2016-04-24, 14:15
Medlem
noobz1337s avatar
Bodegan verkar ha 3 cmc igen!!

ska dra en beställning asap
2016-04-25, 17:48
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Bodegan verkar ha 3 cmc igen!!

ska dra en beställning asap
La en beställning och betalade i förmiddags Väntar på ett par g från annat håll men är så jävla sugen så jag kunde inte hålla mig från att lägga en order på en gubbe i hopp om att det kommer fram snabbare

Har dock en fråga, har aldrig lagt en order där tidigare och vill bara veta så jag gör rätt.. Har swishat rätt summa och så men ordern står fortfarande som "Processing".. Hur länge brukar det stå så? Gjorde inbetalningen med swish idag typ runt 11.30. Hoppas nån med erfarenhet kan svara

Skriver så fort jag har fått hem det och ger kvalitéomdömme i 3cmc tråden
2016-04-26, 13:16
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Kan nte lägga på bodegan står syntax ogiltligt tecken
2016-04-26, 13:22
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
Kan nte lägga på bodegan står syntax ogiltligt tecken
Kontakta dom via mail, kanske går att lösa på annat sätt
2016-04-26, 15:33
Medlem
Kungkrans avatar
Nån som vet nån shop med ADHD medicin?

typ, concerta, ritalin, metamina, elvanse osv osv?
2016-04-26, 16:51
Medlem
Vilka fler shoppar än dolda har ladd(kola) som kommer fram innan helgen?

/Thenewguy
2016-04-27, 04:25
Medlem
Vicious Edds avatar
Jagar en bra shop för amfetamin. Har precis lagt en order på 2 g från Apoteksgrossen efter att ha sett ett antal gröningar här.

Håller VERKLIGEN tummarna för att detta kan vara en pålitlig shop framöver. Har förlorat min IRL-kran, så är helt torrlagd...

Kommer låta er veta hur det går med affären!
2016-04-27, 10:57
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
Jagar en bra shop för amfetamin. Har precis lagt en order på 2 g från Apoteksgrossen efter att ha sett ett antal gröningar här.

Håller VERKLIGEN tummarna för att detta kan vara en pålitlig shop framöver. Har förlorat min IRL-kran, så är helt torrlagd...

Kommer låta er veta hur det går med affären!
Har med gjort det, betalade 800 kr igår, blev blåst från förra på 750 så hoppas fan inte detta är borblåst med, då ska jag var ägna resten av mitt liv att få tag på ägarna till dessa shoppar
2016-04-27, 15:14
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
Har med gjort det, betalade 800 kr igår, blev blåst från förra på 750 så hoppas fan inte detta är borblåst med, då ska jag var ägna resten av mitt liv att få tag på ägarna till dessa shoppar
Har du fått bekräftelse på betalningen? Jag betalade före lunch men sen dess är det tyst. Är kanske för ivrig, har ju bara gått 3-4 timmar men är lite extra paranoid när jag provar nya shoppar.

Iofs, varför skulle man blåsa nån på 2g och bli rödad..?
2016-04-27, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
La en beställning och betalade i förmiddags Väntar på ett par g från annat håll men är så jävla sugen så jag kunde inte hålla mig från att lägga en order på en gubbe i hopp om att det kommer fram snabbare

Har dock en fråga, har aldrig lagt en order där tidigare och vill bara veta så jag gör rätt.. Har swishat rätt summa och så men ordern står fortfarande som "Processing".. Hur länge brukar det stå så? Gjorde inbetalningen med swish idag typ runt 11.30. Hoppas nån med erfarenhet kan svara

Skriver så fort jag har fått hem det och ger kvalitéomdömme i 3cmc tråden
Har ditt blivit skickat än?
2016-04-27, 20:02
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
Har du fått bekräftelse på betalningen? Jag betalade före lunch men sen dess är det tyst. Är kanske för ivrig, har ju bara gått 3-4 timmar men är lite extra paranoid när jag provar nya shoppar.

Iofs, varför skulle man blåsa nån på 2g och bli rödad..?
Uppdatering: tjacket ligger enligt grossen på postlådan nu. Får se om jag kan gröna dem imorrn/på fredag.
2016-04-27, 21:30
Medlem
Varför använder ni inte något ställe som har escrow?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in