2015-09-18, 21:50
Medlem
Lista med gröna RC-butiker runtomkring i världen: https://www.reddit.com/r/RCSources/wiki/vendors Fox-chem i tyskland (lågriskland) har 3-MEC och 2-FA.

Har slutat med droger, men vill att folket här ska slippa ta nya giftiga sverige-rcs! Köp från utlandet istället.
2015-09-18, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Ja vad säger folket om denna sidan? Helgröna, struliga osv?

Lurad 2 gånger där så för mig är dom röda. Vet att många många många andra även rödat dom.
2015-09-18, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
Lurad 2 gånger där så för mig är dom röda. Vet att många många många andra även rödat dom.

Många många många har också grönat dom. Dom är gröna, senast IDAG. Hur gick de till när du blev lurad?
2015-09-18, 23:35
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Många många många har också grönat dom. Dom är gröna, senast IDAG. Hur gick de till när du blev lurad?

My dear luv eisapeitte! De HAR scammat - tydligen gillar de dig... good for you! Men selektiva scammare. Onödigt att chansa när benzobutiken är totalgröna, har kanske inte tjack iofs????

Kan man bitcoin o darknet o hela det köret är Erkran så grön man kan bli. Har vaket, har jag för mig.
2015-09-19, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
My dear luv eisapeitte! De HAR scammat - tydligen gillar de dig... good for you! Men selektiva scammare. Onödigt att chansa när benzobutiken är totalgröna, har kanske inte tjack iofs????

Kan man bitcoin o darknet o hela det köret är Erkran så grön man kan bli. Har vaket, har jag för mig.

Eller så testar du att beställa nåt billigt så ska du allt se att du kommer få de.
De gillar inte bara mig de gillar alla mina lowlifes kompisar också! Hur går de ihop att vi kan handla utan problem? Blicka framåt nu förfan, de är goa gubbar som driver skiten.
2015-09-20, 15:52
Bannlyst
Citat:

Ja det håller jag med om, just därför man inte kan utesluta något. Vet att även efter mig så har andra grönat. Men oxå rödat. Vad som ligger till grund måste ju bara vara en sak, visst ett brev kan försvinna men troligtvis inte så många från en och samma säljare.

Köpte båda gångerna för 1000kr cirka, ena gången kom inget så tänkte jag okej "det kan hända" så beställde igen tätt inpå och även den gången så blev jag tomhänt.

Så det jag sätt/läst är att små orders går fram men 1000kr + försvinner. Så det är ju selektiv scam 100% i mina öron och ögon
2015-09-20, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
Ja det håller jag med om, just därför man inte kan utesluta något. Vet att även efter mig så har andra grönat. Men oxå rödat. Vad som ligger till grund måste ju bara vara en sak, visst ett brev kan försvinna men troligtvis inte så många från en och samma säljare.

Köpte båda gångerna för 1000kr cirka, ena gången kom inget så tänkte jag okej "det kan hända" så beställde igen tätt inpå och även den gången så blev jag tomhänt.

Så det jag sätt/läst är att små orders går fram men 1000kr + försvinner. Så det är ju selektiv scam 100% i mina öron och ögon

Pratade du med dom ens?
2015-09-21, 04:26
Bannlyst
Citat:
Eller så testar du att beställa nåt billigt så ska du allt se att du kommer få de.
De gillar inte bara mig de gillar alla mina lowlifes kompisar också! Hur går de ihop att vi kan handla utan problem? Blicka framåt nu förfan, de är goa gubbar som driver skiten.

Vänta nu..så du menar att beställer man något billigt så kommer det fram? Och då antar jag att du syftar på att beställer man något dyrt så kommer det inte alls fram då som motsats? haha det där lät bara helt fel
2015-09-23, 11:18
Medlem
Illuzionzs avatar
Okej tack för alla svar då ska jag inte beställa från dom! Man blir så less på alla dessa shoppar.
2015-09-23, 15:05
Bannlyst
Hur ser det ut med kokain, vilken shop har det i dagsläget ? Letat som en tok bland dessa shoppar man inget konkret.
2015-09-28, 01:04
Bannlyst
Kola har nog ingen shop för stunden
2015-09-29, 20:48
Medlem
Wretch32s avatar
Hur grön är A-Grossisten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem