med tanke på hur kvinnor fungerar. Och om det gör dig lycklig så tro vad fan du vill, men i slutändan bidrar alla dessa idiotiska idéer från kvinnor med dålig verklighetsuppfattning till att fördumma samhället. Och det borde bekämpas om något.
Hahaha... Ibland hittar man inlägg som verkligen får en att gapflabba. Grattis!
Din umgängeskrets med dig, Benke och helgfyllan är den mest kassa beskrivning av mäns sexualitet jag hört, och vill du använda den som referens så får du vara beredd på skratt.
Nu är ju mäns sexualitet inte bara genetiskt styrd, utan det finns ungefär ett par miljoner olika faktorer som bidrar till har du fungerar sexuellt, och dom faktorerna delas inte av alla män, långt ifrån.
I mitt umgänge har vi allt från den manliga nymfomanen till en helt asexuell man. Vår gemenskap kretsar emellertid inte runt sexualiteten utan helt andra saker.
Min man läste nyss ditt inlägg och skrattade lika mycket som jag. Jag tror han känner sina egna drifter och begär aningen bättre än du, hur gärna du än vill tro att alla män fungerar likadant.
Kemi, betingning, fysik, arv och miljö, biologi är ett bara ett par ämnen du bör plugga lite extra innan nästa inlägg.
Men stort tack för skrattet!