2016-10-31, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Tyvärr inte. Svarar inte på wickr eller CM. Väntar leverans därifrån. Ger dom till på tisdag sen är dom röda för mig.

Har bara en känsla av att nåt gått knasigt för din del. För det är inga problem varken för mig eller för andra jag pratat med
2016-11-01, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdfg
Har bara en känsla av att nåt gått knasigt för din del. För det är inga problem varken för mig eller för andra jag pratat med

Pfft.. de är ju blandade rapporter om varenda jävla CS-shop utanför escrow förutom Narcos. (Och dom säljer inte tjack.. vilket konstigt samband...)
2016-11-01, 11:09
Medlem
Någon som fått hem av snabbaskor?

mvh
2016-11-01, 11:20
Medlem
skogsburkans avatar
vet inte om ni läst detta.

https://polisen.se/Halland/Aktuellt/Nyheter/2016/Oktober/Tusentals-kopare-av-droger-pa-natet-identifierade/

---------------------------------------------------------------------------------------------

Kan gröna Cantram fick hem mina produkter idag! Återkommer om kvalitén så får vi se.
2016-11-01, 12:15
Medlem
hawaruss avatar
Jag väntar på ett av snabba.s. Såg att de höjt priserna nu också. Återkommer om färg.
2016-11-01, 12:57
Medlem
hawaruss avatar
"Höjt prisr" så menar ja att de har slutat med sin öppnings rea
2016-11-01, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan

https://polisen.se/Halland/Aktuellt/Nyheter/2016/Oktober/Tusentals-kopare-av-droger-pa-natet-identifierade/

Jag som blivit lurad av svenskcentralstimulans och kan bekräfta att dessa håller kundregister tyvärr!! Både på kunder som inte betalat och som betalat!! Har du gjort beställningar hos dom så bör du vara försiktig. Har haft kontakt med dom och har givetvis klara bevis angående deras kundregister.

Jag fick aldrig mina varor trots att jag betalat(mer än 1mån har passerat) så svenskcentralstimulans är RÖDA och värst av allt så för de kundregister
2016-11-01, 14:19
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Jag som blivit lurad av svenskcentralstimulans och kan bekräfta att dessa håller kundregister tyvärr!! Både på kunder som inte betalat och som betalat!! Har du gjort beställningar hos dom så bör du vara försiktig. Har haft kontakt med dom och har givetvis klara bevis angående deras kundregister.

Jag fick aldrig mina varor trots att jag betalat(mer än 1mån har passerat) så svenskcentralstimulans är RÖDA och värst av allt så för de kundregister

Känns som jag ser dig skriva det där var och varannan dag? Tror mer du har något personlig problem med den shoppen för någonstans är ditt budskap förmedlat redan flera sidor tillbaka..

Jag skrev en kort recension om dem i helgen och deras koks vann min jämförelsetävling mellan dem och Narcos. Nästa gång ska jag jämföra amf från två helt andra spelare. Stay tuned.

Så för att rätt ska vara rätt måste jag skriva att svenskcentralstimulans är gröna.
2016-11-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan

---------------------------------------------------------------------------------------------

Kan gröna Cantram fick hem mina produkter idag! Återkommer om kvalitén så får vi se.

Ser ut att bara vara Darknet-shoppar som grisen går på?

Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Tänkte skriva en kort recension om mitt test av ladd från dem två största Narcos och Svensk Centralstimulans. Testade med en dags mellanrum (fre och lör) och under samma omständigheter med samma människor.

Scs:
50 mg iv: Rent, lite smuts, slår extremt hårt, mycket behagligt rus. Men mer bedövningsmedel vid snort.

Narcos;
50 mg iv: En del smuts som inte löser sig i vatten, måste filtrera för iv.
Slår hårt och bra rus. Mindre bedövningseffekt än SCS vid snort.

Sammantaget jämnt race men SCS hade lite övervikt och känns som renare produkt. Dessutom punktligare leverans vilket Narcos inte hade. Så denna gång vann Svensk centralstimulans, grattis.

Varsågoda!

Tack för recensionen, kul att någon lägger ner lite tid på folket i den här tråden...
2016-11-01, 22:23
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia

Fyfan tack och lov har jag undvikit dom!
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMauler
Ser ut att bara vara Darknet-shoppar som grisen går på?

Tack för recensionen, kul att någon lägger ner lite tid på folket i den här tråden...

Edit: Cantram's amfetamin var det drag i! Pangade i mig en 0.2a och fick ett redigt drag i galoscherna. Även hans röka är att rekommendera men de tar vi i rätt forumdel.

Var ju allmän satsning mot internethandel med olagliga preparat. Märkte under förra veckan hur posten gick segare undra om det kan vara därför?
Senast redigerad av skogsburkan 2016-11-01 kl. 22:28.
2016-11-02, 12:00
Medlem
Grönar snabbaskor som efter 2.5v levererade. Bra drag i deras grejer var de också.
2016-11-02, 12:17
Medlem
hawaruss avatar
Hoppas jag får min idag också av ss!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in