Citat:
Ursprungligen postat av
AlanBahia
Tro mig du hade gjort detsamma om du blivit scammad.. jag vet vad jag beställt av dessa och vad jag INTE mottagit... sen om de börjat med selectiv scamming sen allting uppmärksammades är min teori. Har haft kontakt med dessa, de skrev att de skulle göra rätt för sig men sen slutade de svara helt enkelt..
Som de skrev....
"Jag hade gladeligen gjort ett gratis utskick för att göra en så grovt missnöjd kund glad, men eftersom du skitat ner vårt namn så otroligt på detta forum redan och inte hjälper mig med den informationen jag behöver så sätter vi punkt"
Man får inte röda när man inte fått sin beställning??.. helt absurt
Glad att jag inte gav de min adress när det kom fram att de håller kundregister... en så "seriös" shop ska inte behöva göra såhär för något som för dom är en piss i sjön.
svenskcentralstimulans är röda i min bok, och jag vet att ni kommer läsa detta... varför slutade ni svara?
igår natt var andra gången jag köper från svenskcentralstimulans 3g och fick mitt nyss så dagen efter.
Första gången jag beställde så fick jag inte hem min order som också var på 3g.
skrev till dom och dom erbjöd sig att ersätta ordern på 2700kr och OM jag skulle få hem ordern som jag la första gången så fick jag behålla båda.
Men några timmar efter den dagen dom erbjöd sig att ersätta så fick jag hem brevet! då hade det gått över en vecka men det var postnord som strula till det så brevet låg hos posten pcj därför blev försenad! skrev till dom att jag inte behöver någon ersättning, vilket en "råtta" hade ju tagit emot ersättningen oavsett.
Gratis ladd kanske ni tänker men
med tanke på hur schyssta dom va att erbjuda en ersättning så visar dom ialf för mig att dom är gröna och jag tvekar inte en sekund att beställa hos dom i framtiden!!
så tror det är mer otur att det kanske ligger kvar hos posten (kanske kan ringa till postnord och fråga.. om det funkar?) eller om att polisen har tagit det, än att dom scammat dig
Förstår att du känner som du gör dock
Men jag måste
gröna sönder svenskcentralstimulans för den snabba leveransen och att deras ladd är riktigt jävla dunder, ärligt talat
bland det bästa jag smakat på här i stockholm ialf förutom när min förra kran hade fått hem gulaktig kola
Lite angående kundregistret, någon som har bevis på det?