2015-07-28, 13:26
Medlem
G.Bs avatar
Ville bara meddela till dem som undrar att idag så kom min beställning på acetylfentanyl från rcbodega.com. Kan alltså gröna dem. Smidig betalning och leveransen skickades från Sverige.
2015-07-28, 17:21
Medlem
gjorde en beställning hos Kicka.. i söndags, betalades på måndag o idag tisdag kom försändelsen, så jag grönar deras snabba leverans.

har dock inte provat affet jag beställde, det ska testas imorgon o återkommer med rapport om hur jag upplevde kvaliteten på pulvret.
2015-07-29, 13:56
Medlem
Kickass levererar tjack i pastaform just nu eftersom deras torra är slut, har tagit två må bomber o känner inte mycket alls eller i princip inget alls

Har iofs ganska hög toleransnivå på tjack o sen vågar jag inte ta för mycket så jag blir helkoko o maken börjar undra vad det är för fel på mig

Kommer dock att nästa gång jag tar ta en lite högre dos än idag o se vad det ger men det blir nog inte förens på fredag jag tar nästa sväng.

Kommer även att se till att få hem ytterligare 5g från denna shop under veckan som kommer.

ha en bra dag folket!!
2015-07-29, 21:06
Medlem
MicrograMs avatar
Någon som vet vad som hände med Labrat?
2015-07-29, 22:40
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Kickass levererar tjack i pastaform just nu eftersom deras torra är slut, har tagit två må bomber o känner inte mycket alls eller i princip inget alls

Har iofs ganska hög toleransnivå på tjack o sen vågar jag inte ta för mycket så jag blir helkoko o maken börjar undra vad det är för fel på mig

Kommer dock att nästa gång jag tar ta en lite högre dos än idag o se vad det ger men det blir nog inte förens på fredag jag tar nästa sväng.

Kommer även att se till att få hem ytterligare 5g från denna shop under veckan som kommer.

ha en bra dag folket!!

Vad har kickass för adress nu?
2015-07-30, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Vad har kickass för adress nu?

kickassdr*ger.com
2015-07-30, 01:58
Medlem
Vem Har billigaste Fenmetmetrazine.
Har bara sett hos asken o nån annan.
2015-07-31, 07:32
Medlem
Sallinskiis avatar
De som gör reklam här på fb "hydrachems.se" Någon som provat dem?de har ju rätt fina priser och hemsidan ser ypperligt bra ut, undra om deras produkter är lika bra? (3-fpm för 199:- för ett gram, och billigare desto fler du Köper)

Mvh.
2015-08-01, 17:53
Medlem
Tropexs avatar
Nån som provat r*24 batch 4-cmc? Har lagt en order. Det är ju olagligt nu så vågat av de att fortsätta sälja...
2015-08-02, 11:22
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Nån som provat r*24 batch 4-cmc? Har lagt en order. Det är ju olagligt nu så vågat av de att fortsätta sälja...

Det är väl inte alls olagligt? Klassas den 18 augusti?
2015-08-02, 13:16
Medlem
Nu blir admin/moderator arg på mig o ger mig en varning eller stänger av mig från forumet för ett tag men så här är det:

Beställde 5g affe som var i pasta form från Kickass, bombade varje dag i 4 dagar o varje dag tog jag 1,25g totalt.

Men vart tog ruset, speeden, högheten o den helt allmänna känslan av påtänd het vägen??

jag ser det så här: antingen var/är pastan inte lika effektiv som pulver, sten, vanligt klettjack eller så beror det på mig, har inte tagit något på 10år men hade redan på den tiden riktigt hög toleransnivå.

Så vad tror ni kära fb.are att felet / problemet låg som gjorde att det man är ute efter uteblev helt i princip??

Tack för vettiga seriösa svar
2015-08-02, 14:15
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Det är väl inte alls olagligt? Klassas den 18 augusti?

Jaha. Trodde det klassats i samma veva som flubromazolam. Det här blir kanske sista gången på det kanske bästa IV-ruset, så får hitta på nåt extra roligt under ruset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in