2017-02-23, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Fick mitt idag (beställde i tisdags)
Vakuumförpackat och bra drag i tjacket,aldrig blir man besviken!

Fick hem mina blåa spöken och tjacket idag också från diamanten! Bara testat tjacket än men grymt drag,snabb leverans och ganska mycket övervikt så kan inte klaga även om jag skulle vilja
2017-02-23, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C.I.K.I
Diamanten är lika röd som röda havet.Pajas som säger sig vilja göra rätt för sig men fortsätter blåsa. Om tråden inte har bekräftat de innan så är det nu slutdiskuterat.

Grejerna kom fram,lite senare än förväntat men med kompensering. Var för snabb med att röda så vill ge tummen upp till säljaren som löste det och för grymma E.
2017-02-23, 17:58
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.I.K.I
Grejerna kom fram,lite senare än förväntat men med kompensering. Var för snabb med att röda så vill ge tummen upp till säljaren som löste det och för grymma E.
Det är bra grabbar som alltid levererar.
Men postnord,dom har man ringt o mordhotat mer än en gång.
2017-02-23, 19:25
Medlem
Citat:
Det är bra grabbar som alltid levererar.
Men postnord,dom har man ringt o mordhotat mer än en gång.

Tycker att Kem*stens Gula höll bättre kvalitè än D*amantens dock.
Scs kokain är också fint.

Dessa 2 shoppar håller högst kvalitè enligt mig.
2017-02-23, 19:45
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Är sc/csn gröna?

svenskcentralstimulans är tvärgröna!
2017-02-23, 21:06
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Tycker att Kem*stens Gula höll bättre kvalitè än D*amantens dock.
Scs kokain är också fint.

Dessa 2 shoppar håller högst kvalitè enligt mig.
Testade ta ett kaffe filter,en kopp och hällde i vatten,kemistens dåvarande batch lämnade hur mycket utblandade saker som helst i filtret.
Gult tjack brukar vara det bättre tjacket,men det är inte svårt att få en annan färg på de.

Jag frontar inte dom,dom gjorde mitt nyår till en helt magisk kväll men att säga att diamantens tjack är sämre kan jag inte hålla med dig om.

Vi är alla olika precis som all tjack är inte den andra lik och du kanske fick ett bättre rus på deras medans jag fick ett bättre på det andras
2017-02-23, 22:18
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Finns det nån helgrön shop med e? inte ren mdma utan e
Diamantensdroger punkt net har två stycken olika,har bara prövat dom blåa spökena men dom rockade fett
2017-02-24, 07:12
Medlem
Citat:
Testade ta ett kaffe filter,en kopp och hällde i vatten,kemistens dåvarande batch lämnade hur mycket utblandade saker som helst i filtret.
Gult tjack brukar vara det bättre tjacket,men det är inte svårt att få en annan färg på de.

Jag frontar inte dom,dom gjorde mitt nyår till en helt magisk kväll men att säga att diamantens tjack är sämre kan jag inte hålla med dig om.

Vi är alla olika precis som all tjack är inte den andra lik och du kanske fick ett bättre rus på deras medans jag fick ett bättre på det andras

Detta var "tjockare" i konsistens och löste upp sig perfekt precis som batchen innan. Tyckte diamantens kändes mindre potent än kemistens helt enkelt.
2017-02-24, 09:40
Medlem
playahead7s avatar
Rcbolaget är väl fortfarande gröna? Beställde för snart en vecka sen men har fortfarande inte fått något
2017-02-24, 12:49
Medlem
Diamanten tog längre tid än förväntat men gröna är dom samt trevliga. Torrt rosa tjack.
2017-02-25, 14:35
Medlem
Har jag missförstått det hela är inte Diamantensdroger och Kemisten/ Keminsenkla samma shop?
På svar ang RCBolaget som någon frågade efter så läste jag att dom börjat fula sig, men om det stämmer vågar jag inte ens yttra mig över eftersom det kastas rödingar hej vilt nu mera

Men mellan Sep-Nov så levererade dom en order i veckan minst till mig, men det är ju ett par månader sen
2017-02-25, 14:55
Medlem
Är ganska säker på att de inte är samma Shop.
Isånafall har dom två olika tjack, vilket jag ser som osannolikt.
Kemisten leverar ett lite blötare men jävligt mycket potentare och bättre än diamantens torra rosa som var högst mediokert. Iallafall påsen jag fick.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in