2016-10-25, 10:46
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Men nu får du utveckla lite hur det var
Hur ska jag sätta fingret på detta haha, typ som om 4f-neb och ephylonet fick barn. Sjukt fin rush med eufori, glad, sprallig men ändå chill, käften slirar till käkmuskelns tuggande, maratonrunk och insnöad på flashback för minsta lilla. Hoppas detta gav någorlunda inblick
2016-10-25, 11:11
Medlem
outofcases avatar
Rc24 har lagt ner. Vad händer?
2016-10-25, 11:21
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Hur ska jag sätta fingret på detta haha, typ som om 4f-neb och ephylonet fick barn. Sjukt fin rush med eufori, glad, sprallig men ändå chill, käften slirar till käkmuskelns tuggande, maratonrunk och insnöad på flashback för minsta lilla. Hoppas detta gav någorlunda inblick
Jasså på det viset
2016-10-25, 11:22
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Jasså på det viset
Haha ja, dessa chems klickade fint
Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
På obestämd tid.. Undrar med vad som händer däröver.
2016-10-25, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Inväntar sample från kemisthandeln på deras rosa amfetamin återkommer när det dyker upp och hur pass bra produkten är!

Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Hur lyckades du läsa texten på kemisthandels sida? Hopppas dom fixar den snart så den ser lite mer seriösut..
Någon annan med erfarenhet av dem bortsett alla smples..?
Ny bättre sida nu: keminsenkla.tk Spelar ingen roll hur sidan ser ut, viktiga är att dom levererar och har bra produkter vilket keminsenkla har. Snabbaskor och keminsenkla är dom grönaste tjackshopparna, aldrig några problem.
2016-10-25, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagomtjock
Samma situation här!
Man får väl hoppas att det bara är posten som är trög.
De borde vara gröna. Jag har gjort en beställning där förut. Den gången var det bara en liten mängd dock.
Men det tog bara typ två dagar att komma fram efter jag betalat.

Får hoppas att du har rätt verkar vara mkt strul med postnord. Flera andra har ju grönat shoppen. Bra irriterande dock när man förväntar sig att få grejerna så kommer de inte...

Är snabbaskor gröna förresten?
2016-10-25, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Ny bättre sida nu: keminsenkla.tk Spelar ingen roll hur sidan ser ut, viktiga är att dom levererar och har bra produkter vilket keminsenkla har. Snabbaskor och keminsenkla är dom grönaste tjackshopparna, aldrig några problem.

Det är klart det viktigaste inte är hur sidan ser ut. Men när det finns flera sidor där man knappt kan tyda vad de står och det är olika sortiment blir det klart svårt. Men har snackat med dom och dom håller på att bygga sidan. Dom kommer lista aktuellt sortiment på en oberoende drogblogg under tiden så man kan se aktuellt sortiment ialf.
Var nog mer det som förbryllade än att jag behövde förstoringsglas. Men klart det är gröna...
2016-10-25, 13:29
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Frågan är hur dom kan märka ordrar som "shipped" utan att skicka. Märkligt hur som.
2016-10-25, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Får hoppas att du har rätt verkar vara mkt strul med postnord. Flera andra har ju grönat shoppen. Bra irriterande dock när man förväntar sig att få grejerna så kommer de inte...

Är snabbaskor gröna förresten?
Tokgröna i min bok.
2016-10-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Det är klart det viktigaste inte är hur sidan ser ut. Men när det finns flera sidor där man knappt kan tyda vad de står och det är olika sortiment blir det klart svårt. Men har snackat med dom och dom håller på att bygga sidan. Dom kommer lista aktuellt sortiment på en oberoende drogblogg under tiden så man kan se aktuellt sortiment ialf.
Var nog mer det som förbryllade än att jag behövde förstoringsglas. Men klart det är gröna...
Sant. Är inne på den bloggen varje dag och kikar.
2016-10-25, 14:38
Medlem
Nicke1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Haha ja, dessa chems klickade fint

På obestämd tid.. Undrar med vad som händer däröver.

Kanske nåt strul med deras bankkonto? För 2 veckor sedan gjorde jag en liten beställning, men pengarna som jag överförde syntes inte på deras konto, påstod dom.

Edit: Finns det någon annan shop som godtar banköverföringar eller plusgiro? Samt skickar utrikes (Norge)...
Senast redigerad av Nicke1234 2016-10-25 kl. 14:41.
2016-10-25, 15:03
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1234
Kanske nåt strul med deras bankkonto? För 2 veckor sedan gjorde jag en liten beställning, men pengarna som jag överförde syntes inte på deras konto, påstod dom.

Edit: Finns det någon annan shop som godtar banköverföringar eller plusgiro? Samt skickar utrikes (Norge)...
Tror det är något annat för handlade av dom förra veckan utan problem :/
Hmm finns shoppar från England

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in