Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Dock så förstår jag hans IMBA i lowelo. Då folk inte vet hur man gör mot honom. I övrigt är han verkligen inte IMBA. Helt ok hero. Dör lite lätt då han jämt får fokus när han poppar upp. Annars helt okej.
Season 1 blir awesome!
Ja precis allt hänger ju på att folk inte vet vad som väntar och hur det ska hanteras. Skulle verkligen inte vilja spela en stealthberoende champ i high-elo då varenda jävel förmodligen vet exakt vad som komma skall och springer runt med ett knippe oracles.
Ska bli riktigt trevligt att se hur spelet känns i season 1. Hur funkar det med teams och ranking, är det en separat ranking för varje team man är med etc, man kanske spelar 5v5 premade med olika folk till och från tex. Eller får man en individuell elo som inte är beroende på vem men spelar med? Borde ju dock finnas någon teamranking med så man får se vilket det bästa laget är.
Är taggad och lite nervös, nu blir det ju verkligen upp till bevis. Vet dock att jag kommer bli grymt less nu när det verkligen gäller i rankade matcher om folk noobar ur och feedar loss som fan. Hatar ju att förlora och särskilt när det står saker på spel.
Vem tror ni kommer vara den fetaste banpick då? Satsar mina slantar på Jax och Pantheon. Lätt.