2015-11-04, 08:36
Medlem
Vad hände med länken som någon la upp om en nystartad shop som skickade ut sample nu i början? Vet att den som skrev det hade bett om sample, och jag mailade och gjorde detsamma. Fick inget svar, fick du, vem du nu är, svar?

Återkommer hur som helst i morgon förhoppningsvis om posten sköter sitt med gröning av a-grossisten.
Senast redigerad av Stockton.T 2015-11-04 kl. 08:42.
2015-11-04, 14:11
Medlem
pmsls avatar
Skickar rcbodega inrikes, skickade ett mail o hade en frågeställning fick som svar att dom inte kan svenska utan måste skriva på engelska.
2015-11-04, 17:29
Medlem
https://www.reddit.com/r/EU_RCSources/wiki/index

Massa nya sidor i EU.
2015-11-04, 19:34
Medlem
G.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl
Skickar rcbodega inrikes, skickade ett mail o hade en frågeställning fick som svar att dom inte kan svenska utan måste skriva på engelska.

Ja dem skickar inrikes. Fick mitt idag nämligen och det var stämplat inrikes. Det har alla mina beställningar ifrån dem varit.
2015-11-04, 21:15
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Ja dem skickar inrikes. Fick mitt idag nämligen och det var stämplat inrikes. Det har alla mina beställningar ifrån dem varit.

Jag skulle bli frontad är lite skeptiskt till nya shoppar som jag inte har haft o göra med så vi får se hur 3-cmc funkar.
2015-11-04, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Vad hände med länken som någon la upp om en nystartad shop som skickade ut sample nu i början? Vet att den som skrev det hade bett om sample, och jag mailade och gjorde detsamma. Fick inget svar, fick du, vem du nu är, svar?

Återkommer hur som helst i morgon förhoppningsvis om posten sköter sitt med gröning av a-grossisten.

Mitt inlägg vart borttaget för att länken vart fel, för att de inte hade en egen domän eller ngt sånt.

fick ett mail från dem tidigare idag där de skrev att de bytt adress till www.theplatecrew.se/

Samplet låg i lådan när jag kom hem efter jobbet oxå!
vitt pulver, luktade rätt mkt gjorde det oxå. har ingen våg hemma just nu men kan ha varit en 0.3-0.5 nånstans. dragit 2 hyfsat små linor, och visst fungerar det. har gjort färdigt en jävla massa pappersarbete här hemma haha

blir nog fan å lägga en testbeställning sen när de lagt upp priser
2015-11-04, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Frågar igen, snabbt svar skulle vara mycket uppskattat!

Är a-grossisten bruna tjack för 250:- bra??

Eller bör jag köpa gul-bruna kletet?

Alltså så här har jag sammanfattat det hela efter att vi varit 4st som testat. Vi köpte pulver samt klet. Alla testade på samma vis. Både intravenöst och så snorta/bomba. Kletet känns knappt att snorta men att ta det intravenöst var jävligt gött. Pulvret var standard och kletet att snorta var inte det bästa men det fungerade men tror att kletet nästan är gjort för att ta intravenöst om jag ska vara ärlig. Men samtidigt så är det smaksak men främst av allt så är det lite beroende på vad man tagit innan, en av vännerna som tagit lite sub och ikto samma dag han kände knappt något alls av amfetaminet. Så jag skulle säga att man ska helst vara ren från alla andra droger 2-3 dagar innan för då får man bäst effekt.

Sub vet jag hämnar effekten enormt på många centralstimulanter. Jag får ta höga doser om jag rört opiater innan tex. Så nu fick du ett utförligt svar och test från 4 pers
2015-11-05, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MixedSmoke
Mitt inlägg vart borttaget för att länken vart fel, för att de inte hade en egen domän eller ngt sånt.

fick ett mail från dem tidigare idag där de skrev att de bytt adress till www.theplatecrew.se/

Samplet låg i lådan när jag kom hem efter jobbet oxå!
vitt pulver, luktade rätt mkt gjorde det oxå. har ingen våg hemma just nu men kan ha varit en 0.3-0.5 nånstans. dragit 2 hyfsat små linor, och visst fungerar det. har gjort färdigt en jävla massa pappersarbete här hemma haha

blir nog fan å lägga en testbeställning sen när de lagt upp priser

Fick den informationen från dem jag också efter lite mailkontakt i går, och sample skulle de ordna, så det landar troligtvis i dag.
Behöver verkligen tjack nu känner jag, för har så förbannat mycket som måste göras både i hemmet (total genomstädning bl.a.) och en massa skrivande.

Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
Alltså så här har jag sammanfattat det hela efter att vi varit 4st som testat. Vi köpte pulver samt klet. Alla testade på samma vis. Både intravenöst och så snorta/bomba. Kletet känns knappt att snorta men att ta det intravenöst var jävligt gött. Pulvret var standard och kletet att snorta var inte det bästa men det fungerade men tror att kletet nästan är gjort för att ta intravenöst om jag ska vara ärlig. Men samtidigt så är det smaksak men främst av allt så är det lite beroende på vad man tagit innan, en av vännerna som tagit lite sub och ikto samma dag han kände knappt något alls av amfetaminet. Så jag skulle säga att man ska helst vara ren från alla andra droger 2-3 dagar innan för då får man bäst effekt.

Sub vet jag hämnar effekten enormt på många centralstimulanter. Jag får ta höga doser om jag rört opiater innan tex. Så nu fick du ett utförligt svar och test från 4 pers

Tack så hemskt mycket för svaret!
Mitt tålamod rann dock ur så jag "orkade" inte vänta men har en gubbe av kletet på väg till mig som förhoppningsvis ligger i lådan senare i dag.
2015-11-05, 11:15
Medlem
overdoses88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Gröna som gräset

Tackar för svar !
2015-11-05, 14:58
Medlem
Fick sample på amfetaminet från www.theplatecrew.se/ i dag och det var rätt hyfsade grejer!

Fick även en gubbe av kletet från a-grossisten, så en stor gröning till dem!
2015-11-05, 15:24
Medlem
Fick nåt skapligt pulver från Brunahuset.
Är riktigt torrt, vitt och fint. Saknar erfarenhet att uttala mig om kvalitén men funkar skitbra att plugga på iaf.
Vad ligger tjack-priset per gram på idag ungefär? 100? 200?
2015-11-05, 15:31
Medlem
Bertil85s avatar
Någon som vet om a-grossisten tar emot mail från t.ex. hushmail?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in