Citat:
Ursprungligen postat av Miffler
Okej okej... Får väl ta och köpa Amumu då och hoppas att jag lyckas bättre med han än med Mundo

Om du ska lira amumu så måste du jungla, helt värdelös på lanes enligt mig. Om du junglar med han så ska du ALLTID börja med blue buff, du börjar med W spellen, efter blue är du lvl 2 = E spellen., du kan inte soloa den här så någon måste pulla åt dig. Börja som vanligt med health pots och en cloth armor. Jag har inga runor när jag junglar så i ngen fara på den fronten. Efter blue kör du wolfes, focusa alltid den stora. Sen går du wraiths och börjar lägga E spellen och sen W. Det krävs 2st E spells för att plocka alla. Samtidigt måste du alltid ha en healthpot uppe för bäst effekt. Sen så skulle jag köra red buff. du måste ha smite till denna. På lvl 3 kör du E spellen igen. (i allafall ett stort plus)
Efter Red buff kör du golems och då blir du nog lvl 4 om jag inte har helt fel, då kör du Q spellen och då är du redo för ganks. Sen går du b, köper boots, normal boots bara, vänta med å uppgradera dessa. Sen bygger du Aegis och sen äre bara å kötta!
Hoppas att detta var till någon hjälp

Lycka till!