2010-07-01, 15:35
  #1117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zolthie
Inga denies

Denies är ju en retarded feature i ett spel öht.

Citat:
Ursprungligen postat av Zolthie
brukar ta nån randomgubbe, köra lite dps items å 2shota allihopa.

Välkommen till low-elo bracket. Spela lite mer så möter du också folk som kan något.
2010-07-01, 15:51
  #1118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Denies är ju en retarded feature i ett spel öht.

Varför är det retarded?
Det är ju ett moment extra att behöva lägga uppmärksamhet på så det ökar ju bara skill-nivån.
Sköter man denies snygg så kan man även dra ifrån i level early game.

Stör mig faktiskt lite på LoL att man inte kan få något övertag genom lasthit/deny, utan man kan lika gärna stå stealthad som teemo i 10 minuter i början och ändå ligga på samma nivå.
2010-07-01, 16:01
  #1119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Varför är det retarded?

Att döda sina egna creeps är retarded.


Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
man kan lika gärna stå stealthad som teemo i 10 minuter i början och ändå ligga på samma nivå.

Förutom att du inte har något gold att tala om.
2010-07-01, 16:49
  #1120
Medlem
qazqas avatar
Fyfan vad Ryze är awesome, det jag inte förstår med honom är, när man castar rune prison på någon kan inte du cast'a något eller?

Hade 10% hp kvar och mot en Shaco på 100% cast'a rune prison så gjorde han inget, utan dog är det en vanlig stun eller?
2010-07-01, 16:56
  #1121
Medlem
Zolthies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Denies är ju en retarded feature i ett spel öht.



Välkommen till low-elo bracket. Spela lite mer så möter du också folk som kan något.

Så det enda man kan göra för att sina motståndare ska få mindre farm/level är att döda dom, kk.
2010-07-01, 17:10
  #1122
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazqa
Fyfan vad Ryze är awesome, det jag inte förstår med honom är, när man castar rune prison på någon kan inte du cast'a något eller?

Hade 10% hp kvar och mot en Shaco på 100% cast'a rune prison så gjorde han inget, utan dog är det en vanlig stun eller?
Nej, rune prison är bara en trap som hör att dom sitter fast, man kan fortfarande slåss och kasta spells. Dock så är ju shaco melee, så om du inte stod nära honom kan han inte göra något.
2010-07-01, 17:12
  #1123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zolthie
Så det enda man kan göra för att sina motståndare ska få mindre farm/level är att döda dom, kk.

Eller Zone Control, lär dig.
2010-07-01, 18:26
  #1124
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Nope, AS på Ashe är värdelöst.

Antar att det (såklart) är väldigt individuellt och beror på vilken situation man befinner sig i. Att säga att det är värdelöst känns dock lite taget ur luften då jag vet mången speilers på hög nivå som kör berserk. Sen att man ska ha en hög dmg för att nyttja sin crit och bursta ner är såklart givet.

Att inte köpa några boots alls förrän efter ett antal dyra items har jag dock aldrig varit med om. Kanske missuppfattade dig.
2010-07-01, 19:19
  #1125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Antar att det (såklart) är väldigt individuellt och beror på vilken situation man befinner sig i. Att säga att det är värdelöst känns dock lite taget ur luften då jag vet mången speilers på hög nivå som kör berserk. Sen att man ska ha en hög dmg för att nyttja sin crit och bursta ner är såklart givet.

Att inte köpa några boots alls förrän efter ett antal dyra items har jag dock aldrig varit med om. Kanske missuppfattade dig.

Grejen med Ashe och boots är att spelar man bra så kommer ingen nära inpå dig tack vare Volley och Frost Shot, därav behövs inga boots tidigt för att komma undan farliga situationer (Man kommer inte befinna sig i en helt enkelt).
Och att köpa boots för att ganka tidigt lönar sig inte heller då man får lära sig att ganka med ECA.

Givetvis är detta individuellt, men detta funkar utmärkt. Men det är kanske inte något som man som nybörjare ska köra på.
2010-07-01, 19:23
  #1126
Bannlyst
Jag måste bara, efter att ha provat LoL, säga: LoL var utan tvekan det sämsta spelet jag provat.
Tibia-grafik på något som kräver BÄTTRE än wc3. Grovt dålig spelkänsla och sämst allting. HAT.
2010-07-01, 20:09
  #1127
Medlem
några tips med anie?

Vilka items os.v?
2010-07-01, 20:41
  #1128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aodimp
Jag måste bara, efter att ha provat LoL, säga: LoL var utan tvekan det sämsta spelet jag provat.
Tibia-grafik på något som kräver BÄTTRE än wc3. Grovt dålig spelkänsla och sämst allting. HAT.
Utveckla mera! Tibiagrafik är ett enormt överdriv, det inser du väl själv? Fast du är väl en sån grafikhora och allt måste vara crysis för att vara spelbart.

Vad är dåligt med spelkänslan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in