synd för det har ok cb sortiment men har inte hört något. Har inte råd med testbestllning nu helle om jag blir blåst. Och hur kan de ha slut på gräs redan om ingen käner till dem?
Kan ingen gröna sweshoppen?
300 spänn förmen gubbe tjack har jag inte råd att förlora just nu
Senast redigerad av kassapose 2016-10-16 kl. 23:33.
Inväntar sample från kemisthandeln på deras rosa amfetamin återkommer när det dyker upp och hur pass bra produkten är!
Hur lyckades du läsa texten på kemisthandels sida? Hopppas dom fixar den snart så den ser lite mer seriösut..
Någon annan med erfarenhet av dem bortsett alla smples..?
Hur lyckades du läsa texten på kemisthandels sida? Hopppas dom fixar den snart så den ser lite mer seriösut..
Någon annan med erfarenhet av dem bortsett alla smples..?
Jo, "uppbyggnaden" på sidan är onödigt jobbig. Zooma in, zooma ut, gissa Men personen bakom shoppen verkar schysst och jag håller tummarna för bra vaket! För då kommer det handlas mera där i framtiden
Jo, "uppbyggnaden" på sidan är onödigt jobbig. Zooma in, zooma ut, gissa Men personen bakom shoppen verkar schysst och jag håller tummarna för bra vaket! För då kommer det handlas mera där i framtiden
Säg till hur det går om du lägger en större beställning
Har fått brev från andra shoppar, utan problem.. skulle posten endast strula när det kommer till svenskcentralstimulans...skitsnack!! RÖDA tills jag fått mitt, gått mer än 2v!!!
Jag och fler har inte fått sitt från denna oseriösa "shop", de är absolut inte gröna för du fått ditt som var "sent i 2 dagar"
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMauler
Leverans från svenskcentralstimulans.com i fredags. Deras kokain är 10/10, gröna
Jag och fler har väntat i snart 3v.. helt klart RÖDA från min sida