Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2010-03-30, 17:26
  #313
Medlem
d0pefishs avatar
Herregud vad bra du skriver, det är nog den bästa rusrapporten jag läst faktiskt
Tjack är dock inget jag skulle vilja testa...
Citera
2010-11-06, 21:05
  #314
Medlem
Drogromantiserande om något.
Citera
2010-11-14, 00:06
  #315
Medlem
Mina åsikter på de förra svaren är att det helt enkelt inte håller någon poäng alls.
TS är helt enkelt smartare än 95% av alla andra som skriver i drog delen av FB.
Att fördöma någon efter knark beroende/missbruk är helt onödigt, speciellt när personen visar en intelligens som är väldigt ovanlig i Sverige.
Ett liv på droger är helt enkelt en livsstil och om man väljer den så skall man inte behöva höra ord från andra, jag har också valt en livsstil som inte är "normal". Ord emot mitt livsval gör mig bara arg, efter 10 år lär man sig ha ett jävla careface så man bryr sig inte så mycket om andras åsikter vilket är en bra egenskap.

Alla människor behöver något att se fram till, ett lockbete.
Själv sitter jag i en lokal med polare framför datorer och får mitt rus ifrån coca-cola och snus.
På vardagarna får jag en mindre doser av dessa, men det är också det som får mig att orka med skola och annat skit som man egentligen inte vill göra.

Blev extremt ostrukturerat men jag hoppas att någon fattar poängen.
Citera
2011-11-07, 21:48
  #316
Medlem
Otroligt underhållande tråd. Shit vad jag blev insugen i det hela. Som tur tänker jag inte på livet som meningslöst bara för att det troligen är det, verkar helt hemskt. Optimist är jag minsann inte, men denna nivå av pessimistiskt tänkade och "uppgivande av hoppet" har jag aldrig träffat på. TS borde skriva en bok. Instaköp.
Citera
2011-11-17, 03:30
  #317
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Tack bra, jag har snart råd att återbetala min skuld till dig.

Den, ja.

Har hängt med ett tag nu.
Citera
2015-01-11, 17:48
  #318
Medlem
orrecrists avatar
Retoriskt drogromantiserande när det är som bäst En av dom 25 mest lästa rusrapporter, klart det kräver en bump.

Du skriver hemskt bra, bara tråkigt att du inte snöat in på hallucinogena droger istället, hade jag personligen fått ut mer utav att läsa & förmodligen hade du & din kropp trivts bättre med det, men men, vi är alla olika.

5/5 för fantastiskt välmålad beskrivning av knarkande när det är på riktigt.
Citera
2015-02-12, 10:29
  #319
Medlem
Hesperidess avatar
Bumbar den här tråden för att bara för att jag blev så gripen. Vilken otrolig stilistisk känsla!
Hur går det för Arkomann idag?
Citera
2015-03-01, 15:29
  #320
Medlem
PellAlsings avatar
Knark är dråger är allt jag kan säga
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback